МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фактори виробництва.План 1. Зміст та еволюція виробництва. 2. Фактори суспільного виробництва. 3. Організаційні форми виробництва. 4. Шляхи розвитку виробництва. Мета: Навчальна: з’ясувати зміст виробництва, показати взаємозалежність факторів виробництва, охарактеризувати результативність процесу виробництва. Розвиваюча: розвивати вміння визначати технологічний спосіб виробництва, кількість ССП, ВВП, НД, НБ. Виховна: формувати економічне мислення.. Міждисциплінарні зв’язки: соціологія, філософія, математика, політологія. Література: 1. Воробйов С.М. Економіка. Довідник для старшокласника та абітурієнта Харків, 2005. 2. Мочерний С.В. Основи економічних знань. Київ, 2003. 3. Ніколенко Ю.В. Основи економічної теорії. Київ, 2003. 4. Орищак Я., Чвалюк В. Основи економіки. Тернопіль, 2008. Основні положення та поняття: 1. Виробництво – єдність природних і суспільних відносин, безперервний, постійно відновлюваний процес. 2. У відтворювальному аспекті економічні відносини розглядаються як єдність виробництва, розподілу, обміну та споживання. 3. Вища мета виробництва – найбільш повне задоволення матеріальних і духовних потреб людей. Макроекономічні цілі: стійке економічне зростання, повна зайнятість, стабільні ціни, збалансований бюджет, урівноважений платіжний баланс. 4. Головна соціальна умова ефективного функціонування виробництва – економічна свобода, свобода вибору. 5.Чинники виробництва: земля, праця, капітал, підприємництво, інформація, наука. Виробнича функція відбиває залежність кількості виробленої продукції від використовуваних чинників виробництва. Тема реферату: 1. Механізм вирішення ключових економічних проблем в Україні.
Виробництво – поєднанням факторів виробництва з метою створення економічних благ. Виробництво має різні форми: натуральне виробництво, товарне та безпосередньо суспільне. Суспільне виробництво – форма взаємодії суспільства і природи, що спрямована на перетворення предметів природи та створення матеріальних та духовних продуктів, відповідно до інтересів та потреб людей і суспільства в цілому. Метою виробництва є задоволення потреб суспільства, але здійснити його можна тільки застосувавши необхідні фактори виробництва. 1. Земля. 2. Праця. 3. Підприємницький талант. 4. Капітал. 5. Інформація. Праця – продуктивна цілеспрямована діяльність людини задля створення корисних продуктів з метою задоволення своїх потреб. Предмети праці – це все те, на що спрямована діяльність людини заради задоволення своїх потреб. Засоби праці – речі або комплекси речей, за допомогою яких людина діє на предмети праці, перетворює і пристосовує їх для своїх потреб. Поняття «засоби праці» охоплює інструменти, прилади, обладнання, машини, виробничі будівлі, транспортні засоби, резервуари тощо. Предмети і засоби праці належать до матеріальних ресурсів виробництва. В сукупності їх називають засобами виробництва. Етапи розвитку виробничих технологій 1. Ремісничий (XIII-XVI ст.) – основна рушійна сила виробництва на цьому етапі – м'язова з використанням деяких інструментів. 2. Машинний (XVIII-XIX ст.) – м'язова сила значною мірою замінюється машинами. З'являється паровий двигун, який починає широко використовуватись у виробництві. 3. Автоматизований (від ХІХ ст.) Контрольовані та керовані людиною машини стають основою автоматизованого виробництва. Читайте також:
|
||||||||
|