МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Потреби в нихВибір типу ваговимірювального обладнання та визначення Вибір типу ваговимірювального обладнання для торговельних підприємств залежить від таких чинників, як: 1) метод продажу товарів; 2) асортимент зважуваних товарів і тари; 3) ефективність і тривалість їх використання в роботі; 4) необхідність виведення інформації про всі покупки, роздрукування етикеток з штрих-кодом і короткою анотацією на товар; 5) потреба підключатися до локальної комп'ютерної мережі магазину. У магазинах з невеликою площею, наприклад у торгових павільйонах, достатньо використовувати ваги з мінімальним набором функцій. Таке устаткування складається з платформи і дисплея, на якому покупець і продавець можуть бачити вартість і вагу товару. На ринку цей сегмент представлений, в основному недорогою продукцією китайського або вітчизняного виробництва. Магазини з більшою площею, де застосовується штрих-кодування, використовують складніше вагове устаткування: РОS-ваги для зважування на касі і ваги з чекодруком для роботи в торговому залі. Вагове обладнання з можливістю друку є частиною загальної інформаційної системи магазину і володіє рядом переваг, що дозволяють грамотно і ефективно побудувати торговий процес У супер- і гіпермаркетах, де великий потік покупців, а в часи пік навантаження на вагове устаткування збільшується у декілька разів, залежно від відділу використовуються різні види ваг з чекодруком. У овочевих відділах це ваги самообслуговування, для торгівлі сирами, м'ясною продукцією - прилавкові, в рибних відділах - підвісні ваги з підвищеним рівнем вологозахисту. Магазини класу преміум використовують ваги, виконані на основі промислового комп'ютера, з установленою операційною системою, жорстким диском, пам'яттю і т.д. Подібні характеристики дозволяють ретейлерам підтримувати свій високий статус і надавати покупцям заявлений рівень сервісу. Такі ваги - не тільки засіб для зважування продуктів. Вони можуть виконувати функції маркетингового центру, використовуватися як сервер в інформаційній системі магазину. Окрім торгового залу ваги також грають важливу роль при прийманні товару. Тут використовуються платформні ваги як найпростішої конфігурації, так і складнішої з терміналами, які можуть оперативно одержувати і передавати інформацію про товар, що надійшов. Для визначення потрібної кількості ваг необхідно знати їх тип і технічні характеристики. Розрахунок проводиться за формулою: n = Q/Р, (1) де n – необхідна кількість ваг, шт. Q — кількість товарів, що реалізовуються за зміну, кг; Р — пропускна спроможність ваг за зміну, кг, визначувана таким чином: Р = G×T×К/t, (2) де G — найбільша межа зважування ваг, кг; Т — час роботи ваг за зміну, год; t — час на виконання однієї операції зі зважування, год; К — коефіцієнт використання граничного навантаження ваг. Окрім розрахункової кількості ваг, у магазині повинні бути контрольні n і резервні ваги n. Тоді фактична кількість ваг nф = n + nк + nр (3) Читайте також:
|
||||||||
|