МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція №1Вступ Дніпропетровськ 2012 Біотехнології та безпеки життєдіяльності Контрольні питання
1. Сутність організації як функції управління. 2. Якщо зв'язок структури управління з цілями організації. 3. Який взаємозв'язок між структурою і стратегією. 4. Лінійна структура управління : суть, переваги і недоліки. 5. Особливості комбінованої структури управління. 6. Система управління за проектом. 7. Матрична структура управління. 8. Логіка управління і елементи, її складові. 9. Характеристика елементів логіки управління: програмування, аналіз. 10. Суть технології управління.
Протокол № 5 від 02.02.2012.
Опорний конспект лекцій та завдання для самостійного контролю з дисципліни «Безпека життєдіяльності»для студентів І курсу усіх спеціальностей денної форми навчання та ІІ курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання/ Укл.: Я.В. Степневська, М.М. Плис – Дніпропетровськ: УДХТУ, 2012. – 64 с.
Укладачі: Я.В. Степневська, кандидат хім. наук М.М. Плис, ст. викладач
Відповідальний за випуск Сметанін В.Т., доктор с-г наук
Опорний конспект лекцій та завдання для самостійного контролю з дисципліни «Безпека життєдіяльності» для студентів І курсу усіх спеціальностей денної форми навчання та ІІ курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання
Укладачі: СТЕПНЕВСЬКА Яна Валеріївна ПЛИС Михайло Михайлович
Редактор Л.М. Тонкошкур Коректор Л.Я. Гоцуцова
Підписано до друку . Формат 60×84 1/16. Папір ксероксн. Друк різограф. Умов.-друк. арк. 1,03. Облік.-вид. арк. 1,11. Тираж 100 прим. Зам. № 125. Свідоцтво ДК № 303 від 27.12.2000. УДХТУ, 49005, Дніпропетровськ – 5, просп. Гагаріна, 8. Видавничо-поліграфічний комплекс ІнКомЦентру
Опорний конспект лекцій складено відповідно до робочої навчальна програми з дисципліни “Безпека життєдіяльності”, яка відповідає спільному наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, N 969/922/216 "Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України", типової навчальної програми нормативної дисципліни "Безпека життєдіяльності" для вищих навчальний закладів погодженої з Міністерством надзвичайних ситуацій України затверджені Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України лист N 1.4/18-1007 від 12.04.2011 та на основі освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми бакалаврів. Предмет навчальної дисципліни. Закономірності життя, здоров’я і діяльності людини в умовах впливу негативних факторів середовища мешкання і праці та в умовах дії уражаючих факторів надзвичайних ситуацій. Мета навчальної дисципліни: - розкрити зміст даної дисципліни і забезпечити важливими знаннями та уміннями, необхідними, як в умовах щоденного безпечного контактування з навколишнім середовищем, так і в умовах прояву різноманітних небезпечних факторів та надзвичайних ситуацій; - дати уявлення про теоретичні основи безпеки життєдіяльності, спрямовані на формування світогляду вироблення ідеології поведінки; - показати органічний взаємозв’язок безпеки життєдіяльності з іншими дисциплінами фундаментального та професійно-орієнтованого напрямку; - розкрити сутність основних небезпек і шкідливих факторів виробництва та визначити шляхи і методи їх виявлення та усунення; - формувати систему теоретичних і прикладних знань із правових, економічних і організаційних питань захисту людини від впливу негативних факторів середовища в побуті та на виробництві; - навчити поведінці у надзвичайних ситуаціях, основам організації і проведення рятувальних робіт, змісту роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності людей - дати необхідну базу для подальшого самовдосконалення шляхом самостійної підготовки. Викладання дисципліни ” Безпека життєдіяльності ” використовує досягнення та методи фундаментальних і прикладних наук з філософії, біології, фізики, хімії, соціології, психології, екології, економіки