Форми професійного навчання персоналу й обґрунтування їхнього вибору в організації
Поняття трудового потенціалу і його складові
Схема 7.1. Поняття потенціалу, трудового потенціалу, людського капіталу

Схема 7.2. Основні фактори трудового потенціалу

Схема 7.3. Оцінка трудового потенціалу працівника
 
Схема 7.4. Зміст форми навчання персоналу та її основні властивості

Таблиця 7.1. Форми професійного навчання персоналу організації
Навчання безпосередньо
на робочому місці
| Навчання поза робочим місцем
| Інструктаж
Учнівство (копіювання)
Ротація
Наставництво
Метод ускладнених завдань
| Лекція
Розгляд практичних ситуацій (кейсів)
Ділові ігри
Моделювання
Тренінг сенситивності
Рольові ігри
Самостійне навчання
Відкрите навчання та ін.
| Схема 7.5. Навчання безпосередньо на робочому місці та його характерні ознаки



Схема 7.6. Переваги навчання поза робочим місцем
Схема
Схема 7.7. Поняття лекції та її характеристика

Схема 7.8. Недоліки лекції
Схема 7.10. Види діловиг ігор

Схема 7.11. Зміст та етапи модульної системи навчання

Схема 7.12. Сутність і особливості дистанційного навчання

Схема 7.13. Основні методи теоретичного навчання персоналу на виробництві
 

Читайте також: - E) теорія раціонального вибору.
- IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
- PR-відділ організації: переваги і недоліки
- V Засоби навчання
- V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
- А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
- Автоматизовані форми та системи обліку.
- АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
- Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
- Адаптації та навчання
- Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
- АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|