Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Моменти

Кар’єрні

 

 

Схема 8.11. Програма розвитку кар'єри

 


Таблиця 8.7.

Порівняльний аналіз традиційного та інтегрованого навчання персоналу підприємства

 

 

: Параметри Традиційне навчання у межах підприємства Навчання, поєднане з : організаційним розвитком
Об'єкт Окремий керівник Групи, міжгрупові зв'язки, керівник і група
Зміст Основи управлінських знань і навичок Комунікативні навички, уміння вирішувати проблеми
Працівники, що навчаються Керівники нижчого і середнього рівня Усі керівники
Навчальний процес Заснований на інформації і раціоналізації Заснований на інформації, раціоналізації, комунікації і емоціях
Стиль навчання Виходить із предметів і особливостей викладачів Витікає з особливостей учасників, їхнього досвіду, проблем, відносин і умінь консультантів
Цілі навчання Раціональність і ефек­тивність Пристосування, зміна, інформування
Форма проведення Семінари, курси Вільний вибір форм залежно від необхідності і ситуації
Відповідальність за проведення Викладачі, організатори Учасники
Стабільність програми Стабільна Гнучка програма, адаптована до ситуації
Концепція навчання Адаптація керівників до недоліків підприємства Одночасно змінити керівників і підприємство
Участь у підготовці навчальних та інших програм Учасники не включені у процес складання навчальних програм Керівники беруть участь у складанні програм зміни підприємства
Спрямованість Орієнтація на знання, що можуть знадобитися в майбутньому Орієнтація на конкретну зміну
Активність учасників Як правило, малоактивні Як правило, дуже активні

 

Схема 8.12. Модель організації процесу навчання на підприємстві

 

ПЛАНУВАННЯ

 

  Визначення потреби у навчанні   РЕАЛІЗАЦІЯ    
             
  Визначення цілей навчання   ■ ,-'■ ч   ОЦІНКА  
                   
  Розробка критеріїв оцінки Тестування працівни­ків, що на­вчаються     т> Визначен­ня методів навчання      
             
     
        Органі­зація на­вчання        
                 
                 
    Прове­дення на­вчання Моніто­ринг на­вчання Порівнян­ня резуль­татів на­вчання з критеріями  
                 
         
                     
                           

 


Читайте також:

  1. Головні осі інерції та головні моменти інерції перерізу
  2. Головні осі інерції та головні моменти інерції перерізу
  3. Емпіричні моменти
  4. Емпіричні моменти
  5. Злочинна самовпевненість містить у собі дві ознаки (моменти) – інтелектуальний і вольовий.
  6. Моменти інерції перерізу
  7. Початкові та центральні моменти дискретної випадкової величини
  8. Прогресивні моменти.
  9. Радіуси інерції. Моменти опору
  10. Сили і моменти, які викликають не зрівноваженість ДВЗ
  11. Сили і моменти, які діють в кривошипно – шатунному механізмі одноциліндрового двигуна.




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність службово-професійного просування | Управління мобільністю персоналу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.