Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Потреби в них

Вибір типу ваговимірювального обладнання та визначення

Вибір типу ваговимірювального обладнання для торговельних підприємств залежить від таких чинників, як:

1) метод продажу товарів;

2) асортимент зважуваних товарів і тари;

3) ефективність і тривалість їх використання в роботі;

4) необхідність виведення інформації про всі покупки, роздрукування ети­кеток з штрих-кодом і короткою анотацією на товар;

5) потреба підключатися до локальної комп'ютерної мережі магази­ну.

У магазинах з невеликою площею, наприклад у торгових павільйо­нах, достатньо використовувати ваги з мінімальним набором функцій. Таке устаткування складається з платформи і дисплея, на якому поку­пець і продавець можуть бачити вартість і вагу товару. На ринку цей сег­мент представлений, в основному недорогою продукцією китайського або вітчизняного виробництва.

Магазини з більшою площею, де застосовується штрих-кодування, використовують складніше вагове устаткування: РОS-ваги для зважу­вання на касі і ваги з чекодруком для роботи в торговому залі. Вагове об­ладнання з можливістю друку є частиною загальної інформаційної сис­теми магазину і володіє рядом переваг, що дозволяють грамотно і ефективно побудувати торговий процес

У супер- і гіпермаркетах, де великий потік покупців, а в часи пік навантаження на вагове устаткування збільшується у декілька разів, за­лежно від відділу використовуються різні види ваг з чекодруком. У ово­чевих відділах це ваги самообслуговування, для торгівлі сирами, м'яс­ною продукцією - прилавкові, в рибних відділах - підвісні ваги з підви­щеним рівнем вологозахисту.

Магазини класу преміум використовують ваги, виконані на основі промисло­вого комп'ютера, з установленою операційною системою, жорстким диском, пам'яттю і т.д. Подібні характеристики дозволяють ретейлерам підтримувати свій високий статус і надавати покупцям заявлений рівень сервісу. Такі ваги - не тільки засіб для зважування продуктів. Вони мо­жуть виконувати функції маркетингового центру, використовуватися як сервер в інформаційній системі магазину.

Окрім торгового залу ваги також грають важливу роль при прий­манні товару. Тут використовуються платформні ваги як найпростішої конфігурації, так і складнішої з терміналами, які можуть оперативно одержувати і передавати інформацію про товар, що надійшов.

Для визначення потрібної кількості ваг необхідно знати їх тип і технічні характеристики. Розрахунок проводиться за формулою:

n = Q/Р, (1)

де n – необхідна кількість ваг, шт.

Q — кількість товарів, що реалізовуються за зміну, кг;

Р — пропускна спроможність ваг за зміну, кг, визначувана таким чином:

Р = G×T×К/t, (2)

де G — найбільша межа зважування ваг, кг; Т — час роботи ваг за зміну, год; t — час на виконання однієї операції зі зважування, год; К — ко­ефіцієнт використання граничного навантаження ваг.

Окрім розрахункової кількості ваг, у магазині повинні бути кон­трольні n і резервні ваги n. Тоді фактична кількість ваг

nф = n + nк + nр (3)


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. Видатки на господарські потреби та інші поточні видатки
  3. Визначення потреби в матеріалах
  4. Визначення потреби в оборотних коштах
  5. Визначення потреби в оборотних коштах
  6. Визначення потреби організації у персоналі як основа для прогнозування і планування його розвитку
  7. Визначення потреби підприємства в оборотних активах
  8. Визначення потреби підприємства в оборотних активах
  9. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  10. Виробництво та потреби
  11. До структурних елементів мотивації відносять: потреби, інтереси, цінності, ціннісні орієнтації і мотиви.
  12. Економічні потреби суспільства




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Електронний таксометр.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.