МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Маршрутні, прохідні світлофори. Умовно-дозволяючий сигнал
План. 1. Маршрутні світлофори: 1.1 в загальному випадку (2.13)(5.4.1); 3.4 при прийманні поїздів по стрілочних переводах з хрестовинами пологих марок (2.5)(5.1.2); 3.5 по головній колії при чотиризначній сигналізації (2.15)(5.5.2). 2. Прохідні світлофори: 2.1 на ділянках з автоблокуванням – тризначна сигналізація (2.14)(5.5.1); 2.2 на ділянках з автоблокуванням – чотиризначна сигналізація (2.15)(5.5.2); 2.3 на ділянках з напівавтоблокуванням – двозначна сигналізація (2.17)(5.5.4); 2.4 передвхідні світлофори (2.16)(5.5.3). 3. Світловий покажчик у вигляді стріл (2.18)(5.5.5). 4. Умовно-дозволяючий сигнал світлофора (2.19)(5.6).
Маршрутні світлофори. Маршрутними світлофорами в залежності від місця їх установлення подаються сигнали: · один зелений вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий”. · один жовтий вогонь – “Дозволяється рух з готовністю зупинитися; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) закритий”. · один червоний вогонь – “Стій! Забороняється проїжджати сигнал”. · один жовтий мигаючий вогонь – “Дозволяється проходження світлофора із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю”. · два жовтих вогні, з них верхній – мигаючий, - “Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий”. · два жовтих вогні – “Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю та готовністю зупинитися на станції; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор закритий”. два жовтих вогні ― "Дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю та готовністю зупинитися на станції; поїзд прямує на бокову колію; наступний світлофор закритий". При прийманні на бокову колію, яка не призначена для беззупинного пропуску поїздів, показання маршрутного світлофора ― два жовтих вогні ― зберігається незалежно від показань вихідного світлофора. На маршрутних світлофорах у разі приймання поїздів на бокові колії по стрілочних переводах з хрестовинами пологих марок застосовуються сигнали: · один зелений мигаючий і один жовтий вогні та одна зелена смуга, що світиться, - “Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 80 км / год на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із швидкістю не більше 80 км / год”. · два жовтих вогні, з них верхній мигаючий, і одна зелена смуга, що світиться, - “Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 80 км/год на бокову колію; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження із зменшеною швидкістю”. · два жовтих вогні та одна зелена смуга, що світиться, - “Дозволяється поїзду прямувати на станцію із швидкістю не більше 60 км / год на бокову колію і готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий”. У необхідних випадках на маршрутних світлофорах може застосовуватися сигнал – один зелений мигаючий вогонь – “Дозволяється поїзду прямувати на станцію по головній колії із встановленою швидкістю; наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий і вимагає проходження його із швидкістю не більше 60 км / год”. У необхідних випадках на маршрутних світлофорах може застосовуватися сигнал ― один зелений мигаючий вогонь ― "Дозволяється поїзду прямувати на станцію по головній колії із встановленою швидкістю. Наступний світлофор (маршрутний чи вихідний) відкритий, поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу з хрестовиною пологої марки". На окремих станціях у випадках, передбачених ПТЕ залізниць України, на маршрутних світлофорах може застосовуватися сигнал – три жовтих вогні – “Дозволяється моторвагонному поїзду, поодинокому локомотиву, дрезині незнімного типу прямувати на вільну ділянку колії з особливою обережністю та із швидкістю не більше 20 км / год до маршрутного світлофора з червоним вогнем”. На ділянках, обладнаних автоблокуванням з чотиризначною сигналізацією, маршрутними світлофорами по головній колії подаються сигнали: · один зелений вогонь – попереду вільні три і більше блок-ділянки; · один жовтий і один зелений вогні – попереду вільні дві блок-ділянки; · один жовтий вогонь – попереду вільна одна блок-ділянка; · один червоний вогонь – "Стій! Забороняється проїжджати сигнал".
Прохідні світлофори. Прохідними світлофорами на ділянках, обладнаних автоблокуванням (тризначна сигналізація), подаються сигнали: · один зелений вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; попереду вільні дві або більше блок-ділянки”; · один жовтий вогонь – “Дозволяється рух з готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий”; · один червоний вогонь – “Стій! Забороняється проїжджати сигнал”. На ділянках, обладнаних автоблокуванням з чотиризначною сигналізацією, прохідними світлофорами по головній колії подаються сигнали: · один зелений вогонь – попереду вільні три і більше блок-ділянки; · один жовтий і один зелений вогні – попереду вільні дві блок-ділянки; · один жовтий вогонь – попереду вільна одна блок-ділянка; · один червоний вогонь – “Стій! Забороняється проїжджати сигнал”. Прохідними світлофорами на ділянках, обладнаних напівавтоматичним блокуванням (двозначна сигналізація), подаються сигнали: На ділянках, обладнаних напівавтоматичним блокуванням (двозначна сигналізація), прохідними світлофорами, які одночасно є вхідними і вихідними для колійного поста, подаються сигнали: · один зелений вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; перегін до наступної станції (колійного поста) вільний”; · один червоний вогонь – “Стій! Забороняється проїжджати сигнал”. На ділянках, обладнаних АБ з тризначною або чотиризначною сигналізацією, на прохідних світлофорах, розміщених перед вхідними світлофорами (передвхідних), застосовуються, крім того, сигнали: · один жовтий мигаючий вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; вхідний світлофор відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю; поїзд приймається на бокову колію станції”; · один зелений мигаючий вогонь – “Дозволяється рух із встановленою швидкістю; вхідний світлофор відкритий і вимагає проходження його із швидкістю не більше 80 км / год; поїзд приймається на бокову колію станції”. На щоглі передвхідного світлофора встановлюється оповіщувальна табличка з світловідбивачами на ній. Передвхідний світлофор по неправильній колії, рух по якій здійснюється за сигналами локомотивного світлофора, сигналізує тими ж сигналами, що і передвхідний на ділянках, обладнаних автоблокуванням з тризначною сигналізацією. (цього речення в новій інструкції нема). На ділянках, обладнаних АБ з тризначною сигналізацією, на світлофорі (вхідному, маршрутному, вихідному чи прохідному), що огороджує на головній колії блок-ділянку довжиною менше потрібної гальмової путі, встановлюється світловий покажчик білого кольору у вигляді двох вертикальних стріл, а на попереджувальному до нього світлофорі – такий же покажчик у вигляді однієї стріли. У погаслому стані світлові покажчики зберігають своє сигнальне положення.
Умовно-дозволяючий сигнал світлофора. На ділянках з автоблокуванням умовно-дозволяючий сигнал прохідного світлофора, розміщеного на затяжному підйомі, що подається щитом з відбивним знаком прозоро-білого кольору у вигляді літери “Т”, дозволяє вантажному поїзду проходження світлофора з червоним вогнем із швидкістю не більше 20 км / год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху. Щит встановлюється на щоглі прохідного світлофора (покажчику межі блок-ділянок), розміщеного на затяжному підйомі. Порядок застосування умовно-дозволяючих сигналів при прямуванні неправильною колією встановлюється начальником залізниці. Світлофори прикриття, загороджувальні, попереджувальні, Читайте також:
|
||||||||
|