Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проектування залізниць

Залізниці будуються у відповідності з державними планами розвитку економіки країни. Для отримання найбільш оптимального напрямку майбутньої залізниці, виконуються економічні та технічні вишукування нової лінії. Економічні вишукування дозволяють отримати напрямок залізниці з урахуванням обслуговування промислових центрів та густонаселених районів (тобто визначити економічну ефектив-

ність від будівництва залізниці). Технічні вишукування визначають трасу залізниці. Вишукування передбачає знаходження найбільш оптимального варіанту залізниці. При трасуванні залізниці її намагаються зробити прямою (найкоротша відстань між двома точками), але таке не завжди виходить – на шляху зустріча- Траса залізниці з обходом перешкод

ються або природні перешкоди, або населені пункти. В таких випадках приходиться відхилятися від прямої або будувати штучні споруди. В результаті отримаємо лінію залізниці, яка буде складатися з прямих дільниць, що спряжені кривими. За даними вишукувань складається проект та смета залізниці і після затвердження проектної документації приступають до будівництва. Напрямок лінії спочатку вказується на мапах, а потім уточнюється і переноситься безпосередньо на місцевість. Вся лінія розбивається на відрізки по 100 м (пікети). Десять пікетів становлять кілометр. За визначеним напрямком визначається підвищення або пониження однієї точки по відношенню до іншої. Висота точок визначається від рівня моря, така висота має назву абсолютною відміткою точки. Положення цих точок визначається за допомогою нівеліра. Паралельно залізниці виділяється дільниця землі, яка називається смуга відводу. Її ширина визначається проектом так, щоб на ній могли розміститися необхідні залізничні споруди та пристрої.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. VII. Етап проектування
  3. VII. Етап проектування
  4. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  5. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  6. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  7. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  8. Вибір способу виготовлення заготовки. Попереднє проектування заготовки.
  9. Види архітектурного проектування
  10. Вимоги щодо проектування електрообладнання для пожежонебезпечних і вибухонебезпечних зон
  11. Виникнення і розвиток землевпорядного проектування
  12. Вихідні дані для проектування




Переглядів: 810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Штучні споруди | Експлуатація стрілочних переводів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.