Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція №1

Вступ

Дніпропетровськ 2012

Біотехнології та безпеки життєдіяльності

Контрольні питання

 

1. Сутність організації як функції управління.

2. Якщо зв'язок структури управління з цілями організації.

3. Який взаємозв'язок між структурою і стратегією.

4. Лінійна структура управління : суть, переваги і недоліки.

5. Особливості комбінованої структури управління.

6. Система управління за проектом.

7. Матрична структура управління.

8. Логіка управління і елементи, її складові.

9. Характеристика елементів логіки управління: програмування, аналіз.

10. Суть технології управління.

 

Протокол № 5 від 02.02.2012.

 

 


Опорний конспект лекцій та завдання для самостійного контролю з дисципліни «Безпека життєдіяльності»для студентів І курсу усіх спеціальностей денної форми навчання та ІІ курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання/ Укл.: Я.В. Степневська, М.М. Плис – Дніпропетровськ: УДХТУ, 2012. – 64 с.

 

Укладачі: Я.В. Степневська, кандидат хім. наук

М.М. Плис, ст. викладач

 

Відповідальний за випуск Сметанін В.Т., доктор с-г наук

 

 

Опорний конспект лекцій та завдання для самостійного контролю з дисципліни «Безпека життєдіяльності» для студентів І курсу усіх спеціальностей денної форми навчання та ІІ курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання

 

 

Укладачі: СТЕПНЕВСЬКА Яна Валеріївна

ПЛИС Михайло Михайлович

 

 

Редактор Л.М. Тонкошкур

Коректор Л.Я. Гоцуцова

 

 

Підписано до друку . Формат 60×84 1/16. Папір ксероксн.

Друк різограф. Умов.-друк. арк. 1,03. Облік.-вид. арк. 1,11.

Тираж 100 прим. Зам. № 125. Свідоцтво ДК № 303 від 27.12.2000.

УДХТУ, 49005, Дніпропетровськ – 5, просп. Гагаріна, 8.

Видавничо-поліграфічний комплекс ІнКомЦентру

 


Опорний конспект лекцій складено відповідно до робочої навчальна програми з дисципліни “Безпека життєдіяльності”, яка відповідає спільному наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, N 969/922/216 "Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України", типової навчальної програми нормативної дисципліни "Безпека життєдіяльності" для вищих навчальний закладів погодженої з Міністерством надзвичайних ситуацій України затверджені Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України лист N 1.4/18-1007 від 12.04.2011 та на основі освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми бакалаврів.

Предмет навчальної дисципліни. Закономірності життя, здоров’я і діяльності людини в умовах впливу негативних факторів середовища мешкання і праці та в умовах дії уражаючих факторів надзвичайних ситуацій.

Мета навчальної дисципліни:

- розкрити зміст даної дисципліни і забезпечити важливими знаннями та уміннями, необхідними, як в умовах щоденного безпечного контактування з навколишнім середовищем, так і в умовах прояву різноманітних небезпечних факторів та надзвичайних ситуацій;

- дати уявлення про теоретичні основи безпеки життєдіяльності, спрямовані на формування світогляду вироблення ідеології поведінки;

- показати органічний взаємозв’язок безпеки життєдіяльності з іншими дисциплінами фундаментального та професійно-орієнтованого напрямку;

- розкрити сутність основних небезпек і шкідливих факторів виробництва та визначити шляхи і методи їх виявлення та усунення;

- формувати систему теоретичних і прикладних знань із правових, економічних і організаційних питань захисту людини від впливу негативних факторів середовища в побуті та на виробництві;

- навчити поведінці у надзвичайних ситуаціях, основам організації і проведення рятувальних робіт, змісту роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності людей

- дати необхідну базу для подальшого самовдосконалення шляхом самостійної підготовки.

Викладання дисципліни ” Безпека життєдіяльності ” використовує досягнення та методи фундаментальних і прикладних наук з філософії, біології, фізики, хімії, соціології, психології, екології, економіки тощо та є базовою для вивчення в подальшому дисциплін «Основи охорони праці», «Охорона праці в галузі», «Цивільний захист».

