МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок собівартості стравАналіз роботи. Захист проекту. Захист проектів. Оцінювання результатів проектної діяльності. Тема: Презентація та оцінювання результатів проектної діяльності. Практична робота № 24. Налисники
( Урок 18 – розрахунок собівартості каши гречневой
- Приготавання страв за проектною розробкою ( експериментальне дослідження) Д/завдання: підготувати проект до захисту. Повторити всі ПБП, технологічні схеми, розрахунки, знати послідовність приготування вивчених страв.
Прибирання.
Урок:25.9 Систематизація та узагальнення знань учнiв з теми. Мета: -навчити: оцінити рівень навчальних досягень учеів за тематичним блоком « Украінська національна кухня»; -розвити: художній смак; -виховувати: культуру споживання їжі та поводження за столом. Обладнання: таблиця «Сервірування столу», ілюстрації з книг, журнали по кулінарії, проект, столовий посуд, прибори, столова білизна. Хід уроку.
- Учень захищає проект. Розповідає ПБП ( інші учні ожуть запитувати в нього додаткові питання). - Учень може скласти Технологічну схему з приготування однієї з страв, яка йому найбільш сподобалась, чому саме вона сподобалась? Легка? Смачна? Гарна? Дешева? - Які приємні спогади залишились після пройдених уроків кулінарії? - Іншій учень складає розрахунок собівартості однієї з страв, пояснює ( якщо до нього є запитання). - А хтось з учнів розповідає реферат ( за вибором, пояснює. Чому саме цей реферат, за цією темою?). - Учні показують біля дошки наявність своїх проектів. Їх зміст, оформлення ( від реакції класу залежить підсумкова оцінка). Учні аналізують роботу, висказують свої думки з цього прикладу.
Д/завдання: знайти дома ілюстрації, зразки вишивальних робіт. Підготувати аркуш паперу, копіювальний папір, п'яльця, голки, ножиці, нитки муліне, ірис…
Прибирання.
Вивчили ПБП «При виконанні кулінарних робіт», «При користуванні електроплитою», « При роботі з ножами та тертками», «При роботі з гарячими рідинами». Ознайомились з загальними відомостями про українську національну кухню, технологією приготування страв з крупів, з борошна, з молока та молочних продуктів: …………………………………………………………………………………………………, та розвили навички з приготування цих страв. Навчились сервірувати стіл до сніданку, до свят, склали технологічні схеми приготування визначених страв, та зробили розрахунок собівартості страв.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|