МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція №1Вступ Дніпропетровськ 2012 Біотехнології та безпеки життєдіяльності Контрольні питання
1. Сутність організації як функції управління. 2. Якщо зв'язок структури управління з цілями організації. 3. Який взаємозв'язок між структурою і стратегією. 4. Лінійна структура управління : суть, переваги і недоліки. 5. Особливості комбінованої структури управління. 6. Система управління за проектом. 7. Матрична структура управління. 8. Логіка управління і елементи, її складові. 9. Характеристика елементів логіки управління: програмування, аналіз. 10. Суть технології управління.
Протокол № 5 від 02.02.2012.
Опорний конспект лекцій та завдання для самостійного контролю з дисципліни «Безпека життєдіяльності»для студентів І курсу усіх спеціальностей денної форми навчання та ІІ курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання/ Укл.: Я.В. Степневська, М.М. Плис – Дніпропетровськ: УДХТУ, 2012. – 64 с.
Укладачі: Я.В. Степневська, кандидат хім. наук М.М. Плис, ст. викладач
Відповідальний за випуск Сметанін В.Т., доктор с-г наук
Опорний конспект лекцій та завдання для самостійного контролю з дисципліни «Безпека життєдіяльності» для студентів І курсу усіх спеціальностей денної форми навчання та ІІ курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання
Укладачі: СТЕПНЕВСЬКА Яна Валеріївна ПЛИС Михайло Михайлович
Редактор Л.М. Тонкошкур Коректор Л.Я. Гоцуцова
Підписано до друку . Формат 60×84 1/16. Папір ксероксн. Друк різограф. Умов.-друк. арк. 1,03. Облік.-вид. арк. 1,11. Тираж 100 прим. Зам. № 125. Свідоцтво ДК № 303 від 27.12.2000. УДХТУ, 49005, Дніпропетровськ – 5, просп. Гагаріна, 8. Видавничо-поліграфічний комплекс ІнКомЦентру
Опорний конспект лекцій складено відповідно до робочої навчальна програми з дисципліни “Безпека життєдіяльності”, яка відповідає спільному наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, N 969/922/216 "Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України", типової навчальної програми нормативної дисципліни "Безпека життєдіяльності" для вищих навчальний закладів погодженої з Міністерством надзвичайних ситуацій України затверджені Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України лист N 1.4/18-1007 від 12.04.2011 та на основі освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми бакалаврів. Предмет навчальної дисципліни. Закономірності життя, здоров’я і діяльності людини в умовах впливу негативних факторів середовища мешкання і праці та в умовах дії уражаючих факторів надзвичайних ситуацій. Мета навчальної дисципліни: - розкрити зміст даної дисципліни і забезпечити важливими знаннями та уміннями, необхідними, як в умовах щоденного безпечного контактування з навколишнім середовищем, так і в умовах прояву різноманітних небезпечних факторів та надзвичайних ситуацій; - дати уявлення про теоретичні основи безпеки життєдіяльності, спрямовані на формування світогляду вироблення ідеології поведінки; - показати органічний взаємозв’язок безпеки життєдіяльності з іншими дисциплінами фундаментального та професійно-орієнтованого напрямку; - розкрити сутність основних небезпек і шкідливих факторів виробництва та визначити шляхи і методи їх виявлення та усунення; - формувати систему теоретичних і прикладних знань із правових, економічних і організаційних питань захисту людини від впливу негативних факторів середовища в побуті та на виробництві; - навчити поведінці у надзвичайних ситуаціях, основам організації і проведення рятувальних робіт, змісту роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності людей - дати необхідну базу для подальшого самовдосконалення шляхом самостійної підготовки. Викладання дисципліни ” Безпека життєдіяльності ” використовує досягнення та методи фундаментальних і прикладних наук з філософії, біології, фізики, хімії, соціології, психології, екології, економіки