Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Елементи та види маркетингових стратегій

У процесі формування маркетингової стратегії можна виділити вхідні

та вихідні елементи:

Вхідні елементи — це ті фактори, аналіз яких передує розробленню маркетингової стратегії.

Вихідними елементами маркетингової стратегії є стратегічні рішення щодо маркетингового міксу, тобто комплексу компонентів маркетингу, який включає чотири складові — товар, ціну, збут та просування.

Основне призначення маркетингової стратегії полягає в тому, щоб взаємоузгодити маркетингові цілі фірми з її можливостями, вимогами споживачів, використати слабкі позиції конкурентів та свої конкурентні переваги.

Маркетингові стратегіїкласифікують за такими ознаками.

1. Залежно від терміну їх реалізації:

• довгострокові;

• середньострокові;

• короткострокові.

2. Залежно від стратегії життєвого циклу товарів фірми:

• маркетингові стратегії на стадії впровадження товару на ринок;

• маркетингові стратегії на стадії росту;

• маркетингові стратегії на стадії насичення ринку;

• маркетингові стратегії на стадії спаду.

3. За станом ринкового попиту:

• стратегія конверсійного маркетингу;

• стратегія креативного маркетингу;

14 Розділ 1. Сутність і сфера стратегічного маркетингу

• стратегія стимулюючого маркетингу;

• стратегія синхромаркетингу;

• стратегія підтримуючого маркетингу;

• стратегія ремаркетингу;

• стратегія демаркетингу.

4. Залежно від загальноекономічного стану фірми та її маркетингових

спрямувань розрізняють три види базових маркетингових стратегій фірми:

• стратегія виживання;

• стратегія стабілізації;

• стратегія росту.

Стратегія виживання— виключно захисна стратегія, яка застосовується в умовах глибокої кризи економічної діяльності фірми, коли фірма перебуває на межі банкрутства. Основна мета цієї стратегії полягає у виході з кризового стану шляхом перегляду і перебудови всього маркетингового комплексу фірми (товарної, цінової політики, системи товароруху та просування товарів).

Стратегія стабілізаціївикористовується за умов швидкого або несподіваного падіння базових показників фірми чи за умов, коли розвиток фірми має коливальний характер. Ця стратегія передбачає вирівнювання показників з їхнім наступним підвищенням і перехід до стратегії росту.

Стратегія роступередбачає ріст обсягів продажу, прибутку, капіталу та інших показників фірми.

Маркетингові стратегії росту поділяються на такі різновиди:

• маркетингова стратегія інтенсивного (органічного) росту;

• маркетингова стратегія інтеграційного росту;

• маркетингова стратегія диверсифікації.

*Різновиди маркетингової стратегії росту


Читайте також:

  1. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  2. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  5. Базові елементи управління проектом
  6. Будова й основні елементи машини
  7. Валідація НАССР- отримання об'єктивного доказу того, що елементи НАССР-плану результативні.
  8. Варіанти акультураційних стратегій
  9. Види валютних систем та їх елементи
  10. Види інноваційних стратегій та їх співвідношення
  11. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація
  12. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».




Переглядів: 4386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні категорії стратегічного маркетингу | МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.