Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оголошення теми.

Розвиток теми

Тема. Остаточна пермога добра над злом

Мета. Вчити дітей аналізувати вчинки та розрізняти прояви добра і зла у світі. Підвести до усвідомлення остаточної перемоги добра.

Ключовий вірш.„І побачив Бог усе, що створив: і воно було дуже добре” (Бт.1:31)

Біблійний текст.Притча про невід. (Мт.13:47-52)

„Подібне ще Царство Небесне до невода, у море закиненого, що зібрав він усячину. Коли він наповниться, тягнуть на берег його, і сівши, вибирають до посуду добре, непотріб же геть викидають. Так буде й наприкінці віку: Анголи повиходять, і вилучать злих з-поміж праведних, і їх повкидають до печі огненної, - буде там плач і скрегіт зубів! „Чи ви зрозуміли це все?” – „Так!” – відказали Йому. І Він їм сказав: „Тому кожен книжник, що навчений про Царство Небесне подібний до того господаря, що з скарбниці своєї виносить нове та старе.”

 

Читання короткої розповіді.

Дівчинка Оленка дуже допитлива. Кожного вечора, коли батько повертається з роботи, вона обов’язково вмощується у нього на колінах, швидко розповідає, що було в дитячому садочку, і розпитує, як пройшов його робочий день.

Одного разу батько повернувся втомлений і роздратований. Але дівчинка не відставала, поки батько не розповів, як він повертався додому, автобус був переповнений, один чоловік грубо штовхнув іншого, далі була між ними неприємна розмова, в яку втрутилися інші пасажири...

- Ой, як прикро, коли люди не можуть порозумітися, - сказала Оленка.

Наступного разу вона знову розпитувала батька і він розповів, що на одній зупинці в автобус увійшла бабуся, їй звільнили місце, вона усміхнулася і подякувала.

- Як гарно стає всім, коли хтось один зробить добро, - зраділа Оленка.

(Збір думок)

Вчитель підводить дітей до думки про те, які почуття виникають в людини, коли їй роблять прикрість, і як почувається людина у протилежній ситуації. Далі звертає увагу на слова дівчинки „Як гарно стає всім, коли хтось один зробить добро” і на ключовий вірш. Допомагає вияснити рівень розуміння протилежних понять „добро” і „зло”. Тоді підводить до висновку, що маємо творит добро і уникати зла.

Читання біблійного тексту і робота з ним.

Вчитель вияснює розуміння дітьми значення слова „невід”, де його використовують. Розповідає про працю рибалок, з’ясовує чи ловили рибу коли-небудь сіткою, що можна витягнути сіткою і чи все забирали, що витягували з річки.

(Збір думок)

Вчитель підсумовує думки дітей, повертаючись до першої розповіді (про людей, які роблять добрі і погані вчинки). Та наголошує на темі уроку.

Закріплення теми.Діти записують в зошити два слова „Добро” і „Зло”, які започатковують дві колонки. Вчитель читає словосполучення про вчинки людини, а учні записують їх у відповідну колонку.

· Прагне досконалості

· Скоює злочини

· Шанує ближнього

· Проявляє гордість

· Наполегливо вчиться

· Говорить неправду

(збір думок)

Підсумок. Вчитель підсумовує вибір учнів і пдводить до розуміння, що буде остаточна перемога добра над злом і кожен з нас покликаний робити добро, ставати кращим, бо все, що Бог створив, було добрим. Звертаємо увагу на ключовий вірш.

Читання короткої розповіді„Ким ми можемо бути”

Шукаючи праці, один художник портретист, забрів до невеличкого містечка. Там його клієнтом став обдертий, брудний, неголений пиячина, який замовив собі портрет і став позувати. Художник малював доволі довго, довше як звичайно, і врешті показав той портрет замовникові. Пияк довго приглядався до портрета. На портреті був зображений елегантний мужчина, гарно одягнений, з посмішкою на обличчі. Пияк ледве пробелькотів: „Але ж то не я! Я ж не такий!”

Художник, який звернув увагу не на зовнішній вигляд клієнта, а побачив його внутрішню суть, красу його душі, відповів: „Але то є та людина, якою ти можеш бути.”

 

 

Людмила Ступець, Марія Черняк

Методична розробка уроку по програмі 6-го класу

Тема. Світло для світу.

Мета.Допомогти дітям зрозуміти відповідальність за долю своєї держави і що наші добрі вчинки приносять велику користь нашій країні.

Ключовий вірш. „Я Світло для світу. Хто йде вслід за Мною, не буде ходити в темряві.” (Ів.8:12)

Біблійний текст.Притча про свічку та свічник (Мт.5:15-16; Мр.4:21-23)

„І не запалюють світильника, щоб поставити його під посудину, але на свічник, - і світить воно всім у домі. Отак ваше світло нехай світить перед людьми, щоб вони бачили ваші добрі діла, та прославляли Отця вашого, що на небі.”

 


Читайте також:

  1. Біоценоз – це сукупність усіх живих організмів в рамках даної екосистеми.
  2. В основi ефективності iнформацiйних технологій лежить концепцiї системи.
  3. Великі інтегровані системи.
  4. Види заробітної плати, форми і системи.
  5. Визнання громадянина безвісно відсутнім і оголошення громадянина померлим.
  6. Визначення оптимальних параметрів системи.
  7. Визначення поняття системи. Економічна система як особливий клас систем
  8. Визначення фізичної особи безвісно відсутньою та оголошення її померлою.
  9. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.
  10. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.
  11. Вікові особливості розвитку нервової системи.
  12. Влада – центральний компонент політичної системи.




Переглядів: 784

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Логометри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.035 сек.