Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівень 2: Спільні процеси

Рівень 1: Спільна мова

Рівень 1 — це рівень, на якому організація вперше усвідомлює важливість проектного менеджменту. Організація може мати поверхневі знання з управління проектами або взагалі не мати ніяких знань. Рівень 1 визначається наступними характеристиками:

· Використання проектного менеджменту одиничне і випадкове. Вище керівництво і керівництво середнього рівня забезпечують підтримку проектного менеджменту тільки на словах. Підтримка на рівні виконання відсутня.

· Можуть існувати маленькі “осередки” інтересу до проектного менеджменту, причому найбільше такий інтерес виявляється в проектно-орієнтованих галузях компанії.

· Не робиться спроб усвідомити вигоди проектного менеджменту. Менеджери більше турбуються про свій авторитет і владу і загрозливо зустрічають нові підходи до управління.

· Прийняття рішень засноване на задоволенні інтересів того, хто їх приймає, а не на задоволенні інтересів компанії в цілому.

· Навчання і освіта в галузі управління проектами не підтримуються через страх, що ці нові знання можуть змінити існуюче становище.

Існує п’ять ключових дій, які необхідно виконати для переходу організації на Рівень 2:

1. Організувати початкове навчання і освіту в галузі управління проектами.

2. Заохочення навчання (або наймання) сертифікованих професійних менеджерів проектів (РМР).

3. Заохочення службовців почати спілкуватись на спільній мові управління проектами.

4. Дізнатися про доступні інструменти управління проектами.

5. Розробити розуміння принципів проектного менеджменту (РМВОК).

Вивчення основ проектного менеджменту і навіть наявність декількох службовців, сертифікованих як професійні менеджери проектів (РМР), не гарантує, що проектний менеджмент буде застосовуватися в організації. Навіть якщо він застосовується, його використання може бути неефективним. На Рівні 2 організація узгоджує зусилля, щоб використовувати проектний менеджмент і розробити процеси і методології для підтримки його ефективного використання.

На Рівні 2 організація усвідомлює, що спільні методології та процеси необхідні для того, щоб успіхи в управлінні одним проектом могли бути повторені в інших проектах. Рівень 2 характеризується:

· Реальні вигоди від використання проектного менеджменту повинні стати очевидними. Найбільш загальні вигоди — це зниження вартості, скорочення графіку, ніяких жертв у змісті чи якості і можливість якнайкращого задоволення клієнта.

· Управління проектами повинне підтримуватись на всіх рівнях організації, включаючи і вищі рівні. Можливо, будуть необхідні зміни у корпоративній культурі, тому запроваджується виконавча підтримка.

· Безперервний потік успішно керованих проектів вимагає методологій і процесів, які можуть використовуватись знову і знову.

· Управління проектами здійснюється у рамках змісту і часу. Але також проекти повинні закінчуватись у рамках вартості. Тому відбувається усвідомлення необхідності управління вартістю.

· Розробка плану навчання з управління проектами замість окремих курсів і тренінгів.

Існує чотири ключових дії, необхідні для переходу з Рівня 2 на Рівень 3:

1. Розвинути культуру, яка б підтримувала і поведінковий, і кількісний бік проектного менеджменту.

2. Усвідомити рушійні сили для управління проектами і вигоди, які можуть бути отримані у найближчому майбутньому і у перспективі.

3. Розробити процеси і методологію управління проектами таким чином, щоб бажані вигоди могли бути отримані на повторюваній основі.

4. Розробити план постійного навчання управлінню проектами для всіх службовців таким чином, щоб вигоди проектного менеджменту могли бути підтверджені і покращені у майбутньому.


Читайте також:

  1. II рівень
  2. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  3. Аналоговий рівень доведення
  4. Атомарний рівень будови речовини
  5. Базовий рівень
  6. Безробіття та його природний рівень
  7. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  8. Блок 1. Соціально-демографічні та міграційні процеси.
  9. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  10. Важелі впливу на процеси розвитку ринку капіталу.
  11. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  12. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань




Переглядів: 562

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модель зрілості управління проектами РМММ | Рівень 4: Бенчмаркінг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.