Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сьомий етап – призначення на посаду и період адаптації.

Існує ряд показників, які підприємство може використовувати для оцінки результатів роботи з резервом. Такими показниками є:

1. Ефективність підготовки керівників внутрі підприємства.

Цей показник розраховується як

А(1)=В/С*100% (15)

де

В-кількість ключових посад, зайнятих співробітниками з резерву

С-кількість визволених на протязі періоду ключових посад.

Цей показник порівнюється з показником прийому керівників з ззовні, який розраховується як

А(2)=В/С*100%(16)

де

В-кількість ключових посад, зайнятих співробітниками з зовні

С-кількість визволенних на протязі періоду ключових посад.

2. Плинність резерву керівників.

Цей показник розраховується як

А(3)=В/С*100%, (17)

де

В-кількість співробітників з резерву, які покинули підприємство на протязі періоду,

С-загальна кількість співробітників в резерві.

3. Середній термін перебування в резерві до зайняття ключової посади.

Цей показник розраховується як

А=Р/В*100%, (18)

де

Р-сума років між занесенням до резерву і заняттям ключової посади для всіх співробітників, які перейшли з резерву до ключової посади на протязі періоду,

В-число цих співробітників.

4. Готовність резерву.

Цей показник розраховується як

А=В/С*100%, (19)

де

В-кількість ключових посад, які мають своїх наступників, готових до заняття посади на протязі року,

С-загальна кількість ключових посад.

 

Поряд з підготовкою потенційного та остаточного резерву організація може проводити заходи щодо виявлення та розвитку молодих співробітників з лідерським потенціалом, тобто здійснювати роботу з соціальним резервом. Робота з цим резервом подібна до роботи з потенційним та остаточним резервом, однак особливістю її є те, що організація готує молодих людей до зайняття не конкретної ключової посада, а до керівної посади взагалі.

 

 

ТЕМА 9. ФОРМУВАННЯ СТАБІЛЬНОГО ПЕРСОНАЛУ

ЛЕКЦІЯ. Формування стабільного персоналу

1. Система формування стабільного персоналу організації

2. Плинність персоналу в організації та оцінка її стану

3. Методичні підходи до управління плинністю персоналу в організації, розробка і впровадження заходів по її зниженню

4. Виробничий клімат в колективі і його вплив на стан плинності персоналу

5. Управління трудовою дисципліною

 

  1. Система формування стабільного персоналу організації

В цілому система формування стабільного трудового колективу передбачає здійснення постійної та цілеспрямованої роботи з різними категоріями працюючих на основі комплексу заходів, спрямованих на підвищення задоволеності працівників працею, покращення культурно-побутових умов, удосконалення системи освіти, підвищення кваліфікації і професійного просунення працюючих. Схематично комплекс цих заходів представлений на рисунку 22.

В організаційному аспекті основними шляхами формування стабільного персоналу організації є:

- піклування про постійні джерела комплектування організацій і підприємств працівниками, організація дієвої профорієнтаційної роботи

- постійне удосконалення процесів виробничої і соціальної адаптації молоді

- визначення перспектив трудового шляху кожного працівника, розробка індивідуальних планів професійного розвитку, організація мобільності

- постійний аналіз процесу плинності, соціологічних та соціально-психологічних досліджень

- формування оптимального виробничого клімату взаємостосунків

 

 

 
 

 

 



Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  6. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  7. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  8. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  9. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  10. Антропологічна періодизація первісної історії
  11. Багатофазний однопівперіодний випрямляч
  12. Байки першого періоду творчості (1850-1870 pp.).




Переглядів: 724

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з резервом керівників в організації: основні етапи та методи роботи з резервом | ЕТАП. Визначення причин плинності кадрів .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.