Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення реакцій в’язей

Найбільш поширеним і загальним способом визначення реакцій є використання методу пере­рі­зів. Цей метод полягає в тому, що від споруди наскрізним перерізом, який проходить через з’єднання, відокремлюється якийсь її фрагмент (елемент, група елементів). Розрізані в’язі (з’єднання) від­ки­даються і замінюються силами - реакціями цих в’язей. Таким чином, на відокремлений фрагмент діє сис­те­ма зовнішніх сил, яка складається з безпосередньо діючих на нього на­ван­та­жень і реакцій відкинутих в’язей. Визначення невідомих реакцій виконується виходячи з умов рівноваги які можна скласти для отриманої системи сил. Умови рівноваги плоскої системи сил виражаються трьома рівняннями:

1) Алгебраїчна сума проекцій всіх сил на будь-яку вісь прийнятої системи координат має дорівнювати нулю. Проекція сили вважається додатною, якщо її напрямок співпадає з напрямком вісі. При використанні декартової системи координат будемо мати два рівняння:

,

2) Алгебраїчна сума моментів всіх сил відносно довільної точки на площині має дорівнювати нулю


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  8. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  9. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  10. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  11. Біостратиграфічні методи визначення віку порід
  12. Біуретовий метод визначення білків




Переглядів: 1101

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види навантажень | Приклад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.