МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фактори еволюціїХвилі життя – коливання чисельності особин популяції, що залежать від циклу розвитку, можуть бути зумовлені генетично, або зміною інтенсивності екологічних факторів навколишнього середовища. Хвилі життя носять періодичний характер або виникають без видимої закономірності. Дрейф генів–випадкова зміна частот зустрічальностей певних алелей генів у генофондах популяцій. Ізоляція – це неможливість схрещування між особинами одного виду. Ізоляція буває: географічна, екологічна, етологічна (поведінкова), сезонна. Класифікація організмів. Різні види рослин та тварин об’єднують у групи (таксони) різні за рангами. Кожний таксон має наукову українську та латинську назву. Систематика – наука, що систематизує, об’єднує живі організми за певними ознаками. Основні таксони, що використовують для систематики рослин: Царство → Відділ → Клас → Порядок → Родина → Рід → Вид Наприклад: царство Рослини, відділ Покритонасінні, клас Дводольні, порядок Розоцвіті, родина Розові, рід Шипшинові, вид Шипшина собача. Основні таксони, що використовують для систематики тварин: Царство → Тип → Клас → Ряд → Родина → Рід → Вид Наприклад: царство Тварини, тип Хордові, клас Ссавці, ряд Хижі, рід Ведмедьові, вид Ведмідь бурий. Назви видів позначаються двома словами: перше слово – родова назва, друге – видова. Таку бінарну номенклатуру у систематику ввів шведський природодослідник К. Лінней. Наприклад, шипшина собача, яблуня садова, бджола медоносна, ведмідь бурий і т.д. Штучна система організмів враховує ступінь подібності класифікованих організмів, створюється за нестачі даних про онтогенез та філогенез організмів, їх будову та екологічні особливості життєдіяльності. Філогенетична система організмів базується на принципах: · всі сучасні види є нащадки викопних форм, що зумовлене безперервністю життя; · видоутворення відбувається переважно завдяки дивергенції, тому багато сучасних груп організмів мають спільних предків; · кожен тип (відділ) має властивий лише йому загальний план будови; · як сучасні так і вимерлі види входять у єдину класифікацію живого. Гіпотези виникнення життя на Землі: · життя на Землі створене Богом; · абіогенетичні (життя самозароджується); · біохімічна гіпотеза О. І. Опаріна (самоутворення органічних речовин з неорганічних та їх подальша еволюція); · гіпотези біогенезу (життя на Землі не виникало, воно було занесене з космосу та еволюціонувало); · фантастичні гіпотези (життя на Землі є експериментом вищої раси, яка “занесла” життя на Землю і тепер спостерігає за ходом його розвитку. Геохронологічна таблиця:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|