Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток теми

Читання історії„Розрада”

Одна дівчинка повернулася від сусідки, у котрої щойно померла восьмирічна донька.

- Чому ти ходила до пані Олі? – питає батько.

- Щоб її розрадити, - відповіла дівчинка.

- А як ти, така мала, могла її розрадити?

- Я обняла її, вона взяла мене на коліна і я... плакала з нею.

Обговорення історії.

· Що зробила дівчинка?

· Чому? (щоб розрадити сусідку)

· Про яку чесноту говорить вчинок дитини? (спавчуття)

Оголошення теми.(Звертаємо увагу учнів на запис теми уроку)

Ознайомлення з притчею. (читання в особах) Порівняти історію і притчу.

· Які подібні вчинки ви знаходите у цих історіях? (збір думок учнів) Звертаємо увагу на ключовий вірш

Праця в групах. Ділимо учнів на три групи, кожна з яких отримує завдання.

1 група – Як буду почуватись на місці того, хто попався розбійникам?

2 група – З якими почуттями пішов своєю дорогою священик, левит, самарянин?

3 група – Знайдіть у тексті фрагмент, який дає відповідь на питання: чому самарянин так вчинив? (Чому змилосердився?)

Збір думок кожної групи.

Закріплення теми уроку.Підберіть синоніми до слова „милосердя”. Порівняйте вірші Лк.10:29 та Лк 10:36-37 (збір думок) Повернення до ключового вірша.

Запис у зошит. Ця притча вчить нас бачити ближнього, його потреби і допомагати йому. Ісус вчить кожного з нас брати приклад із самарянина і чинити так як він: „Іди, - і роби так і ти!” (Лк 10:37)

Підсумок уроку.На основі думок учнів підводимо підсумок.

Додаткові матеріали. Вірш І. Франка „Не такого посту хоче Бог від нас” із циклу „Паренетікон”

 

Тема: Вміння прощати

Мета:Формувати в характері учнів уміння прощати

Ключовий вірш:„І прости нам провини наші, як і ми прощаєм винуватцям нашим” (Мт.6:12)

Біблійний текст:Притча про блудного сина (Лк.15:11-32)

„І Він оповів: „У чоловіка одного було два сини. І молодший із них сказав батькові: „Дай мені, батьку, належну частину маєтку!” І той поділив між ними маєток. А по небагатьох днях зібрав син молодший усе та й подавсь до далекого краю, і розтратив маєток свій там, живучи марнотратно. А як він усе прожив, настав голод великий у тім краї, - і він став бідувати. І пішов він тоді і пристав до одного з мешканців тієї землі, а той вислав його на поля свої пасти свиней. І бажав він наповнити шлунка свого хоч стручками, що їли їх свині, та ніхто не давав їх йому. Тоді він спам’ятався й сказав: „Скільки в батька мого наймитів мають хліба аж надмір, а я отут з голоду гину! Устану, і піду я до батька свого, та й скажу йому: „Прогрішився я, отче, проти неба та супроти тебе... Недостойний я вже зватись сином твоїм; пройми ж мене, як одного з своїх наймитів”... І, вставши, пішов він до батька свого. А коли він далеко ще був, його батько вгледів його, - і переповнився жалем: і побіг він , і кинувсь на шию йому, і зачав цілувати його! І озвався до нього той син: „Прогрішився я, отче, проти неба та супроти тебе і недостойний вже зватися сином твоїм”... а батько рабам своїм каже: „Принесіть негайно одежу найкращу, і його зодягніть, і персня подайте на руку йому, а сандалі на ноги. Приведіть теля відгодоване та заколіть, - будемо їсти й радіти, бо цей син мій був мертвий – і ожив, був пропав – і знайшовся!” І почали веселтитись вони. А старший син його був на полі. І коли він ішов й наближався до дому, почув музики та танці. І покликав одного зо слуг, та й спитав: „Що це таке?” А той каже йому: ”То вернувся твій брат, і твій батько звелів заколоти теля відгодоване, - бо ж здоровим його він прийняв.” І розгнівався той, - і ввійти не хотів. Тоді вийшов батько його, й став просити його. А той відповів і до батька сказав: „Ото, стільки років служу я тобі, і ніколи наказу твого не порушив, - ти ж ніколи мені й козеняти не дав, щоб із приятелями своїми потішився я... Коли ж син твій вернувся оцей, що проїв твій маєток із блудницями, - ти для нього звелів заколоти теля відгодоване”... І сказав він йому: „Ти завжди зо мною, дитино, і все моє – то твоє! Веселитись та тішитись треба було, бо цей брат твій був мертвий – і ожив, був пропав – і знайшовся!”

 


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Розвиток теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.