МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Сьомий етап – призначення на посаду и період адаптації.Існує ряд показників, які підприємство може використовувати для оцінки результатів роботи з резервом. Такими показниками є: 1. Ефективність підготовки керівників внутрі підприємства. Цей показник розраховується як А(1)=В/С*100% (15) де В-кількість ключових посад, зайнятих співробітниками з резерву С-кількість визволених на протязі періоду ключових посад. Цей показник порівнюється з показником прийому керівників з ззовні, який розраховується як А(2)=В/С*100%(16) де В-кількість ключових посад, зайнятих співробітниками з зовні С-кількість визволенних на протязі періоду ключових посад. 2. Плинність резерву керівників. Цей показник розраховується як А(3)=В/С*100%, (17) де В-кількість співробітників з резерву, які покинули підприємство на протязі періоду, С-загальна кількість співробітників в резерві. 3. Середній термін перебування в резерві до зайняття ключової посади. Цей показник розраховується як А=Р/В*100%, (18) де Р-сума років між занесенням до резерву і заняттям ключової посади для всіх співробітників, які перейшли з резерву до ключової посади на протязі періоду, В-число цих співробітників. 4. Готовність резерву. Цей показник розраховується як А=В/С*100%, (19) де В-кількість ключових посад, які мають своїх наступників, готових до заняття посади на протязі року, С-загальна кількість ключових посад.
Поряд з підготовкою потенційного та остаточного резерву організація може проводити заходи щодо виявлення та розвитку молодих співробітників з лідерським потенціалом, тобто здійснювати роботу з соціальним резервом. Робота з цим резервом подібна до роботи з потенційним та остаточним резервом, однак особливістю її є те, що організація готує молодих людей до зайняття не конкретної ключової посада, а до керівної посади взагалі.
ТЕМА 9. ФОРМУВАННЯ СТАБІЛЬНОГО ПЕРСОНАЛУ ЛЕКЦІЯ. Формування стабільного персоналу 1. Система формування стабільного персоналу організації 2. Плинність персоналу в організації та оцінка її стану 3. Методичні підходи до управління плинністю персоналу в організації, розробка і впровадження заходів по її зниженню 4. Виробничий клімат в колективі і його вплив на стан плинності персоналу 5. Управління трудовою дисципліною
В цілому система формування стабільного трудового колективу передбачає здійснення постійної та цілеспрямованої роботи з різними категоріями працюючих на основі комплексу заходів, спрямованих на підвищення задоволеності працівників працею, покращення культурно-побутових умов, удосконалення системи освіти, підвищення кваліфікації і професійного просунення працюючих. Схематично комплекс цих заходів представлений на рисунку 22. В організаційному аспекті основними шляхами формування стабільного персоналу організації є: - піклування про постійні джерела комплектування організацій і підприємств працівниками, організація дієвої профорієнтаційної роботи - постійне удосконалення процесів виробничої і соціальної адаптації молоді - визначення перспектив трудового шляху кожного працівника, розробка індивідуальних планів професійного розвитку, організація мобільності - постійний аналіз процесу плинності, соціологічних та соціально-психологічних досліджень - формування оптимального виробничого клімату взаємостосунків
Читайте також:
|
|||||||||||
|