Теорія і практика оцінки персоналу
ТЕМА 12. ОЦІНКА ПЕРСОНАЛУ
Наслідки конфліктних ситуацій
Схема 11.10. Наслідки конфліктів залежно від змісту, учасників та умов перебігу конфлікту
12.1.Теорія і практика оцінки персоналу.
12.2.Методи оцінки персоналу.
12.3.Оцінка потенціалу працівника.
12.4.Оцінка індивідуального внеску.
12.5.Атестація кадрів.
Схема 12. 1.1. Вимоги до посади (робочого місця)
Схема 12.1.2. Вимоги до оцінювання працівника
Схема 12.1.4 Рішення управлінських проблем
На результатах ділового оцінювання персоналу базується рішення управлінських проблем
| |
Схема 12.1.5. Результати ділового оцінювання
Схема 12.1.6 Ділові якості при прийомі на роботу
Схема 12.1.8 Види ділового оцінювання персоналу підприємства
Схема 12.1.9.Вимоги до працівників
Схема 12.1.10. Етапи поточного періодичного оцінювання
Схема 12.1.11. Показники оцінювання персоналу
Схема 12.1.12. Питання ділового оцінювання
Схема 12.1.13. Групи показників ділового оцінювання
Читайте також: - E) теорія раціонального вибору.
- I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
- V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
- Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
- АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
- Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
- Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
- Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
- Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
- Аналіз чисельності, складу і руху персоналу
- Атестація персоналу
- Атестація як особливий метод оцінки персоналу
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|