МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РОЗДІЛ 1. Теорія поведінки споживачаВСТУП ЗМІСТ ББК 65.01 МІКРОЕКОНОМІКА МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ МІКРОЕКОНОМІКА Міністерство ОСВІТИ І НАУКИ України
Опорний конспект лекцій
Дніпропетровськ – 2013 Дніпропетровська державна фінансова академія ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ КАФЕДРА ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ
Опорний конспект лекцій для студентів які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» за галуззю знань 0305 «Економіка та підприємництво»
Дніпропетровськ – 2013
Опорний конспект лекцій розкриває основні умови організації та функціонування підприємства як основного суб’єкта мікроекономічного аналізу, сукупність факторів, що впливають на розвиток господарської одиниці. В стислій формі, з використанням великої кількості графіків та таблиць аналізується теорія поведінки підприємства за різних умов ціноутворення, відповідно до різних типів ринку; чітко сформульовані навчальні проблеми мікроекономіки, визначені взаємозв’язки між темами та розділами.
Розглянуто та схвалено навчально – методичною комісією економічного факультету Протокол № від 2013 р.
Розглянуто та схвалено на засіданні кафедри економічної теорії Протокол № 2 від 09.09.2013 р.
Мікроекономіка є однією зі складових сучасної економічної теорії - фундаментальної науки про господарство, що досліджує поведінку і механізми прийняття рішень окремими економічними одиницями, які прагнуть досягти мети шляхом вибору обмежених ресурсів при наявності альтернативних можливостей; вивчає економічні передумови формування оптимального вибору виду підприємницької діяльності в умовах обмеженості як виробничих так і фінансових ресурсів; окремі ринки та механізм ціноутворення і вплив останнього на обсяг виробленої продукції, розміщення ресурсів та формування доходів. У конспекті лекцій докладно розглянуті наступні питання: ставлення переваги, функція корисності і бюджетне обмеження споживача, оптимальний вибір споживача і функції індивідуального попиту, порівняльна статика попиту, ринковий попит, еластичність попиту, виробнича функція, витрати виробництва, пропозиція абсолютно конкурентної фірми і галузі, рівновагу конкурентного ринку і ефективність та інші тематичні розділи курсу мікроекономіки. Даний опорний конспект лекцій розроблений з метою формування у студентів ринково орієнтованого економічного світогляду і знань щодо методів прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання; прищеплення навичок використання інструментарію мікроекономічного аналізу; підготовка до вивчення прикладних дисциплін, які базуються на мікроекономічній теорії, а також визначення раціональних аспектів в поведінці економічних суб‘єктів, що дозволяє використовувати більш оптимальний механізм прийняття рішень за обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання. Опорний конспект лекцій розкриває в достатній мірі всі теми курсу «Мікроекономіка» та складається з вступної лекції і 3 розділів. Вступна лекція ознайомлює з мікроекономікою як складовою частиною економічної теорії, визначає предмет і методи її вивчення. Розділ 1 «Теорія поведінки споживача» розповідає про кардиналістську та ординалістську теорії поведінки споживача на ринку товарів, модель досягнення рівноваги споживачем, формування попиту та пропозиції. Розділ 2 «Теорія підприємства: виробництво і витрати» розкриває сутність мікроекономічної моделі підприємства, вивчає механізм формування рівноваги виробника. У розділі 3 «Теорія ринкових структур: ринок продукту» розкрито поведінку виробника на ринку: чистої конкуренції, чистої монополії, олігополії та монополістичної конкуренції. У розділі висвітлюється механізм формування цін на працю, капітал, землю та інші ресурси на відповідних ринках. У даному опорному конспекті лекцій надається велика кількість довідкового матеріалу, він має ґрунтовний математичний апарат, містить велику кількість формул, графіків, таблиць. Опорний конспект лекцій дає можливість студенту самостійно вивчати основні проблеми мікроекономіки. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|