Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Нормативні акти по забезпеченню розвитку регіонів та міст

Нові підходи до вдосконалення механізмів державної підтримки регіонів пов'язані з прийняттям Концепції державної регіональної політики, документ № 341/2001, вiд 25.05.2001. Даний законодавчий документ вміщує: принципи побудови регіональної політики, поетапну реалізацію даної Концепції, а також основні елементи вдосконалення державного регулювання розвитку регіонів. Окрім того, видане також Розпорядження КМУ, документ № 437-2001-р, вiд 25.12.2002, „Про заходи щодо реалізації Концепції державної регіональної політики”.

На сьогоднішній день існує багата кількість законів та нормативних актів, що формують державне законодавство у галузі регіональної політики. Але стан її ще не достить досконалий, щоб мі мали змогу рівнятися на західний рівень.


1.6. Політика регіонального вирівнювання (основні підходи і принципи)

Велике число кризових територій нашої країни, безпрецедентна диференціація регіональних показників, що заглибилася за останні 10 років, породжені тривалою системною кризою, загальною стагнацією економіки. Ринкові механізми не завжди здатні попереджати і долати серйозні територіальні відмінності в рівнях життя населення, ефективності регіональної економіки. У цьому випадку держава виявляється перед необхідністю підтримувати певну однорідність територіального економічного і соціального простору.

У Західній Європі регіональна політика направлена головним чином на підтягнення відносно відсталих регіонів до рівня середніх з акцентом на територіях з найгіршими економічними і соціальними показниками. При цьому нерідко використовується перерозподіл коштів від відносно багатих до відносно бідним країнам через механізми ЄС (структурні фонди та інше).

Тим часом загальноекономічна і соціальна середа, в якій доводиться вирішувати задачі регіонального вирівнювання, в нашій країні принципово інша, чим в багатьох індустріально розвинених країнах, де стан економіки при всіх обмовках, пов'язаних передусім з високим рівнем безробіття і наявністю проблем циклічного розвитку, загалом можна визнати здоровим. Існування в них окремих проблемних ареалів є, швидше, виключенням із загального правила і може розглядатися як свого роду трудності зростання. Необхідність підтримки окремих територій за рахунок перерозподілу ресурсів на їх користь хоч і не спричиняє захоплення у населення, але і не приводить до масових протестів.

Ефективне управління економічними і соціальними процесами в суспільстві повинно переслідувати не тільки і, можливо, з урахуванням сучасного положення країни не стільки мети розділу, в тому числі між регіонами, скудного суспільного багатства, скільки задачі його творення.



Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  9. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  10. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  11. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  12. АНАЛІЗАТОРІВ У ПРОЦЕСІ РОСТУ ТА РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ.




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття розвитку регіонів | Новий підхід до політики регіонального вирівнювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.