Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фактори, які визначають конкурентноспроможність підприємства

План

ТЕМА «Конкурентноспроможність підприємства

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Т Е С Т И

Питання для самоКОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

 

1. Виробнича програма підприємства, її характеристика та основне завдання.

2. Сутність планування виробничої програми.

3. Основні вартісні показники виробничої діяльності підприємства.

4. Оптимізація виробничої програми підприємства.

5. Сутність чистої та товарної продукції.

6. Матеріально-технічне забезпечення виробництва.

7. Визначення потреби підприємства в матеріально-технічних ресурсах.

8. Характеристика видів виробничих запасів.

9. Якість продукції та її конкурентоспроможність.

10. Характеристика і механізм визначення показників якості продукції.

11. Система управління якістю продукції.

12. Державна політика у сфері стандартизації продукції.

13. Сутність, мета і види сертифікації продукції.

 

 

 

 

 

ЛЕКЦІЯ №

 

та методи її оцінки»

 

1. Сутність, основні риси та фактори, що визначають конкурентноспроможність підприємства.

2. Послідовність оцінки конкурентноспроможності підприємства.

3. Система показників оцінки конкурентноспроможності.

 

Oкреме торговельне підприємство не є єдиним продавцем споживчих товарів та послуг. У ході своєї діяльності воно стає учасником конкурентної боротьби за споживача. Тому одним з найважливіших етапів роботи з розробки стратегії діяльності є визначення стану конкуренції на ринку (сегменти ринку) діяльності і визначення позиції підприємства на ринку.

Можливість виживання підприємства в умовах постійної конкурентної боротьби залежить від його конкурентноспроможності.

Основними рисами цього показника є:

 

- порівняльний характер (конкурентноспроможність не є явищем, притаманним конкретному об'єкту, вона не випливає з його внутрішньої природи, а визначається тільки у порівнянні цього об'єкта з іншими. Виходячи з цього, можна затверджувати, що конкурентноспроможність підприємства можливо оцінити шляхом порівняння найбільш суттєвих показників їх діяльності. Результатом цього порівняння є визначення рівня конкурентноспроможності).

 

- часовий характер (динамічність) (досягнутий в окремий проміжок часу рівень конкурентноспроможності підприємства не може розглядатись як довгострокова характеристика його ринкової позиції незалежно від ефективності його діяльності. Протидія інших суб'єктів господарювання, рішучість і активність їх конкурентних стратегій можуть призвести до втрати досягнутої позиції та зниження рівня конкурентноспроможності).

Конкурентноспроможність окремого підприємства на певному сегменті ринку виступає як узагальниуча оцінка його конкурентних переваг в питаннях формування ресурсного потенціалу, якості задоволення споживчого попиту та досягнутої завдяки цьому ефективності функціонування господарчоє системи, які мають місце на момент чи протягом періоду оцінювання.

 

 

До основних факторів, які визначають конкурентноспроможність підприємства на споживчому ринку відносяться:

- якість задоволення споживчого попиту;

- ефективність функціонування господарчої системи;

- ресурсний потенціал.


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автопідприємства вантажних автомобілів
  6. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  7. Активами торговельного підприємства
  8. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  9. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  12. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.




Переглядів: 761

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | На споживчому ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.