Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення сутності конфлікту

ТЕМА 11. ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВИХ УМОВ ПРАЦІ

 

11.1. Визначення сутності конфлікту.

11.2. «Дерево» конфлікту як процесу.

11.3. Причини ділових і міжособистісних конфліктів.

11.4. Наслідки конфліктних ситуацій.

Схема 11.1. Поняття колективу та його коротка характеристика

 

 

Схема 11.2. Сутність конфлікту

 
 



Схема 11.3. Функції конфліктів: позитивні та негативні

 

Позитивні функції Негативні функції
1. Виявлення проблем 2. Зняття напруги між конфліктуючими сторонами 3. Отримання нової інформації про опонента 4. Згуртованість колективу організації під час боротьби із зовнішнім ворогом 5. Стимулювання змін і розвитку 6. Зняття синдрому покірності у підлеглих 7. Діагностика можливостей опонентів 1. Великі емоційні, матеріальні витрати на участь у конфлікті 2. Звільнення співробітників, зниження дисципліни, погіршення соціально-психологічного клімату в колективі 3. Уявлення про переможені групи як про ворогів 4. Після завершення конфлікту – зниження ступеня спіробітництва між частиною колективу 5. Складне відновлення ділових відносин („шлейф конфлікту”)

 

Схема 11.4. Види конфлікту

 

 


Схема 11.8. Напрямки розвитку конфлікту

 

 

Схема 11.9. Форма опісляконфліктного синдрому

 

 

 



Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. А — позитивна умовна реакція натискання на клавішу, В — бурхлива емоційно-рухова реакція за відсутності харчового підкріплення сигналу.
  6. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  7. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  8. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  9. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  10. Антропологічний матеріалізм та психологічний аналіз сутності релігії Л.Фейєрбаха
  11. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  12. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.




Переглядів: 760

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Професійна орієнтація й управління трудовою адаптацією в системі управління персоналом | Теорія і практика оцінки персоналу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.