МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
По-перше, з точки зору філософії маркетингу - це логіка позаминулого сторіччя.Бізнес – це тяжка праця. Менеджмент (керівництво) багатьох організацій, мабуть, сидить і думає: от було б непогано заробляти власні гроші для Організації, позбавитись залежності від спонсорів, грантодавців і т.п. Чому б нам не використовувати наші знання, вміння та навички, наш досвід, харизму, технічну базу та решту матеріальних і нематеріальних активів, накопичених за роки діяльності Організації, для заробляння грошей? Чому б не займатися цим паралельно з основною роботою в Організації? Тоді провідним гаслом було: «Продавай те, що вмієш виробляти». Вже в ХХ сторіччі гасло змінилося на: «Виробляй те, що продається», і наприкінці минулого сторіччя – «Задовольняй потреби споживача». Тобто: аби прийняти рішення про вироблення чого-небудь, підприємець звертається до споживача, а не робить помилки, шукаючи те, що продається… Багато хто каже, що на українському ринку є безліч вільних ніш. Так, вони є, але це ніші або вкрай ризиковані, або такі, що потребують значних капіталовкладень, або малорентабельні, або занадто вузькі, або все одразу. Можна й самому створити нішу, але для цього потрібно бути не тільки генієм маркетингу та вміти розуміти потреби споживача, про які він сам ще не знає, але й багато, неймовірно багато працювати чи/та вкласти величезні кошти (знову ж таки, можна й помилитися в своїх розрахунках: читай – ризик). А в перевірених, рентабельних ринках боротися доведеться не за ніші, а за найменші шпаринки. Так, саме боротися, битися, це справжня війна і на кону питання життя і смерті – вашого бізнесу… Знову ж таки, і у випадку з освоєнням вільної ніші, і у відкритті нової, і в боротьбі за шпаринки в старих і перевірених, доведеться багато, дуже багато працювати. Якщо ви думаєте, що бізнес може бути побічною діяльністю вашої команди, – ви глибоко помиляєтесь і ризикуєте даремно втратити те, що вкладете в бізнес (хоча б той самий час). Тобто, ризикує кожен підприємець (навіть у законодавчому визначенні терміну «підприємницька діяльність» є слово «ризик»), але якщо ви не готові викладатися «на повну» , ступінь цього ризику впритул наближається до стовідсоткового. Поруч з тим, багато людей є гравцями, тобто тими, хто відчув одного разу адреналін від ризикованої операції, яка дала великий прибуток і тепер щосили прагне добитись повторення подібного. Своєрідна рулетка. Читайте також:
|
||||||||
|