МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переклад цілого числа з десяткової системи числення у двійкову.Переведення чисел із десяткової системи числення у 2-ву, 8-ву, 16-ву. Алгоритм 1. Послідовно виконати ділення вихідного цілого десяткового числа й одержуваних цілих часток на підставу системи (на 2) доти, поки не вийде частка, менше дільника (тобто менше 2). 2. Записати отримані залишки у зворотній послідовності. Приклад.Рішення.
Аналогічним чином відбувається переведення у 8-ву (ділимо на 8) та у 16-ву (ділимо на 16) системи числення. Отже, щоб перевести ціле десяткове число в систему числення по підставі р, треба його ділити на р доти, поки останній результат ділення не стане менше р і виписувати цілі залишки від ділення. Отримані залишки, записані у зворотному порядку, утворять число в системі числення по підставі р. Приклад. Переведемо десяткове число 45 у різні системи числення: по підставі 2, 8, 16.
Випишемо залишки від ділення на 2 у зворотному порядку й одержимо число в 2‑ чной системі числення 4510=1011012
Випишемо залишки від ділення на 8 у зворотному порядку й одержимо число в 8-ричной системі числення 4510=558
Випишемо залишки від ділення на 16 у зворотному порядку й одержимо число в 16-тьковій системі числення 4510=2D16.
Отже, можна сформулювати наступні правила переведення чисел із однієї системи числення в іншу: · Для переведення із10-вої системи числення в будь-яку іншу систему числення необхідно ділити «до упору» дане число на підставу даної системи, у яку переводимо число, а потім записати залишки зліва на право. · Для переведення із будь-якої системи числення в 10-ву систему числення необхідно помножити зміст кожного розряду на підставу системи в степені, що дорівнює порядковому номеру розряду та знайти суму. · Переведення числа з вісімкової системи у двійкову здійснюється заміною зліва направо вісімкової цифри трьома двійковими цифрами. · Переклад числа із двійкової системи числення у вісімкову здійснюється заміною справа наліво кожної тріади двійкових цифр на одну вісімкову цифру. Приклади:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|