Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Ціна товару

 

Визначення ціни відбувається після проведення ретельного аналізу, з урахуванням сприйняття продукції клієнтами, цін конкурентів і витрат виробництва. Крім того, необхідний розгляд стратегій проникнення на ринок. На деяку продукцію, наприклад, на сировину, підприємства встановлюють ринкову ціну, тому що по більш високій ціні її не куплять. З іншого боку, не має сенсу і заниження ціни, оскільки покупці можуть оплачувати ринкову ціну. По широкому колу продукції, що на відміну від сировини є штучною, може бути безліч причин встановлювати ціну, що відрізняється від ринкової ціни. Підприємство може призначити ціну нижче ринкової, якщо воно має намір розширити частку ринку. При проведенні такої стратегії проникнення на ринок підприємства поступаються частиною можливого прибутку, щоб домогтися ефективності витрат у довгостроковій перспективі завдяки збільшенню частки ринку. При такій стратегії підприємства нарощують потужності і встановлюють ціну нижче ринкової. За рахунок цього вони заволодівають частками ринку. У результаті збільшення обсягів витрати на виробництво скорочуються і ціни можуть бути знижені ще більше. Зрештою, витрати компанії стають низькими, і вона домінує на ринку, завдяки чому може отримати прибуток. Введення низьких цін можливе й у тому випадку, якщо очікуються вигідні додаткові замовлення. Водночас, низькі ціни можуть бути розцінені як ознака поганої якості, тому їх введення повинне супроводжуватися застосуванням інших інструментів маркетингу. У кінцевому підсумку, ціни повинні покривати усі витрати. У короткостроковому плані повинні бути покриті, принаймні, змінні витрати. Отже, витрати визначають мінімальну межу цін. Ціни вище ринкових можуть бути запропоновані тоді, коли продукція відрізняється від пропозицій конкурентів. Висока ціна як чинник маркетингу підприємства може бути встановлена в тих випадках, коли на продукцію можна ввести надбавку понад номінальну вартість за високу якість. Цінова чутливість покупців є найважливішим чинником ціноутворення. Чим менш еластичний попит, тим ширше можливості використання діапазону стратегій ціноутворення.

Більшість із різних типів стратегій цін можна розділити на політику “роздування” цін і політику проникнення на ринок.

“Роздування” цін означає входження на ринок із високими цінами й одержання максимально можливого обсягу прибутку. При появі конкурентів рівень цін знижується в міру необхідності.

Проникненню відповідає стратегія, протилежна “роздуванню” цін: компанія навмисне встановлює низькі ціни, що приваблює до товару більше покупців. У результаті збільшується оборот продажів компанії і її частка ринку.

Розподілення та просування товарів будуть розглянуті детально при аналазі відповідних функцій.

 


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Важливість товару для споживача
  3. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  4. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  5. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  6. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  7. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  8. Визначення межі ринку товару і конкурентної позиції виробника
  9. Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару
  10. Властивості товару „робоча сила”.
  11. Вмінені витрати - це кількість одного товару, яким треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.
  12. Вмінені витрати - це кількість одного товару, якою треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи виготовлення нового товару | Пряма пошта

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.