МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модель організаційної зрілості управління проектами PMIРівень 5: Постійне покращення На цьому рівні організація оцінює інформацію, отриману на етапі бенчмаркінгу, і впроваджує зміни, необхідні для покращення процесу управління проектами. Саме на цьому рівні компанія приходить до усвідомлення того, що досконалість в управлінні проектами — це подорож, що ніколи не закінчується. Рівень 5 має наступні характеристики: · В кінці кожного проекту організація повинна створити картотеку отриманого досвіду. Аналіз навчальних ситуацій по кожному проекту, обговорення зроблених помилок і отриманих знань є вирішальними для того, щоб помилки не повторювались. · Знання, отримані в кожному проекті, повинні бути перенесені в інші проекти і команди. Цього можна досягти завдяки щоквартальним або щопіврічним форумам чи тренінговим програмам з отриманого досвіду. · Компанія повинна усвідомити, що для підготовки майбутніх проектних менеджерів потрібно ввести наставницькі програми. Також через наставницькі програми можуть бути передані знання отриманий досвід. Наставницькі програми найкраще адмініструються через Проектний Офіс або Центр Майстерності. · Загальнокорпоративне розуміння того, що стратегічне планування для управління проектами є постійно триваючим процесом. Так як зрілість в управлінні проектами — це “подорож”, що ніколи не закінчується, то досконалість в управлінні проектами можна визначити як цикл, що ніколи не закінчується, який складається з бенчмаркінгу, постійного покращення та удосконалення єдиної методології. Це значить, що Рівні 3, 4 і 5 повторюються знову і знову. Модель організаційної зрілості управління проектами (Organizational Project Management Maturity Model — OPM3) з’явилася в кінці 2003 року і є однією з найновіших моделей зрілості. Вона надає базу знань про управління проектами в організаціях в цілому і про зрілість управління проектами в організаціях зокрема. Вона допомагає організаціям зрозуміти й оцінити їх поточний рівень зрілості управління проектами і розробити шлях удосконалення, якщо вони забажають стати більш зрілими.
Рис.3. Структура моделі ОРМ3
ОРМ3 складається з трьох взаємопов’язаних елементів: · Знання: описує управління проектами в організаціях і організаційну зрілість управління проектами, чому вони є важливими і як може бути визнана організаційна зрілість управління проектами. · Оцінка: наводить методи, процеси і процедури, які організація може використати для самооцінки своєї зрілості. · Удосконалення: забезпечує процес, який призведе до росту зрілості. Елемент: Знання Ще до рішення про проведення оцінки чи вступання на шлях удосконалення організація повинна мати чітке розуміння того, що таке управління проектами в організаціях і організаційна зрілість управління проектами. Цей елемент ОРМ3 дає таке розуміння і описує, як може бути визнана організаційна зрілість управління проектами. Цей елемент також надає визначення ключових термінів, таких як Краща Практика, Складова, Результат і Ключовий Показник Ефективності, і пропонує, як їх можна застосувати до управління проектами і портфелями проектів всередині організації. Елемент Знання містить описові роз’яснення для допомоги користувачам у розумінні управління проектами в організації, його визначення і застосування. Читайте також:
|
||||||||
|