Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток теми

Словникова робота.

Розвиток теми

(На дошці виразно написано назву теми уроку.)

Читання тексту притчі.

Історична довідка. Єврейський закон забороняв розділяти спадщину при житті батька. Тому розподіл майна виглядав дуже дивно.

Ілюстроване відтворення притчі (повторюємо притчу, почергово прикріплюючи на дошці ілюстрації до неї та поєднюємо зображення з відповідним йому словом)

Звернення до учнів. Якого ми бачимо батька? (Прощаючого)

Чому прощає? (Бо любить)

Притча розкриває безконечність Божого милосердя до нас, незалежно від того як ми себе поводимо (як блудний син, як старший син чи як батько)

Закріплення теми.(Праця в групах) Ділимо учнів по троє у групі. Кожен із трійки має свою роль. 1 – блудний син, 2 – старший син, 3 – батько.

Завдання для груп: Які відчуття виникають у вас коли читаєте уривок Лк.15:25-32?

1 група: Як себе почував блудний син коли через нього старший брат звинувачував батька і розгнівався?

2 група: Запропонуйте іншу поведінку старшого брата (міг пробачити)

3 група: Як себе поводить батько по відношенню до обидвох синів?

(Збір думок)

Звернення до учнів.Кожен із нас є блудним сином у певній ситуації. Якого відношення до себе хочемо ми? (щоб нам простили) Вчитель, підсумовуючи думки учнів, наголошує на ключовому вірші.

Підсумок уроку.Отже, притча дає нам можливість усвідомити, що коли ми хочемо прощення, то маємо прощати іншим. (підсумок учні записують у зошити)

 

Тема. Цінність добрих справ

Мета. Підвести дітей до розуміння того, що кожна добра справа має велику цінність.

Ключовий вірш: “Не стримуй добра потребуючому, коли в силі твоєї руки це вчинити” (Пр.3:27).

Біблійний текст: Притча про зерно гірчиці (Мт. 13:31-32)

“Іншу притчу подав Він їм, кажучи: “Царство Небесне подібне до зерна гірчичного, що взяв чоловік і посіяв на полі своїм. Воно найдрібніше з усього насіння, але, коли виросте, більше воно за зілля, і стає деревом, так що птаство небесне злітається, і кублиться в віттях його”.

 

Вчитель показує дітям яблуко і запитує про те, що знаходиться в середині кожного яблука. (Зернятка). Тоді розрізує яблуко навпіл, виймає одне зернятко і запитує: “Що треба зробити, щоб воно проросло?” (Посадити, поливати…)

· Що виросте із зернятка? (Деревце)

· Якщо це деревце виросте, дасть плоди, ми їх зберемо і всі зернятка посадимо у грунт, тоді що можемо одержати? (Великий сад).

· Чи можемо одержати цей сад зараз, на нашому уроці, вже в цю хвилину? (Ні).

· Що потрібно для того, щоб виріс сад? (Час і праця).

· Отже, гляньте, яка велика Божа мудрість, коли із одного малого зернятка може вирости цілий сад.

Вчитель звертає увагу дітей на тему уроку, яка написана на дошці, далі говорить назву притчі і запитує:

· Що ви знаєте про гірчицю? Де зустрічалися з таким словом? (Тут можна показати дітям гірчичник і приправу “Гірчиця”).

· Скільки використовують гірчиці? (Беруть її мало, а ефект сильний)

Вчитель підводить дітей до розуміння того, що мала кількість речовини може давати сильний ефект, і звертає увагу дітей на тему уроку. Далі ділить учнів на групи (по 4 у кожній) і дає завдання: прочитати притчу, обговорити її зміст у групах і підготувати відповідь на запитання, що ми можемо навчитися з цієї притчі. Після праці в групах дати учням можливість висловити свої думки. Вчитель підсумовує ці висловлювання і підводить дітей до висновку, що потрібно робити хоч маленькі добрі діла, які у майбутньому можуть стати великими добрими справами. (Цей висновок записати у зошити).

Закріплення матеріалу. Роздати учням аркуші паперу, які вирізані у формі листка будь-якого дерева. На цьому листку учень записує добру справу, яку він зробив або хоче зробити.

Підсумок уроку. Вчитель звертає увагу дітей на ключовий вірш і запитує про те, як ми маємо себе поводити у конкретних життєвих ситуаціях і чому.

 

Тема. Універсальний моральний закон.

Мета.Підвести дітей до розуміння того, що наше ставлення до людей має бути таким, якого бажаємо для себе.

Ключовий вірш.„Старайтеся робити добро один одному і всім.” (1Сол.5:15)

Біблійний текст. Золоте правило (Мт.7:12; Лк.6:31)

„Все, отже, що бажали б ви, щоб люди вам чинили, те ви чиніть їм, - це ж бо закон і пророки.”

„І як бажаєте, щоб люди вам чинили, чиніть їм і ви так само”.

 


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Розвиток теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.