Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маршрутні, прохідні світлофори. Умовно-дозволяючий сигнал

 

План.

1. Маршрутні світлофори:

1.1 в загальному випадку (2.13)(5.4.1);

3.4 при прийманні поїздів по стрілочних переводах з хрестовинами пологих марок (2.5)(5.1.2);

3.5 по головній колії при чотиризначній сигналізації (2.15)(5.5.2).

2. Прохідні світлофори:

2.1 на ділянках з автоблокуванням – тризначна сигналізація (2.14)(5.5.1);

2.2 на ділянках з автоблокуванням – чотиризначна сигналізація (2.15)(5.5.2);

2.3 на ділянках з напівавтоблокуванням – двозначна сигналізація (2.17)(5.5.4);

2.4 передвхідні світлофори (2.16)(5.5.3).

3. Світловий покажчик у вигляді стріл (2.18)(5.5.5).

4. Умовно-дозволяючий сигнал світлофора (2.19)(5.6).

 

Маршрутні світлофори.

Маршрутними світлофорами в залежності від місця їх установлення подаються сигнали:

· один зелений вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий”.

· один жовтий вогонь – “Дозволяється рух з готовністю зупинитися; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) закритий”.

· один червоний вогонь – “Стій! Забороняється проїжджати сигнал”.

· один жовтий мигаючий вогонь – “Дозволяється проходження світлофора із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю”.

· два жовтих вогні, з них верхній – мигаючий, - “Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий”.

· два жовтих вогні – “Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю та готовністю зупинитися на станції; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор закритий”.

два жовтих вогні ― "Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю та готовністю зупинитися на станції; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор закритий". При прийманні на бокову колію, яка не призначена для беззупинного пропуску поїздів, показання маршрутного світлофора ― два жовтих вогні ― зберігається незалежно від показань вихідного світлофора.

На маршрутних світлофорах у разі приймання поїздів на бокові колії по стрілочних переводах з хрестовинами пологих марок застосовуються сигнали:

· один зелений мигаючий і один жовтий вогні та одна зелена смуга, що світиться, - “Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 80 км / год на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із швидкістю не більше 80 км / год”.

· два жовтих вогні, з них верхній мигаючий, і одна зелена смуга, що світиться, - “Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 80 км/год на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження із зменшеною швидкістю”.

· два жовтих вогні та одна зелена смуга, що світиться, - “Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 60 км / год на бокову колію і готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий”.

У необхідних випадках на маршрутних світлофорах може застосовуватися сигнал – один зелений мигаючий вогонь – “Дозволяється поїзду прямувати на станцію по головній колії із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із швидкістю не більше 60 км / год”.

У необхідних випадках на маршрутних світлофорах може застосовуватися сигнал ― один зелений мигаючий вогонь ― "Дозволяється поїзду прямувати на станцію по головній колії із встановленою швидкістю. Наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий, поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу з хрестовиною пологої марки".

На окремих станціях у випадках, передбачених ПТЕ залізниць України, на маршрутних світлофорах може застосовуватися сигнал – три жовтих вогні – “Дозволяється моторвагонному поїзду, поодинокому локомотиву, дрезині незнімного типу прямувати на вільну ділянку колії з особливою обережністю та із швидкістю не більше 20 км / год до маршрутного світлофора з червоним вогнем”.

На ділянках, обладнаних автоблокуванням з чотиризначною сигналізацією, маршрутними світлофорами по головній колії подаються сигнали:

· один зелений вогонь – попереду вільні три і більше блок-ділянки;

· один жовтий і один зелений вогні – попереду вільні дві блок-ділянки;

· один жовтий вогонь – попереду вільна одна блок-ділянка;

· один червоний вогонь – "Стій! Забороняється проїжджати сигнал".

 

Прохідні світлофори.

Прохідними світлофорами на ділянках, обладнаних автоблокуванням (тризначна сигналізація), подаються сигнали:

· один зелений вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; попереду вільні дві або більше блок-ділянки”;

· один жовтий вогонь – “Дозволяється рух з готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий”;

· один червоний вогонь – “Стій! Забороняється проїжджати сигнал”.

