МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Потреби в нихВибір типу ваговимірювального обладнання та визначення Вибір типу ваговимірювального обладнання для торговельних підприємств залежить від таких чинників, як: 1) метод продажу товарів; 2) асортимент зважуваних товарів і тари; 3) ефективність і тривалість їх використання в роботі; 4) необхідність виведення інформації про всі покупки, роздрукування етикеток з штрих-кодом і короткою анотацією на товар; 5) потреба підключатися до локальної комп'ютерної мережі магазину. У магазинах з невеликою площею, наприклад у торгових павільйонах, достатньо використовувати ваги з мінімальним набором функцій. Таке устаткування складається з платформи і дисплея, на якому покупець і продавець можуть бачити вартість і вагу товару. На ринку цей сегмент представлений, в основному недорогою продукцією китайського або вітчизняного виробництва. Магазини з більшою площею, де застосовується штрих-кодування, використовують складніше вагове устаткування: РОS-ваги для зважування на касі і ваги з чекодруком для роботи в торговому залі. Вагове обладнання з можливістю друку є частиною загальної інформаційної системи магазину і володіє рядом переваг, що дозволяють грамотно і ефективно побудувати торговий процес У супер- і гіпермаркетах, де великий потік покупців, а в часи пік навантаження на вагове устаткування збільшується у декілька разів, залежно від відділу використовуються різні види ваг з чекодруком. У овочевих відділах це ваги самообслуговування, для торгівлі сирами, м'ясною продукцією - прилавкові, в рибних відділах - підвісні ваги з підвищеним рівнем вологозахисту. Магазини класу преміум використовують ваги, виконані на основі промислового комп'ютера, з установленою операційною системою, жорстким диском, пам'яттю і т.д. Подібні характеристики дозволяють ретейлерам підтримувати свій високий статус і надавати покупцям заявлений рівень сервісу. Такі ваги - не тільки засіб для зважування продуктів. Вони можуть виконувати функції маркетингового центру, використовуватися як сервер в інформаційній системі магазину. Окрім торгового залу ваги також грають важливу роль при прийманні товару. Тут використовуються платформні ваги як найпростішої конфігурації, так і складнішої з терміналами, які можуть оперативно одержувати і передавати інформацію про товар, що надійшов. Для визначення потрібної кількості ваг необхідно знати їх тип і технічні характеристики. Розрахунок проводиться за формулою: n = Q/Р, (1) де n – необхідна кількість ваг, шт. Q — кількість товарів, що реалізовуються за зміну, кг; Р — пропускна спроможність ваг за зміну, кг, визначувана таким чином: Р = G×T×К/t, (2) де G — найбільша межа зважування ваг, кг; Т — час роботи ваг за зміну, год; t — час на виконання однієї операції зі зважування, год; К — коефіцієнт використання граничного навантаження ваг. Окрім розрахункової кількості ваг, у магазині повинні бути контрольні n і резервні ваги n. Тоді фактична кількість ваг nф = n + nк + nр (3) Читайте також:
|
||||||||
|