Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Плани реагування на надзвичайні ситуації.

Порядок подання паспорта ПНО

Паспортизація ПНО проводиться один раз на п'ять років. Зведений перелік ПНО подається МНС України на підставі переліків ПНО Автономної Республіки Крим та управліннями областей України, затверджених на засіданнях комісій з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій обласних державних адміністрацій, - Науково-дослідному, проектно-конструкторському та технологічному інституту мікрографії (НДІ мікрографії) Державного департаменту страхового фонду документації.

Розсилання форм паспортів ПНО та оброблення інформаційних даних паспортів здійснює НДІ мікрографії Державного департаменту страхового фонду документації. З урахуванням особливостей експлуатації підземних або інших специфічних об'єктів, НДІ мікрографії має право розробляти окремі форми паспортів на такі об'єкти або вносити необхідні зміни до запропонованих у рамках Положення форм паспортів ПНО.

Адміністрація ПНО повинна подати на адресу НДІ мікрографії заповнену форму паспорта в тридцяти денний термін після отримання його форми. У разі будь-яких змін у технічному стані або у виробничій діяльності ПНО, які призведуть до зменшення або збільшення його потенційної небезпеки і вплинуть на показники паспорта ПНО, адміністрація ПНО зобов'язана повідомити про це НДІ мікрографії у письмовій формі, а також внести зміни до паспорта ПНО в десятиденний термін. Інформаційні дані паспорта ПНО, а також їх зміни формуються фахівцями об'єктів (підприємств) в обсязі, передбаченому формою паспорта, та затверджуються його керівником.

Територіальні органи управління з питань НС та ЦЗН мають право перевіряти обсяг, достовірність та своєчасність інформації, поданої в паспорті ПНО.

Керівник ПНО згідно з чинним законодавством несе особисту відповідальність за несвоєчасність подання паспорта ПНО і змін до нього, неповний обсяг інформації та подання недостовірної інформації

Рівень цивільного захисту населення від впливу надзвичайних ситуацій багато в чому залежить від грамотного та ретельного планування відповідних заходів.

Основним плануючим документом з питань цивільного захисту є наказ начальника цивільного захисту району, міста,села (селища), служби, об'єкту господарської діяльності про підсумки підготовки з Цивільного захисту у поточному році та визначення завдань на наступний рік з планом основних заходів підготовки цивільного захисту на наступний рік.

Для проведення роботи із запобігання, здійснення управління реагуванням на надзвичайні ситуації у разі їх виникнення та зменшення матеріальних втрат розробляється план спільних дій органів управління і сил цивільного захисту області (району) у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій.

Управління реагуванням на надзвичайні ситуації є складний і багатогранний процес, який охоплює значні колективи людей, оснащених засобами зв'язку і спеціальною технікою, що вимагає чіткої координації дій і конкретного визначення обов'язків як в цілому, так і кожної посадової особи.

До управління в сучасних умовах ставляться високі вимоги, які випливають з характеру техногенно-екологічної обстановки і передбачають для кожного керівника, іншої посадової особи вміння впевнено орієнтуватись у складній ситуації, приймати рішення, своєчасно визначати і доводити до виконавців завдання, організовувати взаємодію, забезпечувати заходи, що запроваджуються і дії сил реагування.

В умовах загрози раптового виникнення надзвичайної ситуації виключно важливого значення набуває постійна і висока готовність органів управління і сил до ефективних дій за призначенням. Забезпеченню високої організованості в роботі сприяє наявність завчасно і детально розроблених планів дій.

Типовий план дій органів управління і сил цивільного захисту з запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій маєтаку структуру:

/. Загальні положення.

//. Висновки з оцінки техногенно-екологічної обстановки на території району (міста).

III. Приведення в готовність та організація роботи органів управління у надзвичайних ситуаціях.

IV. У групування сил і засобів, що залучаються до реагування на НС.

V. Організація управління, оповіщення і зв'язку.

VI. Організація взаємодії.

VII. Організація основних видів забезпечення при ліквідації надзвичайних ситуацій.

До плану дій додатками розробляються часовий графік виконання основних заходів цивільного захисту району (міста), села (селища) при загрозі і виникненні надзвичайних ситуацій, плани дій щодо ліквідації кожного типу надзвичайних ситуацій із переліку у кінці другого розділу, розпорядження голови районної державної адміністрації про організацію роботи райдержадміністрації при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій, перелік і дані про потенційно небезпечні об'єкти на території району (міста), карта (схема) можливої обстановки на території району (міста) у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, чотири схеми: організації управління, організації оповіщення, організації збору інформації і організації всіх видів зв'язку при загрозі і виникненні надзвичайних ситуацій.


Читайте також:

  1. Бистрість – це здатність людини до термінового реагування на подразники та до високої швидкості рухів, що виконуються при відсутності значного зовнішнього опору.
  2. Внесення прокурором документів реагування на усунення виявлених порушень закону, контроль за їх реальним усуненням.
  3. Генеральні плани промислових підприємств. Планування та забудова виробничого майданчику.
  4. ГЕНПЛАНИ ОЧИСНИХ СПОРУДЖЕНЬ І СХЕМИ ВИСОТНОГО РОЗТАШУВАННЯ ОЧИСНИХ СПОРУДЖЕНЬ .
  5. Геологічні ситуації.
  6. Гідрологічні надзвичайні ситуації
  7. Гідрологічні надзвичайні ситуації.
  8. Дії органів управління і сил суб’єктів реагування на НС.
  9. Економічні наслідки Першої світової війни для окремих країн. Версальська система. Плани Дауеса та Юнга. Світова економічна криза 1929—1933 рр. Варіанти виходу з неї
  10. Єдина державна система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру
  11. Законодавче і нормативно-правове забезпечення функціонування єдиної державної системі попередження і реагування на надзвичайні ситуації.
  12. Заходи прокурорського реагування на виявлені порушення законів та складання довідок за результатами перевірок.




Переглядів: 2261

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У сфері надзвичайних ситуацій. | Контроль виконання заходів щодо захисту населення і територій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.