МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Нормативні акти по забезпеченню розвитку регіонів та містНові підходи до вдосконалення механізмів державної підтримки регіонів пов'язані з прийняттям Концепції державної регіональної політики, документ № 341/2001, вiд 25.05.2001. Даний законодавчий документ вміщує: принципи побудови регіональної політики, поетапну реалізацію даної Концепції, а також основні елементи вдосконалення державного регулювання розвитку регіонів. Окрім того, видане також Розпорядження КМУ, документ № 437-2001-р, вiд 25.12.2002, „Про заходи щодо реалізації Концепції державної регіональної політики”. На сьогоднішній день існує багата кількість законів та нормативних актів, що формують державне законодавство у галузі регіональної політики. Але стан її ще не достить досконалий, щоб мі мали змогу рівнятися на західний рівень. 1.6. Політика регіонального вирівнювання (основні підходи і принципи) Велике число кризових територій нашої країни, безпрецедентна диференціація регіональних показників, що заглибилася за останні 10 років, породжені тривалою системною кризою, загальною стагнацією економіки. Ринкові механізми не завжди здатні попереджати і долати серйозні територіальні відмінності в рівнях життя населення, ефективності регіональної економіки. У цьому випадку держава виявляється перед необхідністю підтримувати певну однорідність територіального економічного і соціального простору. У Західній Європі регіональна політика направлена головним чином на підтягнення відносно відсталих регіонів до рівня середніх з акцентом на територіях з найгіршими економічними і соціальними показниками. При цьому нерідко використовується перерозподіл коштів від відносно багатих до відносно бідним країнам через механізми ЄС (структурні фонди та інше). Тим часом загальноекономічна і соціальна середа, в якій доводиться вирішувати задачі регіонального вирівнювання, в нашій країні принципово інша, чим в багатьох індустріально розвинених країнах, де стан економіки при всіх обмовках, пов'язаних передусім з високим рівнем безробіття і наявністю проблем циклічного розвитку, загалом можна визнати здоровим. Існування в них окремих проблемних ареалів є, швидше, виключенням із загального правила і може розглядатися як свого роду трудності зростання. Необхідність підтримки окремих територій за рахунок перерозподілу ресурсів на їх користь хоч і не спричиняє захоплення у населення, але і не приводить до масових протестів. Ефективне управління економічними і соціальними процесами в суспільстві повинно переслідувати не тільки і, можливо, з урахуванням сучасного положення країни не стільки мети розділу, в тому числі між регіонами, скудного суспільного багатства, скільки задачі його творення. Читайте також:
|
||||||||
|