тощо та є базовою для вивчення в подальшому дисциплін «Основи охорони праці», «Охорона праці в галузі», «Цивільний захист». Вивчення дисципліни передбачає опанування знаннями, вміннями та навичками вирішувати професійні завдання з обов'язковим урахуванням галузевих вимог щодо забезпечення безпеки персоналу та захисту населення в небезпечних та надзвичайних ситуаціях і формування мотивації щодо посилення особистої відповідальності за забезпечення гарантованого рівня безпеки функціонування об'єктів галузі, матеріальних та культурних цінностей в межах науково-обґрунтованих критеріїв прийнятного ризику. В результаті вивчення дисципліни студент повинен ЗНАТИ: Загальнокультурні компетенції: 1.1. культуру безпеки і ризик-орієнтоване мислення, при якому питання безпеки, захисту й збереження навколишнього середовища розглядаються як найважливіші пріоритети в житті й діяльності; 1.2. знання сучасних проблем і головних завдань безпеки життєдіяльності, орієнтуватися в основних нормативно-правових актах в області забезпечення безпеки; 1.3. поняття та терміни, причини та наслідки небезпек, організаційно-правові заходи забезпечення безпечної життєдіяльності та вміння обґрунтувати та забезпечити виконання у повному обсязі заходів з колективної та особистої безпеки; Професійні компетенції: 1.4. обґрунтування та методичне забезпечення проведення навчання серед працівників та населення з питань безпеки життєдіяльності та дій за надзвичайних ситуацій; 1.5. оцінювати стан готовності підрозділу до роботи в умовах загрози і виникнення НС за встановленими критеріями і показниками та надавати консультації працівникам організації (підрозділу) щодо підвищення його рівня; 1.6. здатність аналізувати механізми впливу небезпек на людину, визначати характер взаємодії організму людини з небезпеками середовища існування з урахуванням специфіки механізму токсичної дії небезпечних речовин, енергетичного впливу та комбінованої дії факторів, що вражають; 1.7. характеристику зон забруднення та осередків ураження, які можуть виникнути в умовах надзвичайних ситуацій. 1.8. прилади для виявлення радіаційної та хімічної обстановки. ВМІТИ: Загальнокультурні компетенції: 2.1. оцінити середовище перебування щодо особистої безпеки, безпеки колективу, суспільства, провести моніторинг небезпечних ситуацій та обґрунтувати головні підходи та засоби збереження життя, здоров’я та захисту працівників в умовах загрози і виникнення небезпечних та надзвичайних ситуацій; 2.2. приймати рішення щодо безпеки в межах своїх повноважень, застосовувати в практичній діяльності вимоги законодавчих і нормативних актів; Професійні компетенції: 2.3. оцінити сталість функціонування об’єкту господарювання в умовах надзвичайних ситуацій та обґрунтувати заходи щодо її підвищення; 2.4. обґрунтувати та забезпечити виконання комплексу робіт на об’єкті з попередження виникнення надзвичайних ситуацій, локалізації та ліквідації їхніх наслідків; 2.5. забезпечити координацію зусиль виробничого колективу в попередженні виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; 2.6. ідентифікувати небезпечні чинники природного та техногенного середовищ і віднайти шляхи відвернення їхньої вражаючої дії використовуючи імовірні структурно-логічні моделі; 2.7. оцінити безпеку технологічних процесів і обладнання та обґрунтувати заходи щодо її підвищення; 2.8. обґрунтувати нормативно-організаційні заходи забезпечення безпечної експлуатації технологічного обладнання та попередження виникнення надзвичайних ситуацій; 2.9. надати допомогу та консультації працівникам та населенню з практичних питань безпеки життєдіяльності та захисту у надзвичайних ситуаціях; 2.10. діяти за сигналами оповіщення, організовувати евакуацію та укриття людей у захисних спорудах, застосовувати індивідуальні засоби захисту; 2.11. проводити заміри відповідними до обстановки приладами. Читайте також:
|
||||||||
|