Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розвиток теми

Метод.„Наплечник з притчами”

Вчитель приносить на урок наплечник „з притчами”. Один за одним виймає з нього різні предмети, а учні отримують завдання назвати про яку притчу „йде мова”. (Якщо дітям важко це зробити, вчитель може допомогти і пригадати про які добрі діла йшлося в цих притчах.)

1) Малюнок: хлопчик слухає і хлопчик, який закриває вуха (Притча про слухняного і неслухняного сина)

2) Зернятка гірчиці у прозорій торбинці, або гірчичник (Притча про гірчичне зерно)

3) Овечка (іграшка) (Притча про заблукану вівцю)

4) Бинт, йод, зеленка в торбинці. (Про милосердного самарянина)

5) Дві торбинки: одна - з грішми, а інша – порожня. (Про блудного сина)

Звернення до учнів. Що спільного у цих притчах? (збір думок)

Приходимо до висновку, що всі ми потребуємо добого ставлення. Звертаємо увагу учнів на ключовий вірш уроку.

Оголошення теми. Універсальний моральний закон. Праця з біблійним текстом (Золоте правило записане на дошці)

Звернення до учнів.

· Як ви бажаєте, щоб до вас відносилися ваші однокласники?

· А чи таке бажання мають ваші однолітки в Африці, в Індії, Японії чи Китаї?

· Якого ставлення потребують малі діти, старенькі люди, тато, мама, наші наставники?

· А тисячу років тому чи такого ж ставлення до себе хотіли люди?

· Чи через 30-50 років зміняться ваші бажання?

· Люди, що не пізнали Бога або називають Його по-іншому, якого ставлення до себе хочуть вони? (збір думок)

Отже, всі мають одне бажання – щоб їм добро чинили. Ісус подає науку, як це бажання може здійснитися (звертаємо увагу дітей на дошку, золоте правило „Чиніть їм і ви так само” – ці слова підкереслені)

В цьому і полягає універсальний закон. Універсальний, бо підходить для всіх: малих і дорослих, людей різних країн, різних віровизнань. Полюбивши цей закон, всі будуть поважати один одного і чинити іншим так, як хочеш, щоб тобі чинили.

Ознайомлення з короткою історією „У небі”

Жив собі один багач. Якось йому приснилося, що по смерті він потрапив до неба. Святий Петро проводив його по вулиці, забудованій прекрасними будинками. Багач побачив надзвичайної краси дім і запитав, хто в ньому живе.

- То небесний дім твого слуги, - відповів святий Петро.

- Чудово, - усміхаючись сказав багач, - якщо мій слуга має такий дім, то я з радістю подивився б на дім, який буде належати мені.

Незабаром вони потрапили на вузеньку вуличку, будинки на якій були маленькі і дуже скромні.

- От, будеш жити в тій хатині, - сказав святий Петро, показуючи пальцем на один дуже бідний будночок.

- Що, я маю мешкати в такій халупі?

- На жаль, для тебе не маємо нічого кращого, - відповів святий. – Мусиш зрозуміти, що той дім збудований з матеріалів, які ти нам прислав із землі.

(Збір думок)

Закріплення матеріалу. Будуємо „Будинок добрих діл”. Вчитель прикріплює на дошці плакат із схематичним зображенням будинку. Учні одержують невеличкі кольорові картки, на яких вони записують добрі діла і прикріплюють ці картки до плаката. Звертаємо увагу на ключовий вірш.

Підсумок.Кожна людина потребує доброго ставлення. Тому „Старайтеся робити добро один одному і всім” (1Сол.5:15)

 

 

Розділ 4:"Основи морального життя"

 

Людмила Ступець, Марія Черняк

Методична розробка уроку по програмі 6-го класу


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Оголошення теми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.