Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рівень 4: Бенчмаркінг

Рівень 3: Єдина методологія

На Рівні 3 організація усвідомлює, що через розробку єдиної методології вона (організація) скоріше досягне взаємодії та контролю процесів, ніж при використанні багатьох різних методологій. Цей рівень має наступні характеристики:

· Інтегровані процеси: організація усвідомлює, що багаточисельні процеси можуть бути трансформовані в один інтегрований процес, який містить всі інші процеси.

· Культурна підтримка: інтегровані процеси створюють єдину методологію. Саме через цю єдину методологію досягаються очікувані вигоди. Виконання методології відбувається через корпоративну культуру, яка тепер від усього серця підтримує підхід управління проектами. Культура стає спільною й об’єднаною.

· Підтримка управління: на цьому рівні підтримка проектного менеджменту проходить крізь усі рівні управління компанією. Ця підтримка видима. Кожний рівень управління розуміє свою роль, і підтримка необхідна, щоб змусити єдину методологію працювати.

· Неформальне управління проектами: з підтримкою управління і спільною культурою єдина методологія скоріше заснована на керівництвах і контрольних списках, ніж на розробці жорстких процедур і політики. Паперова робота зведена до мінімуму. В організації повинні бути налагоджені ефективні комунікації, кооперація, довіра і командна робота.

· Навчання і освіта: з сильною культурною підтримкою організація усвідомлює фінансові вигоди від навчання управлінню проектами. Ці вигоди можуть бути описані і кількісно, і якісно.

· Майстерність поведінки: організація усвідомлює різниці у поведінці при проектному управлінні і при лінійному управлінні. Розробляються поведінкові тренінгові програми для покращення вмінь з управління проектами.

Для переходу з Рівня 3 на Рівень 4 необхідно:

1. Інтегрувати всі пов’язані процеси в єдину методологію з продемонстрованим успішним виконанням.

2. Заохотити загальнокорпоративне прийняття культури, яка підтримує неформальне управління проектами.

3. Розвинути підтримку розподіленої відповідальності.

 

На Рівні 4 організація усвідомлює, що її існуюча методологія може бути покращена далі. Але залишається складність у розумінні того, як саме досягти цього покращення. Для проектно-орієнтованих компаній постійне покращення є способом підтримання і подальшого удосконалення своїх конкурентних переваг. Постійне покращення найкраще здійснюється через постійний бенчмаркінг.

Рівень 4 характеризується наступними ознаками:

· Організація повинна заснувати Проектний Офіс або Центр Майстерності для управління проектами. Це центральне місце в компанії для знань з управління проектами.

· Проектний Офіс або Центр Майстерності повинні бути присвячені процесу покращення управління проектами. За звичай це виконується персоналом, зайнятим повний робочий день.

· Компанія повинна проводити бенчмаркінг і в подібних своїй галузях, і в зовсім інших. Сьогодні в світі компанія з п’ятирічним досвідом в управлінні проектами може легко перевершити компанію, яка використовує управління проектами 20 років і більше.

· Компанія повинна проводити і кількісний, і якісний бенчмаркінг. Кількісний бенчмаркінг аналізує процеси і методології, а якісний бенчмаркінг розглядає застосування і культуру управління проектами.

Для переходу з Рівня 4 на Рівень 5 необхідно:

1. Створити організацію, присвячену бенчмаркінгу.

2. Розробити процес бенчмаркінгу управління проектами.

3. Вирішити, що і від кого переймати.

4. Усвідомити вигоди бенчмаркінгу.


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. Безробіття та його природний рівень
  6. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  7. Бенчмаркінг
  8. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  9. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  10. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  11. Високий рівень
  12. Високий рівень




Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рівень 2: Спільні процеси | Модель організаційної зрілості управління проектами PMI

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.