МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція №7Транспортні комунікації на будівельному майданчику. В цю групу об’єктів на будівельному майданчику входять: автомобільні дороги, з/д дороги, пішохідні тротуари та переходи. Транспортні комунікації проектуються в наступній послідовності: 1. Визначення схеми руху траспорту та пішоходів. 2. Проектування розташування доріг тротуарів та пішоходів. 3. Визначення параметрів доріг та тротуарів. 4. Визначення виду і конструкції дороги. З/д транспорт використовуються на будівництві при зведенні крупних, промислових об’єктів та виконуватися на постійній або тимчасовій основі. Автомобільні дороги використовують на будівельному майданчику для подачі будівельних матеріалів або конструкцій до місць виконання робіт або складування, а також для обслуговування побутових споруд. Основні параметри тимчасових доріг: 1. Ширина полоси руху 3,5 м для однорядної дороги, для двохрядної 3 м. 2. Ширина проїжджої частини 3,5; 6 м. 3. Ширина земляного полотна 6; 8,5. 4. Максимальний поперечний ухил дороги 10%, 10, 5. Найменший радіус повороту дороги 12, 12 м. 6. Мінімальна відстань до влаштування площадки роз’їзду 100м, -. 7. Відстань від краю проїжджої дороги споруд до 1,5 м для будинків довжиною до 20 м та відсутністю в’їзду в них і більше 20 м – 3 м. При наявності в’їзду в будинку відстань має складати 8 м для двохосних автомобілів і 12 для трьохосних. Від залізничної колії 1,5 м до огородження; Від краю дороги до огородження мін 1,5 м; від зовнішніх граней конструкцій мін 0,5 м; відстань від підкранових шляхів з врахуванням вильоту стріли крана від 6,5 до 12,5 м; для однорядних доріг шириною 3,5 м через кожні 100 м влаштовують роз’їзні площадки. В місцях повороту влаштовують розширення від 5 до 7 м. Переміщення та примикання. Тимчасових споруд 45 -90 Пересічення тимчасової дороги допускається під кутом 60-30 при цьому ширина проїжджої частини повинна складати не менше 4,5 м в обидві сторони від 3 дороги та мати поперечний ухил не більше 5 % бути обладнаним спеціальними знаками і освітленням. Розворотні майданчики (стор 25) Типи та конструкції тимчасових доріг. Тимчасові дороги можуть бути наступних 3 типів: 1. Прості – грунтові чи покращені мінеральними матеріалами викор при сприятливих грунтових умовах та невеликій інтенсивності руху транспорту до 25 машин в добу чи 3-6 машин в годину 2. Перехідні – дороги з гравійним, щебеневим покриттям оброблюваних органічними чи мінеральними в’яжучими використовується при інтенсивності руху більше 6 машин в годину. 3. Удосконалені – це колійні із збірних інвентарних бетонних плит, дерев’яних щитів та стальних стрічок на піщаній подушці товщиною 10-25 см, які використ при складних грунтових умовах та навантаженні на вісь 12 і більше тонн. 6 т (1,5×1,75×1,18) ПД 1-6 9,5 (1,5×1,75×1,18) ПД 1-9,5 (1,5×3×0,18) ПД 2-6 ПД 2-9,5 23 т (1,5×3×0,22) ПД 3 Дерев’яні щити можуть бути розмірами (1,5×6×0,2), (3×6×0,2). Тротуари та переходи влаштовують на будівельному майданчику для забезпечення безпечного проходу робітників до місць виконання робіт; вони трасуються самостійно, тобто, без зв’язку з системою автодоріг, при цьому їх проектування повинно враховувати: 1) можливість використання існуючих та виконаних в підготовчий період запроектованих тротуарів; 2) вимог техніки безпеки; 3) скорочення до мінімуму часу на пішохідні переходи; 4) прийнята схема повинна відповідати напрямку розвитку будівництва. (рис на стор 27) На будгенплані обов’язково повинні бути показані умовними знаками в’їзд або виїзд автотранспорту; напрямки руху автотранспорту; місця розвороту, розвантаження та місця встановлення дорожніх знаків. Всі ці елементи повинні бути прив’язані до осей постійних об’єктів.
Читайте також:
|
||||||||
|