Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття про маркетингову логістику

Товарорух,або маркетингова логістика,- це діяльність з планування, виконання та контролю фізичного переміщення матеріалів, готових виробів та інформації, яка їх стосується, від місця їхнього виробництва до місця споживання з метою задоволення потреб споживачів та отримання прибутку.Коротше кажучи, цей процес передбачає доставку потрібного товару потрібному споживачеві в потрібне місце в потрібний час.

Традиційний товарорух зазвичай починається з заводських складів і полягає в тому, щоб з найменшими витратами доставити товари від цих складів до споживачів. Однак сучасні маркетологи надають перевагу використанню маркетингової логістики, яка починається з торгових точок і діє в зворотньому напрямку – в напрямку заводу.

Маркетингова логістика має справу не тільки з проблемами вихідного розподілу (переміщення товарів від підприємств до споживачів), але й з проблемами вхідного розподілу (доставка товарів та матеріалів від постачальників на підприємства). Така система постачання включає в себе повний цикл поставок, потоки, що підвищують вартість на кожному етапі від постачальників до кінцевих споживачів. Таким чином, завдання менеджера, який займається логістикою на підприємстві, — координувати товарорух по всьому ланцюгу поставок, а саме: діяльність постачальників, агентів по закупках, робітників відділу збуту, посередників та споживачів. Ця діяльність передбачає прогнозування, проведення закупок, планування обсягів виробництва, обробку замовлень, управління запасами, складування товарів та планування транспортних перевезень.

Метою маркетингової логістики є забезпечення запланованого рівня обслуговування споживачів з найменшими витратами. В першу чергу компанії варто визначити ступінь важливості для споживача різних видів послуг і після цього забезпечити бажаний рівень, обслуговування для кожного сегменту ринку, беручи до уваги при цьому рівень обслуговування у конкурентів. Першочергове завдання полягає в тому, щоб забезпечити прибуток, а не обсяг продажу. Тому компанії повинні порівнювати виграші від забезпечення більш високого рівня обслуговування з витратами на його, досягнення. Деякі компанії пропонують гірший рівень обслуговування, ніж у конкурентів, але й нижчі ціни. Інші ж компанії пропонують краще обслуговування та виставляють вищі ціни для того, щоб відшкодувати свої витрати.

Визначивши цілі маркетингової логістики, компанія може переходити до створення такої системи товароруху, яка допоможе здійснювати ці цілі з мінімальними витратами. Для цього компанії необхідно прийняти рішення, пов'язані з основними функціями маркетингової логістики, такими як обробка замовлень, складування, управління запасами та транспортування.

Cьогодні компанії все частіше застосовують концепцію інтегрованого управління логістикою. Згідно цієї концепції, забезпечення кращого обслуговування клієнтів та впорядкування витрат на розподіл товарів можна досягти лише за умови командної роботи як всередині компанії, так й між всіма компаніями, які складають канал розподілу. Всередині компанії різні структурні підрозділи повинні тісно співпрацювати між собою для підвищення ефективності власної логістичної системи. Компанія, її постачальники та споживачі повинні об’єднати свої зусилля для того, щоб вся система поставок працювала з максимальною продуктивністю. .Якщо компанія вважає себе недостатньо компетентною у виконанні певних функцій товароруху, вона доручає їх виконання спеціалістам для досягнення максимальної ефективності та продуктивності. Метою інтегрованого управління логістикою є узгодження всіх рішень щодо розподілу товарів. Тісної співпраці між функціональними підрозділами досягають різними способами. Деякі компанії створюють постійно діючі логістичні комітети, до яких входять менеджери, відповідальні за проведення різних заходів, пов’язаних з товарорухом. На своїх засіданнях такі комітети розробляють заходи з підвищення загальної ефективності системи маркетингової логістики. В деяких компаніях передбачена посада менеджера-логістика, який має повноваження для координації діяльності різних функціональних підрозділів. В багатьох компаніях засновано посаду віце-президента з логістики, який має значні повноваження. Головним завданням системи інтегрованого управління товарорухом є координація логістичної та маркетингової діяльності компанії для найширшого задоволення потреб клієнтів з найменшими, витратами.

 

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  8. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  9. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання
  10. Базове поняття земле оціночної діяльності.
  11. Базові поняття
  12. Базові поняття про класифікацію медичної техніки




Переглядів: 698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингові системи | Комплекс маркетингових комунікацій. Реклама

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.