МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Комплекс маркетингових комунікацій. РекламаСьогодні будь-яка компанія має доступ до складної системи маркетингових комунікацій. Компанія спілкується зі своїми посередниками, а також зі споживачами продукції та різноманітними контактними аудиторіями. Посередники, в свою чергу, також обмінюються інформацією зі споживачами та контактними аудиторіями. Споживачі обмінюються інформацією про товари один з одним та з іншими представниками контактних аудиторій. В цілому кожний елемент цієї системи є джерелом інформації для останніх. Загальна програма маркетингової комунікації компанії, яка називаєтьсякомплексом просування, представляє собою специфічне поєднання засобів реклами, персонального продажу, стимулювання збуту, зв'язків з громадськістю та інструментів прямого маркетингу. Інакше, просування (promotion)– це будь-яка форма повідомлення, використовувана фірмою для інформації, переконування чи нагадування споживачам про свої товари, образи, ідеї, громадську діяльність чи вплив на суспільство. Головна мета процесу просування в маркетинговій діяльності фірми – поліпшення попиту. Кожна категорія засобів маркетингових комунікацій використовує свої специфічні прийоми. Наприклад, рекламу можна подати в надрукованому, радіо-, телевізійному, електронному чи іншому вигляді. В персональному продажу використовуються торгові презентації, ярмарки та виставки-продажі, спеціальні стимулюючі заходи. Стимулювання збуту товарів включає рекламу в місцях торгівлі, премії, знижки, купони, конкурси, спеціальну рекламу та демонстрації. Серед засобів прямого маркетингу — каталоги, телемаркетинг, факс, Internet та інше. Завдяки досягненням інформаційних технологій споживачі мають можливість отримувати інформацію не тільки за допомогою традиційних носіїв — газет, радіо, телефону та телевізора, — але й за допомогою нових, наприклад факсів, стільникових телефонів, пейджерів та комп'ютерів. Нові технології підштовхнули багато компаній до переходу від масового розповсюдження інформації до більш цілеспрямованого і навіть до спілкування один на один з кожним окремим споживачем. В той же час поняття комунікацій не обмежується тільки цими інструментами просування. Зовнішнє оформлення товару, його ціна, загальний вигляд, колір упаковки, магазин, в якому він продається, — все це представляє спосіб передачі інформації покупцеві. Таким чином, хоча комплекс просування товару є головним в програмі маркетингових комунікацій компанії, для досягнення оптимальних результатів не слід нехтувати також й іншими складовими всього маркетингового комплексу (товар, просування, ціна та розповсюдження). Реклама –не особова форма комунікацій, що здійснюється через мережу платних засобів поширення інформації із чітко зазначеним джерелом фінансування. Рекламна діяльність складається із наступних основних етапів: 1-й етап – дослідницькийвключає в себе вивчення ринків, вивчення потреб, вивчення властивостей товару; 2-й етап – визначення стратегії реклами передбачає визначення мети реклами, бюджету на рекламу, розробку творчого підходу, мети використання реклами; 3-й етап – тактичні рішення включає: визначення витрат, вибір засобів реклами, розробку графіка публікацій; 4-й етап – складання рекламних оголошень.На цьому етапі відбувається написання тексту, підготовка макету і саме виробництво реклами. 5-й етап – перевірка результативності дії реклами. Визначають наступні види реклами: - за характером цільової аудиторії: · реклама для конкретних споживачів; · індустріальна реклама; · торговельна реклама; · реклама для професіоналів. - за географічною ознакою: · міжнародна реклама; · національна реклама; · локальна або роздрібна реклама. - за способом поширення: · газетна; · журнальна; · телевізійна; · радіо реклама; · пряма поштова; · на транспорті; · вулична; · стендова. - за метою, яку має спонсор: · продуктова; · для просування ідей.
Цілі реклами: v Надання інформації: § створити впізнання марки; § ознайомити з каналами розповсюдження; § оголосити про пільги; § показати товар у новій упаковці. v Переконання(при загостренні конкурентної боротьби на етапі зрілості): § поліпшити враження про товар; § демонструвати переваги; § забезпечити сезонний попит; § продемонструвати проблеми, що породили товар. v Формування образу: § сприяти впізнанню; § формувати образ фірми; § змінити репутацію. v Нагадування: § стабілізувати продаж; § підтримувати прихильність до марки; § підтримувати впізнання.
Читайте також:
|
||||||||
|