Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Наукова стаття.

Наукова стаття – вид наукової публікації, у якому описано кінцеві або проміжні результати проведеного дослідження, обґрунтовано способи їх отримання, а також накреслено перспективи наступних напрацювань.

Види наукових статей:

1) За змістом наукові статті класифікують на:

- власне наукові статті (виклад основних результатів роботи);

- науково-популярні статті (орієнтують на читацьку аудиторію, серед якої можуть бути непрофесіонали). Ознакою таких статей є доступність змістової інформації;

- науково-навчальні та науково-методичні статті (містять практичний виклад закономірностей, досліджуваних об’єктів, методи їх застосування у практичній діяльності);

- науково-публіцистичні статті (присвячені актуальним для наукової громадськості проблемам). Призначені наукові статті науковцям, спеціалістам певної галузі або кількох галузей.

2) За кількістю авторів наукові статті бувають:

- одноосібні (один автор)

- колективні (колектив авторів).

3) За галузевим призначенням виокремлюють статті:

- мовознавчі,

- літературознавчі,

- педагогічні,

- психологічні,

- економічні та ін.

4) За науковим завданням:

- теоретичні

- прикладні.

5) За способом розкриття статті поділяють на:

- оглядові (містять характеристику стану і перспектив наукових досліджень у тій чи іншій предметній галузі);

- проблемні (у проблемних статтях наявний аналіз проблеми, яка не одержала всебічного осмислення);

- методологічні (подають обґрунтування методології розв’язання проблеми).

Функції наукових статей: (наукові статті виконуютьнаступні функції:)

- дослідницьку функцію (подають наукові результати),

- презентаційну (представляють дослідника в науковому товаристві),

- оцінну (оцінюють стан наукових досліджень з певної проблеми)

- комунікативну (слугують засобом спілкування дослідників).

Ознаками мови наукової статті є логічність, ясність, стислість, точність наукової термінології, вірогідність вихідної інформації, критичність у відборі фактів, доказовість змісту тексту, завершеність (цілісність розкриття одного або кількох питань), логічність і обґрунтованість висновків, наявність міркувань і посилань.

Наукова стаття містить такі необхідні елементи:

- постановка проблеми у загальному вигляді та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями;

- аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано розв'язання даної проблеми і на які спирається автор, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується означена стаття;

- формулювання цілей статті (постановка завдання);

- виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів;

- висновки з цього дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напрямку.

Обсяг наукової статті зазвичай становить від 6 до 24 сторінок, тобто 0,35 – 1 др. арк.


Читайте також:

  1. Виберіть відповідне визначення поняття: Наукова ідея – це
  2. Вступ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І МЕТА КУРСУ. НАУКОВА ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. ІСТОРІОГРАФІЯ
  3. Вчення про вищу нервову діяльність як природно-наукова основа психології праці
  4. ГЛОБАЛЬНИЙ ЕВОЛЮЦІОНІЗМ І СУЧАСНА НАУКОВА КАРТИНА СВІТУ
  5. Донаукова психологія як вчення про душу
  6. Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки.
  7. Загальнонаукова й філософська методологія: сутність, загальні принципи
  8. Загальнонаукова методологія
  9. Загальнонаукова, міжгалузева і вузькогалузева термінологія. Професіоналізми і номенклатурні назви
  10. ІІІ. Наукова діяльність І. Ньютона
  11. Конкретнонаукова методологія
  12. Лекція 1. ПОЛІТОЛОГІЯ ЯК НАУКОВА ТЕОРІЯ




Переглядів: 1241

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання №1. Види і форми науково-дослідної роботи. | Доповідь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.