Вивчення дисципліни передбачає опанування знаннями, вміннями та навичками вирішувати професійні завдання з обов'язковим урахуванням галузевих вимог щодо забезпечення безпеки персоналу та захисту населення в небезпечних та надзвичайних ситуаціях і формування мотивації щодо посилення особистої відповідальності за забезпечення гарантованого рівня безпеки функціонування об'єктів галузі, матеріальних та культурних цінностей в межах науково-обґрунтованих критеріїв прийнятного ризику. В результаті вивчення дисципліни студент повинен

ЗНАТИ:

Загальнокультурні компетенції:

1.1. культуру безпеки і ризик-орієнтоване мислення, при якому питання безпеки, захисту й збереження навколишнього середовища розглядаються як найважливіші пріоритети в житті й діяльності;

1.2. знання сучасних проблем і головних завдань безпеки життєдіяльності, орієнтуватися в основних нормативно-правових актах в області забезпечення безпеки;

1.3. поняття та терміни, причини та наслідки небезпек, організаційно-правові заходи забезпечення безпечної життєдіяльності та вміння обґрунтувати та забезпечити виконання у повному обсязі заходів з колективної та особистої безпеки;

Професійні компетенції:

1.4. обґрунтування та методичне забезпечення проведення навчання серед працівників та населення з питань безпеки життєдіяльності та дій за надзвичайних ситуацій;

1.5. оцінювати стан готовності підрозділу до роботи в умовах загрози і виникнення НС за встановленими критеріями і показниками та надавати консультації працівникам організації (підрозділу) щодо підвищення його рівня;

1.6. здатність аналізувати механізми впливу небезпек на людину, визначати характер взаємодії організму людини з небезпеками середовища існування з урахуванням специфіки механізму токсичної дії небезпечних речовин, енергетичного впливу та комбінованої дії факторів, що вражають;

1.7. характеристику зон забруднення та осередків ураження, які можуть виникнути в умовах надзвичайних ситуацій.

1.8. прилади для виявлення радіаційної та хімічної обстановки.

ВМІТИ:

Загальнокультурні компетенції:

2.1. оцінити середовище перебування щодо особистої безпеки, безпеки колективу, суспільства, провести моніторинг небезпечних ситуацій та обґрунтувати головні підходи та засоби збереження життя, здоров’я та захисту працівників в умовах загрози і виникнення небезпечних та надзвичайних ситуацій;

2.2. приймати рішення щодо безпеки в межах своїх повноважень, застосовувати в практичній діяльності вимоги законодавчих і нормативних актів;

Професійні компетенції:

2.3. оцінити сталість функціонування об’єкту господарювання в умовах надзвичайних ситуацій та обґрунтувати заходи щодо її підвищення;

2.4. обґрунтувати та забезпечити виконання комплексу робіт на об’єкті з попередження виникнення надзвичайних ситуацій, локалізації та ліквідації їхніх наслідків;

2.5. забезпечити координацію зусиль виробничого колективу в попередженні виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

2.6. ідентифікувати небезпечні чинники природного та техногенного середовищ і віднайти шляхи відвернення їхньої вражаючої дії використовуючи імовірні структурно-логічні моделі;

2.7. оцінити безпеку технологічних процесів і обладнання та обґрунтувати заходи щодо її підвищення;

2.8. обґрунтувати нормативно-організаційні заходи забезпечення безпечної експлуатації технологічного обладнання та попередження виникнення надзвичайних ситуацій;

2.9. надати допомогу та консультації працівникам та населенню з практичних питань безпеки життєдіяльності та захисту у надзвичайних ситуаціях;

2.10. діяти за сигналами оповіщення, організовувати евакуацію та укриття людей у захисних спорудах, застосовувати індивідуальні засоби захисту;

2.11. проводити заміри відповідними до обстановки приладами.



Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види організаційних структур управління. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.