Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток теми

Тема. Повага до людей

Запис до робочого зошита.

Притчею про двох синів Ісус Христос навчає послуху та смирення . Послух є найкращим доказом любові та пошани до наших батьків.

 

 

Додаткові матеріали.

Оповідання В. Сухомлинського. Кому ж іти по дрова?

Використана література.

Святе Письмо…

В.Сухомлинський. казки школи під голубим небом.-Київ; Освіта,1991.

Т. Г. Шевченко .Кобзар

 

 

Мета.Допомогти усвідомити необхідність турботи про менших та слабших. Виховувати повагу до кожної людини.

Ключовий вірш. „Усім робімо добро” (Гл.6:10)

Біблійний текст. Притча про заблукану вівцю (Мт.18:12-14; Лк.15:3-7)

„А він їм розповів оцю притчу, говорячи: „Котрий з вас чоловік, мавши сотню овець і загубивши одну з них, не покине в пустині тих дев’ятидесяти й дев’яти, та й не піде шукати загинулої, аж поки не знайде її? А знайшовши, кладе на рамена свої та радіє. І прийшовши, вликає він друзів і сусідів, та й каже до них: „Радійте зо мною, бо знайшов я вівцю свою тую загублену”. Говорю вам, що так само на небі радітимуть більш за одного грішника, що кається, аніж за дев’ятдесятьох й дев’ятьох праведників, що не потребують покаяння!”...

 

Метод„Незакінчена розповідь”. Три групи отримують розповіді.

1 розповідь Шестикласниця Оленка повертається зі школи додому. Попереду неї йде жінка, яка одною рукою веде дворічного сина, а в другій несе важку сумку, в якій обірвалося вушко і посипались яблука. Жінка заходилась їх збирати, а в той час дитина пішла у напрямку відкритого каналізаційного люка. Що б ви зробили на місці цієї дівчинки?

2 розповідь Ігор – учень шостого класу стояв у черзі, щоб купити продукти. Підходячи до каси, він побачив бабусю, яка опираючись на паличку, підходила до великої черги, в якій він стояв.

Що б ви зробили на місці цього учня?

3 розповідь Дівчинка Настя ділилася радісною звісткою зі своєю товаришкою про те, що в неї народилася сестричка. „Ну то й що?” – відповіла товаришка. Цією звісткою вона поділилася ще з однією подругою. У відповідь почула: „Подумаєш! Теж мені новина!” На очі Насті набігли сльози. Це помітив Василько, її однокласник. „Чому ти плачеш?” – запитав він. „У мене сестричка народилася!”

Що б ви сказали на місці Василька?

Збір думок. Робимо підсумок: у всіх трьох випадках ми побачили необхідність турботи, підтримки, поваги до кожної людини, незалежно від віку.

Оголошення теми.(тема записана на дошці) Про таку турботу говорить нам SMS-повідомлення Ісуса Лк.15:3-7 і Мт.18:12-14

Читання біблійного тексту.

Історична довідка.Пастухи випасали отари у віддалених місцевостях, спали біля своїх овець. Вівці часто губилися, тварин нерідко крали, вони ставали жертвами вовків. Загубити вівцю було великим нещастям для пастуха.

Обговорення.(використовуємо запитання)

· Яким мав бути пастух?

· Що висвітлює притча?

· Як проявляється турбота Пастиря?

· Чому Пастир іде шукати цю одну овечку?

Збір думок.Звертаємо увагу на ключовий вірш, записаний на плакаті: „Усім робімо добро.” (Гл.6:10)

Звернення до дітей. Учні виконують малюнок (див. додаток №... „Добрий Пастир”)

Закріплення теми. Індивідуальна робота учня: SMS-відповідь на вільному полі малюнка.

· Яка буде моя відповідь на повідомлення Ісуса?

Зачитуючи відповіді, прикріплюють їх до попередньо підготовленого плакату із зображенням мобільного телефону.

Підсумок. (на основі зібраних думок учнів) Отже, Ісусове повідомдення допомагає нам усвідомити важливіть турботи про кожну людину, незалежно від того чи їй два роки, чи це мій однокласник, чи, може, це бабуся, або дідусь.

Тема: Співчуття і милосердя

Мета:Поглибити знання учнів про суть понять „милосердя” та „співчуття”. Допомогти зрозуміти важливість співчуття і милосердя наших вчинків та побачити потреби ближнього та прийти на допомогу.

Ключовий вірш:„Будьте ж милосердні, як і Отець ваш милосердний” (Лк. 6:36)

Біблійний текст.Притча про милосердного самарянина (Лк.10 29-37)

„А той бажав сам себе випрадати, та й сказав до Ісуса: „А хто мій ближній?” А Ісус відповів і промовив: „Один чоловік ішов з Єрусалиму до Єрихону, і попався розбійникам, що обдерли його, і завдали йому рани, та й утекли, покинувши ледве живого його. Проходив випадком тіїю дорогою священик один, побачив його – і проминув. Так само й левит надійшов на те місце, поглянув, - і теж проминув. Проходив же там якийсь самарянин, та й натрапив на нього, і, побачивши, змилосердився. І він підійшов, і обв’язав йому рани, наливши оливи й вина. Потому його посадив на худобину власну і приставив його до гостинниці, та й клопотався про нього. А другого дня, від’їжджавши, вийняв він два динарії, та й дав їх господареві й проказав: „заопікуйся ним, а як більше що витратиш, - заплачу тобі, як вернуся.” Котрий же з цих трьох – на думку твою – був ближній тому, хто попався розбійникам?” А він відказав: „Той, хто вчинив йому милість”. Ісус же сказав йому: „Іди, - і роби так і ти!”


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Розвиток теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.