Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила встановлення шкали барометричного висотоміру

Крейсерський рівень польоту над верхньою межею району аеродрому повинен бути не менше 300 м.

3.3.1. У повітряному просторі ОПР встановлюється єдина абсолютна висота переходу 3050 метрів (10000 футів). Єдина абсолютна висота переходу публікується у збірнику аеронавігаційної інформації України.

3.3.2. При польоті на абсолютній висоті переходу або нижче її висота польоту повітряного судна визначається за барометричним висотоміром, шкала якого встановлена за атмосферним тиском QNH. Місцезнаходження повітряного судна у вертикальній площині зазначається у величинах абсолютної висоти.

3.3.3. При польотах вище абсолютної висоти переходу повітряне судно виконує політ за показаннями висотоміру, шкала якого встановлена за атмосферним тиском 760 мм рт.ст (1013,2 гПа), на даному етапі польоту положення повітряного судна у вертикальній площині виражається в ешелонах польотів.

3.3.4. Встановлення шкали барометричного висотоміру при переході з QNH на атмосферний тиск 760 мм. рт. ст. (1013.2 гПа) та зміна відліку висоти від абсолютної висоти до ешелонів польоту та навпаки здійснюється:

при набиранні висоти – на абсолютній висоті переходу;

при зниженні:

в TMA – на ешелоні переходу, який знаходяться в межах TMA;

за межами TMA – на найнижчому ешелоні польоту у межах FIR.

3.3.5. При перетині перехідного шару положення повітряного судна у вертикальній площині зазначається під час набирання висоти ешелонами польоту, а під час зниження – в значеннях абсолютної висоти.

3.3.6. Горизонтальні польоти у перехідному шарі між абсолютною висотою переходу та ешелоном переходу (найнижчим ешелоном польоту) забороняються.

 

У повітряному просторі України й країн СНД визначення й витримування висоти польоту ЛА здійснюється:

1. По аеродромному тиску -при наборі висоти від злету до висоти переходу і при зниженні для посадки від ешелону переходу до приземлення, а також при польоті повітряних судів по кругу.

Висота переходуустановлена висота для переводу шкали тиску барометричного висотоміра на стандартний тиск (760 мм рт. ст.) при наборі заданого ешелону.

Ешелон переходуце встановлений ешелон для переводу шкали барометричного висотоміра зі стандартного тиску на тиск аеродрому, або мінімальний атмосферний тиск, приведений до рівня моря. Ешелоном переходу є нижній ешелон району аеродрому (аеровузлу).

2. По єдиному для району аеродрому (аеровузлу) мінімальному атмосферному тиску, що приведений до рівня моря -

при польоті ЛА по маршруту нижче нижнього ешелону, у тому числі при польоті транзитом через район аеродрому.

3. По стандартному тиску -при польоті ЛА на нижньому ешелоні (ешелоні переходу) і вище.

В краінах СНГ перед злетом екіпаж ЛА зобов'язаний установити стрілки барометричних висотомірів на «нуль» висоти шляхом змін значення тиску на шкалі приладу, що повинне збігтися зі значенням тиску на аеродромі з урахуванням установлених допусків.

У ході набору висоти, для польоту на ешелоні переведення шкали тиску барометричного висотоміра з аеродромного тиску на стандартний тиск здійснюється при перетинанні висоти переходу.

У ході зниження для заходу на посадку, переведення шкали тиску барометричного висотоміра зі стандартного тиску на тиск на аеродромі виконується в горизонтальному польоті на ешелоні переходу після одержання дозволу від органа УПР аеродрому на зниження до висоти польоту по кругу. При зниженні ЛА з ешелону до висоти польоту по маршруту нижче нижнього ешелону, переведення шкали тиску барометричного висотоміра зі стандартного тиску на мінімальний атмосферний тиск, приведений до рівня моря, здійснюється при перетинанні нижнього ешелону, що повідомляється екіпажу органом УПР, який здійснює безпосереднє керування його польотом.

На ЛА з одним барометричним висотоміром:

- при польоті на ешелоні, або висоті нижче нижнього ешелону, із посадкою на аеродромі вильоту, задана висота польоту втримується по барометричному висотоміру, встановленому перед злетом на нульове положення (по аеродромному тиску).

- При польоті на ешелоні по маршруті, із посадкою на іншому аеродромі, заданий ешелон польоту втримується по барометричному висотоміру, установленому на стандартний тиск.

 

5. РОЗРАХУНКИ ІСТИННОЇ ТА ПРИЛАДОВОЇ ВИСОТИ ПОЛЬОТУ.

а) Розрахунки висоти польоту, якщо на висотомірі встановлено тиск аеродрому.


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. V. Етичні правила психологічних досліджень
  4. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  5. Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.
  6. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів
  7. Види графіків та правила їх побудови.
  8. Види земель населених пунктів, їх межі. Встановлення та зміни меж населених пунктів.
  9. Види цін та порядок їх встановлення.
  10. Визначення, класифікація і правила побудови індексів
  11. Використання методу Дельфі для встановлення рейтингової оцінки
  12. Вимоги до керівника, правила та принцинципи управління




Переглядів: 904

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ АСТРОНОМІЧНИМИ МЕТОДАМИ. | При польоті на висоті круга.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.