МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Економічна сутність та функції грошей.ВСТУП ЗМІСТ Опорний конспект Академія муніципального управління Кафедра державних та місцевих фінансів
З дисципліни «Гроші та кредит» Для спеціальності «Менеджмент»
Київ -2012
Рецензенти: д.е.н., доцент Кондрашихін А.Б. Мрачковська Н.К., ст. викл. кафедри «Державних та місцевих фінансів» АМУ
Навчально-методичне видання
Опорний конспект лекцій з дисципліни “Гроші та кредит” для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності: “Менеджмент »
ВСТУП.. 5 Тема 1. Економічна сутність та функції грошей. 6 1.1 Походження грошей. Роль держави у творенні грошей. 6 1.2. Концепції грошей. 9 1.3. Види грошей та їх походження. 9 1.4 Функції грошей. 15 1.5. Якісні властивості грошей. 23 1.6.Вартість грошей. 23 Тема 2. Грошовий обіг і грошові потоки.. 24 2.1. Сутність та економічна основа грошового обороту. 24 2.2. Модель грошового обороту. Грошові потоки та їх балансування. 28 2.3. Структура грошового обороту за економічним змістом та формою платіжних засобів. 35 2.4. Маса грошей в обороті. Грошові агрегати та грошова база. 37 2.5.Швидкість обігу грошей, коефіцієнт монетизації. 39 2.6. Закон грошового обігу. 41 2.7. Механізм зміни маси грошей в обороті. Грошово-кредитний мультиплікатор. 42 Тема 3. Грошовий ринок.. 47 3.1. Сутність та особливості функціонування грошового ринку. 47 3.2. Модель та структура грошового ринку. 48 3.3. Попит на гроші. 50 3.4. Пропозиція грошей. 52 Тема 4. Грошові системи, їх типи та складові інструменти.. 53 4.1. Сутність та призначення грошової системи. 53 4.2. Види грошових систем та їх еволюція. 55 4.3. Створення і розвиток грошової системи України. 57 Тема 5. Інфляція та грошові реформи.. 59 5.1. Сутність інфляції та форми її прояву. 59 5.2. Види інфляції та її класифікація. 60 5.3. Вимірювання інфляції 61 5.4. Соціально-економічні наслідки інфляції. 62 5.5. Антиінфляційна політика Україні 64 5.6. Сутність та види грошових реформ.. 71 5.7. Методи проведення грошових реформ.. 72 5.8. Особливості проведення грошових реформ в Україні 74 Тема 6. Валютний ринок і валютна система.. 77 6.1.Сутність валюти та валютних відносин. 77 6.2. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку. 78 6.3. Валютний курс. Регулювання валютних курсів. Політика валютного курсоутворення. 80 6.4. Валютні системи та валютна політика. 83 6.5. Платіжний баланс. Валютні резерви та методи управління ними. 84 6.6. Світова міжнародна валютні системи. 87 Тема 7. Кількісна теорія грошей та сучасний монетаризм... 90 7.1. Абстрактна теорія грошей. 90 7.2. Монетаристські теорії 92 7.3. Неокласичний варіант кількісної теорії грошей. 94 7.4. Дж.М. Кейнс та кількісна теорія грошей. 95 7. 5. Сучасний монетаризм як напрям розвитку кількісної теорії 97 7.6. Грошово-кредитна політика України у світлі монетаристської теорії 98 Тема 8. Кредит у ринковій економіці. 100 8.1. Сутність кредиту та його роль у розвитку національної економіки. 100 8.2. Теорії кредиту та його функції 104 8.3. Форми кредиту. 105 Тема 9. Фінансові посередники грошового ринку. 108 9.1. Місце фінансових посередників на грошовому ринку. 108 9.2. Функції фінансового посередництва. 109 9.3. Роль фінансового ринку в розвитку грошового ринку. 110 9.4. Класифікація фінансових посередників. 112 Тема 10. Центральні банки.. 116 10.1. Роль та місце банківської системи. 116 10.2 Еволюція розвитку центральних банків. 119 10.3. Становлення центрального банку в Україні 125 10.4. Структура та форми управління Національного банку України. 127 Тема 11. Комерційні банки.. 129 11.1.Сутність та роль комерційних банків. 129 11.2. Банківські ресурси, їх види та класифікація. 132 11. Класифікація банківських операцій і послуг. 135 Тема 12. Міжнародні валютно-кредитні установи та форми їх співробітництва з Україною... 141 11.1. Міжнародний кредит на кредитування зовнішньої торгівлі 141 12.2. Міжнародний довгостроковий кредит. 143 12.3. Міжнародні валютно-кредитні фінансові організації 143
Опорний конспект лекцій з курсу «Гроші та кредит» призначений для більш ефективного вивчення студентами матеріалу даного курсу, а також для самостійного вивчення матеріалу студентами факультету «Менеджмент» всіх форм навчання. В опорному конспекті програмний матеріал з кожної теми поданий у текстовому вигляді, доповнений схемами і таблицями, що дозволяє з'ясувати причинно-наслідкові зв'язки, логіку викладання та структуру складних явищ грошово-кредитного простору. Все це сприяє підвищенню рівня засвоєння відповідного матеріалу. На початку кожної теми наводиться план, перелік основних категорій та список рекомендованої літератури. У кінці теми наведені питання для перевірки якості засвоєння матеріалів. В разі, коли студент не може надати відповідь на поставлене запитання або невпевнений у ній, то йому слід ще раз повернутися до матеріалу даної теми. Після роботи з опорним конспектом слід перейти до ретельного вивчення матеріалу теми за рекомендованим списком літератури. При аудиторній роботі студентів з наочним схематичним матеріалом викладач проводить необхідні пояснення до них. При самостійному опрацюванні тем студентам рекомендується додатково вести конспекти, що сприяє більш якісному засвоєнню матеріалу., Отже, опорний конспект лекцій з курсу «Гроші та кредит» дозволить значно скоротити витрати навчального часу та отримати більш глибокі та міцні знання з курсу.
Читайте також:
|
||||||||
|