Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контролінг маркетингу

Оперативний контролінг

Оперативний контролінг координує процеси оперативного планування, контролю, обліку і звітності на підприємстві за підтрим­кою сучасної інформаційної системи.

Основною задачею оперативного контролінгу є забезпечення методичної, інформаційної й інструментальної підтримки менед­жерів підприємства для досягнення запланованого рівня прибутку, рентабельності і ліквідності в короткостроковому періоді.

На відміну від стратегічного контролінгу, оперативний конт­ролінг орієнтований на короткостроковий результат, тому інстру­ментарій оперативного контролера принципово відрізняється від методик і інструментів стратегічного контролера.

Нижче наведені відмінні риси [21] оперативного планування в зіставленні зі стратегічним плануванням (табл. 5.2).

Таблиця 5.2

Відмінні риси оперативного і стратегічного планування

Ознаки Стратегічне планування Оперативне планування
Ієрархічні ступені В основному на рівні вищого керівництва Включає всі рівні з основним упором на середню ланку керування
Невизначеність Істотно вище Менше
Вид проблем Більшість проблем не структуровані Відносно добре структуровані
Часовий обрій Акцент на довгострокові, а також на середньо- і короткострокові аспекти Акцент на коротко-і середньострокові аспекти
Потрібна інформація У першу чергу із зовнішнього середовища У першу чергу із самого підприємства
Альтернативи планів Спектр альтернатив у принципі широкий Спектр обмежений
Охоплення Концентрація на окремих важливих позиціях Охоплює усі функціо­нальні сфери и інтегрує їх
Ступінь деталізації Невисока Відносно велика
Основні контрольовані величини Потенціали успіху (наприклад, зріст частки ринку) Прибуток, рентабель­ність, ліквідність

 

У реальній практиці стратегічний і оперативний контролінг до­сить тісно взаємодіють один з одним у процесі реалізації функцій менеджменту. Служба контролінгу виступає як координатор між правлінням і підрозділами підприємства при розробці стратегічних оперативних планів, а також здійснює контроль за їх виконанням.

На сучасному етапі розвитку ринкової економіки традицій не виробничо-збутове мислення керівників організацій пе­реорієнтується на задоволення бажань і потреб клієнтів. Основною задачею контролінгу маркетингу є інформаційна під­тримка ефективного менеджменту по задоволенню потреб клієнтів. Контролер у сфері маркетингу бере участь у процесах плану­вання, координації і контролю, пов'язаних з ринковою активністю підприємства: йде мова про зміну збутової політики, вихід на нові ринки або розширення асортименту продукції і послуг і т. д.

Традиційно виділяють чотири основні сфери діяльності і полі­тики маркетингу, які називають маркетинг-мікс:

• політика у відношенні продукту;

• збутова політика;

• цінова політика;

• комунікаційна політика.

Усі вони є об'єктами моніторингу, збору інформації стосовно їх функціонування та одержання рекомендацій контролерів.


Читайте також:

  1. Бюджетування як інструмент оперативного контролінгу, його переваги і недоліки
  2. Бюджетування як функція фінансового контролінгу
  3. Варіанти організації служби контролінгу
  4. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  5. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  6. Види маркетингу
  7. Види маркетингу.
  8. Види маркетингу.
  9. Види організаційних структур служби маркетингу.
  10. Види попиту і маркетингу
  11. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  12. Визначення маркетингу у різних аспектах.




Переглядів: 688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічний контролінг | Фінансовий контролінг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.