Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутність службово-професійного просування

 
 

 


Схема 8.5. Матриця позицій кар’єри

„Новачки” – учні без кваліфікації „Зірки” – висококваліфіковані спеціалісти у перспективному віці
„Сухостій” – люди у віці з низькою кваліфікацією „Тверді середняки” - висококваліфіковані спеціалісти у віці

 

Рівень поточної професійної компетенції

 

Схема 8.6. Чинники, що визначають просування по службі

 


 


Таблиця 8.4.

Загальні стадії для всього циклу кар'єрного росту

 

Стадія Вік Характеристика
1. Стадія росту від народження до 14 років формування особистості людини за допомогою суспільного впливу (це взаємодія з родиною, друзями, вихователями, викладачами)
2. Стадія дослідження від 15 до 24 років людина досліджує професійні альтернативи, попередній вибір професії і кар'єри
3.Стадія формування з 24 років до 44 років основна стадія у житті людей, оскільки в цей час людина виконує роботу, що допомагає їй зайняти постійне місце в обраному професійному напрямку
3.1. Підстадія іспиту 25 – 30 років людина вирішує, чи підходить їй дана професія, оскільки може бути різне сприйняття роботи в теоретичному і практичному аспектах (до 30 років людина більш мобільна і може змінювати сферу діяльності)
3.2.Стабілізаційна підстадія 30 – 40 років професійні цілі чітко окреслені, основна увага приділяється плануванню кар'єри, підвищенню активності в напрямку зміни, розвитку роботи, самоосвіти
3.3. Підстадія кар'єрної кризи 35 – 45 років людина робить переоцінку цінностей, аналізуючи свою роботу, успіх, просування, досягнення цілей; це найбільш складний період, тому що людина звичайно не досягає всього наміченого на початку кар'єри, не реалізує свої мрії
4. Стадія збереження 45 – 65 років людина вже досягла досить багато в професійній діяльності, зайняла свою нішу у світі і тому їй залишається лише зберігати досягнуте
5. Стадія зниження активності при виході на пенсію пов’язано з необхідністю примиритися з обмеженням влади, активності, відповідальності

 

 


Таблиця 8.5.

Етапи кар'єри

 

  Етапи кар'єри   Вік   Характеристика етапу   Особливості мотивації (за Маслоу)
  Попередній   До 25 років   Підготовка до трудової діяльності, вибір сфери діяльності   Безпека, соціальне визнання
  Становлення   25-30 років   Освоєння роботи, розвиток професійних навичок   Соціальне визнання, незалежність, нормальний рівень оплати праці
  Просування   30-45 років   Професійний розвиток, просування за службою, зростання кваліфікації   Соціальне визнання, самореалізація, високий рівень оплати праці
  Збереження   45-60 років   Підвищення кваліфікації. Навчання молодих кадрів. Пік удосконалення кваліфікації   Підвищення рівня оплати праці, стабілізація незалежності, інтерес до інших джерел доходу
  Завершення   60-65 років   Підготовка до виходу на пенсію, пошук і навчання власної зміни   Утримання соціального визнання, збереження рівня оплати праці, підвищення інтересу до інших джерел доходу
  Пенсійний   Після 65 років   Заняття новими видами діяльності   Пошук самовираження в новій сфері діяльності, достатній розмір пенсії, здоров'я

 


Схема 8.7. Основні особистісні орієнтації, що визначають види кар'єр, до яких люди найбільш схильні (за Голландом)

 


Таблиця 8.6. Заходи щодо планування кар'єри

Суб'єкт планування Заходи щодо планування ділової кар'єри
  Працівник   Первинна орієнтація і вибір професії. Вибір підприємства і посади. Орієнтація у підприємстві. Оцінка перспектив і проектування зростання. Реалізація зростання.
  Менеджер з персоналу   Оцінка при прийомі на роботу. Визначення робочого місця. Оцінка праці і потенціалу працівників. Добір у резерв. Додаткова підготовка. Програми роботи з резервом. Просування. Новий цикл планування.
  Безпосередній керівник (лінійний менеджер)   Оцінка результатів праці. Оцінка мотивації. Організація професійного розвитку. Пропозиції щодо стимулювання. Пропозиції щодо зростання.

 

 


Схема 8.8. Процес планування кар'єри

 

 
 

 

 



Читайте також:

  1. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  5. Бізнес-план підприємства: сутність та складові
  6. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  7. Бюджетне регулювання, його сутність та методи здійснення
  8. Бюджетні установи: сутність та класифікація.
  9. Видатки бюджету, їх сутність, склад і класифікація
  10. Визначаючи сутність девіантної поведінки, необхідно зазначити, що вона поділяється на два типи.
  11. Визначення і сутність глобальних проблем.
  12. Виробнича програма, її сутність та основні поняття




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми професійного навчання персоналу й обґрунтування їхнього вибору в організації | Моменти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.