На ділянках, обладнаних автоблокуванням з чотиризначною сигналізацією, прохідними світлофорами по головній колії подаються сигнали:

· один зелений вогонь – попереду вільні три і більше блок-ділянки;

· один жовтий і один зелений вогні – попереду вільні дві блок-ділянки;

· один жовтий вогонь – попереду вільна одна блок-ділянка;

· один червоний вогонь – “Стій! Забороняється проїжджати сигнал”.

Прохідними світлофорами на ділянках, обладнаних напівавтоматичним блокуванням (двозначна сигналізація), подаються сигнали:

На ділянках, обладнаних напівавтоматичним блокуванням (двозначна сигналізація), прохідними світлофорами, які одночасно є вхідними і вихідними для колійного поста, подаються сигнали:

· один зелений вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; перегін до наступної станції (колійного поста) вільний”;

· один червоний вогонь – “Стій! Забороняється проїжджати сигнал”.

На ділянках, обладнаних АБ з тризначною або чотиризначною сигналізацією, на прохідних світлофорах, розміщених перед вхідними світлофорами (передвхідних), застосовуються, крім того, сигнали:

· один жовтий мигаючий вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; вхідний світлофор відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю; поїзд приймається на бокову колію станції”;

· один зелений мигаючий вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; вхідний світлофор відкритий і вимагає проходження його із швидкістю не більше 80 км / год; поїзд приймається на бокову колію станції”.

На щоглі передвхідного світлофора встановлюється оповіщувальна табличка з світловідбивачами на ній. Передвхідний світлофор по неправильній колії, рух по якій здійснюється за сигналами локомотивного світлофора, сигналізує тими ж сигналами, що і передвхідний на ділянках, обладнаних автоблокуванням з тризначною сигналізацією. (цього речення в новій інструкції нема).

На ділянках, обладнаних АБ з тризначною сигналізацією, на світлофорі (вхідному, маршрутному, вихідному чи прохідному), що огороджує на головній колії блок-ділянку довжиною менше потрібної гальмової путі, встановлюється світловий покажчик білого кольору у вигляді двох вертикальних стріл, а на попереджувальному до нього світлофорі – такий же покажчик у вигляді однієї стріли.

У погаслому стані світлові покажчики зберігають своє сигнальне положення.

 

Умовно-дозволяючий сигнал світлофора.

На ділянках з автоблокуванням умовно-дозволяючий сигнал прохідного світлофора, розміщеного на затяжному підйомі, що подається щитом з відбивним знаком прозоро-білого кольору у вигляді літери “Т”, дозволяє вантажному поїзду проходження світлофора з червоним вогнем із швидкістю не більше 20 км / год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху.

Щит встановлюється на щоглі прохідного світлофора (покажчику межі блок-ділянок), розміщеного на затяжному підйомі. Порядок застосування умовно-дозволяючих сигналів при прямуванні неправильною колією встановлюється начальником залізниці.

Світлофори прикриття, загороджувальні, попереджувальні,


Читайте також:

  1. А — позитивна умовна реакція натискання на клавішу, В — бурхлива емоційно-рухова реакція за відсутності харчового підкріплення сигналу.
  2. Автоматична система сигналізації
  3. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  4. Аналоговий сигнал Цифровий сигнал
  5. Безперервних сигналів на тріоді
  6. Вимірювальні сигнали, перетворення вимірювальних сигналів, форми вимірювальної інформації
  7. ВИМОГИ ДО ТИМЧАСОВИХ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ І СВІТЛОФОРНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ
  8. Віртуальні переривання або сигнали
  9. Вхідні, вихідні світлофори. Запрошувальний сигнал
  10. Вчення І.П. Павлова про дві сигнальні системи дійсності
  11. Выделение сигнала ошибки в блоке СФ2
  12. Генератори імпульсних сигналів




Переглядів: 4552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вхідні, вихідні світлофори. Запрошувальний сигнал | Повторювальні, локомотивні, недіючі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.