тощо та є базовою для вивчення в подальшому дисциплін «Основи охорони праці», «Охорона праці в галузі», «Цивільний захист». Вивчення дисципліни передбачає опанування знаннями, вміннями та навичками вирішувати професійні завдання з обов'язковим урахуванням галузевих вимог щодо забезпечення безпеки персоналу та захисту населення в небезпечних та надзвичайних ситуаціях і формування мотивації щодо посилення особистої відповідальності за забезпечення гарантованого рівня безпеки функціонування об'єктів галузі, матеріальних та культурних цінностей в межах науково-обґрунтованих критеріїв прийнятного ризику. В результаті вивчення дисципліни студент повинен ЗНАТИ: Загальнокультурні компетенції: 1.1. культуру безпеки і ризик-орієнтоване мислення, при якому питання безпеки, захисту й збереження навколишнього середовища розглядаються як найважливіші пріоритети в житті й діяльності; 1.2. знання сучасних проблем і головних завдань безпеки життєдіяльності, орієнтуватися в основних нормативно-правових актах в області забезпечення безпеки; 1.3. поняття та терміни, причини та наслідки небезпек, організаційно-правові заходи забезпечення безпечної життєдіяльності та вміння обґрунтувати та забезпечити виконання у повному обсязі заходів з колективної та особистої безпеки; Професійні компетенції: 1.4. обґрунтування та методичне забезпечення проведення навчання серед працівників та населення з питань безпеки життєдіяльності та дій за надзвичайних ситуацій; 1.5. оцінювати стан готовності підрозділу до роботи в умовах загрози і виникнення НС за встановленими критеріями і показниками та надавати консультації працівникам організації (підрозділу) щодо підвищення його рівня; 1.6. здатність аналізувати механізми впливу небезпек на людину, визначати характер взаємодії організму людини з небезпеками середовища існування з урахуванням специфіки механізму токсичної дії небезпечних речовин, енергетичного впливу та комбінованої дії факторів, що вражають; 1.7. характеристику зон забруднення та осередків ураження, які можуть виникнути в умовах надзвичайних ситуацій. 1.8. прилади для виявлення радіаційної та хімічної обстановки. ВМІТИ: Загальнокультурні компетенції: 2.1. оцінити середовище перебування щодо особистої безпеки, безпеки колективу, суспільства, провести моніторинг небезпечних ситуацій та обґрунтувати головні підходи та засоби збереження життя, здоров’я та захисту працівників в умовах загрози і виникнення небезпечних та надзвичайних ситуацій; 2.2. приймати рішення щодо безпеки в межах своїх повноважень, застосовувати в практичній діяльності вимоги законодавчих і нормативних актів; Професійні компетенції: 2.3. оцінити сталість функціонування об’єкту господарювання в умовах надзвичайних ситуацій та обґрунтувати заходи щодо її підвищення; 2.4. обґрунтувати та забезпечити виконання комплексу робіт на об’єкті з попередження виникнення надзвичайних ситуацій, локалізації та ліквідації їхніх наслідків; 2.5. забезпечити координацію зусиль виробничого колективу в попередженні виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; 2.6. ідентифікувати небезпечні чинники природного та техногенного середовищ і віднайти шляхи відвернення їхньої вражаючої дії використовуючи імовірні структурно-логічні моделі; 2.7. оцінити безпеку технологічних процесів і обладнання та обґрунтувати заходи щодо її підвищення; 2.8. обґрунтувати нормативно-організаційні заходи забезпечення безпечної експлуатації технологічного обладнання та попередження виникнення надзвичайних ситуацій; 2.9. надати допомогу та консультації працівникам та населенню з практичних питань безпеки життєдіяльності та захисту у надзвичайних ситуаціях; 2.10. діяти за сигналами оповіщення, організовувати евакуацію та укриття людей у захисних спорудах, застосовувати індивідуальні засоби захисту; 2.11. проводити заміри відповідними до обстановки приладами. Читайте також:
|
||||||||
|