МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 2Тема 5. Фінансова і монетарна політика Європейського валютного союзу Інструментарій монетарної політики ЄСЦБ Комітет з економічних та соціальних питань Зазначений комітет був створений вже в 1957 р. в рамках Римських угод. Його головна мета полягає в захисті інтересів різних груп в процесі створення внутрішнього ринку та європейської інтеграції. Склад цього комітету можна поділити на три групи: працівники, роботодавці та група осіб з різноманітними інтересами, напр. з аграрного сектору тощо.
ЄЦБ використовує агрегат М3 грошової маси як ранній показник зміни рівня цін. Інструментарій ЄСЦБ можна поділити на три головних групи: а) Операції на відкритому ринку: Купівля (експансивна монетарна політика) та продаж (рестриктивна монетарна політика) цінних паперів центробанком на відкритому ринку. 1) Головний інструмент рефінансування: тендери на купівлю / продаж високоліквідних активів або на операції «репо» (процентна ставка 2,5%) 2) Довгострокові операції рефінансування (трьохмісячне рефінансування) 3) Операції з метою «тонкого» регулювання: операції спорадичного типу 4) Структурні операції: див. ііі). б) Постійні фацілітети: приватні банки можуть проводити з ними операції будь який час за власною ініціативою та без будь-яких обмежень. 1) Кредити «овернайт» (процентна ставка 3,5%) 2) Фацілітет на вклади (процентна ставка 1,5%): Вклад залишкових грошей в) Мінімальне резервування: Кредитні інститути зобов'язані тримати мінімальні резерви на рахунках центробанків. Мінімальні резерви підраховуються за формулою «мінімальні резервні ставки», помножити на розрахункову базу кредитного інституту. г) «Кредитор останньої інстанції»: центробанки можуть виконують в банківських кризах функції кредиторів останньої інстанції.
Питання для самоконтролю 1. Яка була мета створення Європейської валютної системи? 2. Назвіть основні етапи переходу до Валютного союзу країн ЄС. 3. Охарактеризуйте позиції окремих країн ЄС щодо введення єдиної валюти євро. 4. Коли було створено Європейський центральний банк? 5. Назвіть вимоги, що ставляться до фінансово-економічних 6. Охарактеризуйте перспективи співпраці України з країнами зони євро.
Питання: 1. Ринок єврооблігацій. 2. Ринок євроакцій. 3. Ринок євровекселів. 4. Унікальність, прогнози та досягнення фінансового розвитку Європейського Союзу. 5. Вплив Європейської інтеграції на фінансове світове становище.
Мета: сформувати у студентів систему знань щодо функціонування цінних паперів на євроринку; визначити досягнення фінансового розвитку Європейського ринку та його вплив на фінансове світове середовище.
Література: [2]; [3]; [5]; [11]; [15]; [19]; [20]; [23].
Читайте також:
|
||||||||
|