МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Штучні спорудиШтучні споруди будують при пересіченні з водотоками (річки, струмки), з різкими змінами рельєфу місцевості (гірські хребти, глибокі ущелини), з дорогами для інших видів транспорту у різних рівнях (автодороги, трамвайні колії, пішохідні дороги), а також при пересіченні залізничних ліній у різних рівнях. Найбільш поширені штучні споруди – труби. Їх споруджують на пересіченні залізниці з усіма пониженими місцями рельєфу місцевості, де може протікати вода. Мости бувають дерев'яні, з каменю та металеві. Металеві мости розділяють на малі, середні та великі. В залежності від того, де розташована проїзна частина, розрізняють мости з їздою поверху та мости з їздою понизу. Тунелі споруджують тоді, коли у гірській місцевості або кар’єрах виїмки за технічними та економічними міркуваннями виконати неможливо. Тунелі можуть бути одноколійними та двоколійними. Віадуки – це мостові споруди, які будують через глибокі ущелини. Шляхопроводи – мости, що споруджуються на пересіченні двох або більше транспортних магістралей (шляхів) для забезпечення безперебійного руху у різних рівнях. Підпірні стінки влаштовують при небезпеці завалів, у складних умовах, коли неможливе улаштування земляного полотна з нормальними укосами. Наприклад, між двома паралельними коліями, що знаходяться у різних рівнях, внаслідок недостатньої між колійної відстані неможна влаштувати нормальний укіс. Регуляційні споруди влаштовуються поблизу штучних споруд, великих мостів на пересіченні з водостоками для регулювання потоків води, що надходить до штучної споруди. Для огляду та ремонту частин штучних споруд улаштовуються сходи з насипів у вигляді драбин, а для огляду прогонових споруд – підвісні люльки, пересувні візки. Металеві частини прогонових споруд для уникнення корозії періодично фарбують та очищують від пилу, бруду та баласту, а також уберігають від накопичення води у поясах ферм, опорних частинах моста улаштуванням стоків води. Протипожежні засоби на мостах – це бочки з водою, ящики з піском, швабри, відра, сокири, багри, вогнегасники та гідропомпи. Для недопущення пошкодження штучних споруд елементами вантажу, що вийшли за межі габариту Т, перед великими мостами та тунелями влаштовуються контрольно-габаритні пристрої (за переліком Н), які обладнуються сповіщальною сигналізацією та загороджувальними світлофорами. Для контролю за станом штучних споруд ведуться спецкниги, у які записуються результати оглядів, спостережень та ремонтів. Усі штучні споруди знаходяться під наглядом начальників ПЧ, мостових, тунельних та шляхових майстрів, бригадирів колії.
Траса, план та профіль колії
План. 1. Проектування залізниць. 2. Загальні відомості про трасу, план та профіль колії. 3. Вимоги ПТЕ до плану та профілю. 4. Призначення земляного полотна та його елементи. Д/З Л1 с.44-57 Л2 3.1-3.8
Читайте також:
|
||||||||
|