Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми професійного навчання персоналу й обґрунтування їхнього вибору в організації

Поняття трудового потенціалу і його складові

Схема 7.1. Поняття потенціалу, трудового потенціалу, людського капіталу

 

Схема 7.2. Основні фактори трудового потенціалу


Схема 7.3. Оцінка трудового потенціалу працівника

 

 

Схема 7.4. Зміст форми навчання персоналу та її основні властивості


Таблиця 7.1. Форми професійного навчання персоналу організації

 

Навчання безпосередньо на робочому місці Навчання поза робочим місцем
Інструктаж Учнівство (копіювання) Ротація Наставництво Метод ускладнених завдань Лекція Розгляд практичних ситуацій (кейсів) Ділові ігри Моделювання Тренінг сенситивності Рольові ігри Самостійне навчання Відкрите навчання та ін.

Схема 7.5. Навчання безпосередньо на робочому місці та його характерні ознаки

 

 
 

 

 


 


       
 
 
   


 
 

 

 


Схема 7.6. Переваги навчання поза робочим місцем

       
   
 


 

 

 
 


Схема

 

Схема 7.7. Поняття лекції та її характеристика

 

Схема 7.8. Недоліки лекції

 

 
 

 


Схема 7.10. Види діловиг ігор

 

 

 
 

 

 


 


 

 

       
   
 
 

 

 



Схема 7.11. Зміст та етапи модульної системи навчання

 

Схема 7.12. Сутність і особливості дистанційного навчання

 


 

Схема 7.13. Основні методи теоретичного навчання персоналу на виробництві

 

 

 

 



Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  3. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  4. V Засоби навчання
  5. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  6. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  7. Автоматизовані форми та системи обліку.
  8. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  9. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  10. Адаптації та навчання
  11. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  12. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кадрове планування на підприємстві: значення, цілі, задачі, принципи, етапи | Сутність службово-професійного просування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.