МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок собівартості стравАналіз роботи. Захист проекту. Захист проектів. Оцінювання результатів проектної діяльності. Тема: Презентація та оцінювання результатів проектної діяльності. Практична робота № 24. Налисники
( Урок 18 – розрахунок собівартості каши гречневой
- Приготавання страв за проектною розробкою ( експериментальне дослідження) Д/завдання: підготувати проект до захисту. Повторити всі ПБП, технологічні схеми, розрахунки, знати послідовність приготування вивчених страв.
Прибирання.
Урок:25.9 Систематизація та узагальнення знань учнiв з теми. Мета: -навчити: оцінити рівень навчальних досягень учеів за тематичним блоком « Украінська національна кухня»; -розвити: художній смак; -виховувати: культуру споживання їжі та поводження за столом. Обладнання: таблиця «Сервірування столу», ілюстрації з книг, журнали по кулінарії, проект, столовий посуд, прибори, столова білизна. Хід уроку.
- Учень захищає проект. Розповідає ПБП ( інші учні ожуть запитувати в нього додаткові питання). - Учень може скласти Технологічну схему з приготування однієї з страв, яка йому найбільш сподобалась, чому саме вона сподобалась? Легка? Смачна? Гарна? Дешева? - Які приємні спогади залишились після пройдених уроків кулінарії? - Іншій учень складає розрахунок собівартості однієї з страв, пояснює ( якщо до нього є запитання). - А хтось з учнів розповідає реферат ( за вибором, пояснює. Чому саме цей реферат, за цією темою?). - Учні показують біля дошки наявність своїх проектів. Їх зміст, оформлення ( від реакції класу залежить підсумкова оцінка). Учні аналізують роботу, висказують свої думки з цього прикладу.
Д/завдання: знайти дома ілюстрації, зразки вишивальних робіт. Підготувати аркуш паперу, копіювальний папір, п'яльця, голки, ножиці, нитки муліне, ірис…
Прибирання.
Вивчили ПБП «При виконанні кулінарних робіт», «При користуванні електроплитою», « При роботі з ножами та тертками», «При роботі з гарячими рідинами». Ознайомились з загальними відомостями про українську національну кухню, технологією приготування страв з крупів, з борошна, з молока та молочних продуктів: …………………………………………………………………………………………………, та розвили навички з приготування цих страв. Навчились сервірувати стіл до сніданку, до свят, склали технологічні схеми приготування визначених страв, та зробили розрахунок собівартості страв.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|