Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна характеристика системи міжнародних послуг

Державне регулювання торгівлі міжнародними послугами…15 хв.

Загальна характеристика системи міжнародних послуг………10 хв.

Навчальні питання: Час викладу

ПЛАН

Міжнародний ринок послуг

Тема 4

Мета:Охарактеризувати економічний зміст міжнародної економіки, визначити структуру та закономірності розвитку міжнародної економіки, назвати етапи розвитку міжнародної економіки.

 

Час: 80 хв. Метод : Лекція Місце: Навчальна аудиторія

Вступ…….………………………………………………...……………5хв

2. Суть та класифікація послуг. Види послуг………………20 хв.

3. Особливості міжнародної торгівлі послугами………………….15 хв.

Заключна частина……………………………………………..……15 хв.

Матеріально-технічне забезпечення: схеми, графіки, діаграми, таблиці, нормативні та законодавчі акти.

Джерела і література: 2,10,15,,20,27,35,36,38,42,51.

 

Послуги – зміна в положенні інституціональної одиниці, що відбулося в результаті дій і на основі взаємної угоди з іншою інституціональною одиницею.

Під час міжнародних переговорів про лібералізацію торгівлі використовується класифікація ГАТТ/ВТО, що включає більш 600 різновидів послуг. Класифікація послуг заснована на Міжнародній стандартизованій промисловій класифікації, прийнятою Організацією Об'єднаних Націй і визнаної в більшості країн світу. Відповідно до неї послугами вважаються всі товари, включені в категорії 4-9, що називаються неторгуємі (табл. 1).

Таблиця 1.

Торгуємі і неторгуємі товари

Група товарів Тип товарів
1. Сільське господарство, полювання, лісове господарство й рибальство 2. Видобувна промисловість 3. Обробна промисловість   Торгуємі
4. Комунальні послуги й будівництво 5. Оптова і роздрібна торгівля, ресторани й готелі 6. Транспортування, збереження й зв'язок і фінансове посередництво 7. Оборона й обов'язкові соціальні послуги 8. Утворення, охорона здоров'я і суспільні роботи 9. Інші комунальні, соціальні й особисті послуги   Неторгуємі

Велика частина з них дійсно виробляється й споживається винятково в національних рамках, тобто з погляду міжнародної економіки є неторгуємою.

І торгівля товарами, і торгівля послугами поряд з деякими іншими статтями входять у рахунок поточних операцій платіжного балансу будь-якої країни. Переговори про лібералізацію торгівлі послугами ведуться паралельно з переговорами про лібералізацію торгівлі товарами. Однак існують і серйозні якісні розходження між товарами і послугами й торгівлею ними (табл. 2).

Таблиця 2.

Розходження товарів і послуг

Товари Послуги
Відчутні Невловимі
Видимі Невидимі
Піддаються збереженню Не піддаються збереженню
Торгівля товаром не зв'язана з виробництвом Торгівля послугами зв'язана з їхнім виробництвом
Експорт товару означає вивіз товару з митної території за кордон без зобов'язання в зворотному ввозі Експорт послуги означає надання послуги іноземцю, тобто не резиденту, навіть якщо він знаходиться на митній території країни

Саме в силу невідчутності й невидимості більшості послуг торгівлю ними іноді називають невидимим експортом і імпортом. Більш того, на відміну від товарів, виробництво послуг найчастіше об'єднано з їхнім експортом у рамках одного контракту і вимагає безпосередньої зустрічі їхнього продавця й покупця. Однак і в даному випадку існують численні виключення. Наприклад, деякі послуги цілком відчутні (роздрукована доповідь чи консультанта комп'ютерна програма на дискеті), цілком видима (модельна чи стрижка театральне представлення), піддаються збереженню (послуги телефонного автовідповідача) і далеко не завжди вимагають прямої взаємодії покупця й продавця (автоматична видача грошей у банку по дебіторській картці).

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  6. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  7. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  8. IV. Розподіл нервової системи
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. Філогенез кровоносної системи
  11. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  12. POS-системи




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародні торгові організації | Класифікація послуг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.