Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод Гауса

Метод Гауса - метод послідовного виключення невідомих - полягає в тому, що за допомогою елементарних перетворень система рівнянь зводиться до рівносильної системи, з якої послідовно, починаючи з останніх (за номером) змінних, знаходять усі інші змінні.

До елементарних перетворень системи лінійних рівнянь належать:

· Множення рівняння системи на число, відмінне від нуля;

· Додавання до одного рівняння системи іншого, помноженого на будь-яке число;

· Переставлення місцями двох рівнянь системи.

Після застосування елементарних перетворень завжди дістають систему, еквівалентну початковій.

 

Приклад. Розв’язати систему лінійних рівнянь трьома способами: методом Крамера, матричним способом, методом Гауса.

Розв’язування:

МЕТОД КРАМЕРА:

1.Обчислюємо визначник

2. Обчислимо визначники

 

3. Знаходимо невідомі х1, х2, х3.

МАТРИЧНИЙ СПОСІБ:

Розв’язок системи: , де

1. Так як , то обернена матриця існує, знаходимо її.

 

Для цього знайдемо алгебраїчні доповнення:

 

 

Отже,

Отже, х1=1, х2=-1, х3=1.

МЕТОД ГАУСА:

 

Отже, х1=1, х2=-1, х3=1.

 

 

Запитання для самоконтролю:

1. За якої умови СЛАР має єдиний розв’язок?

2. Якими способами можна розв’язати СЛАР?

3. Опишіть алгоритм розв’язання СЛАР методом Крамера.

4. Опишіть алгоритм розв’язання СЛАР матричним способом.

5. Опишіть алгоритм розв’язання СЛАР методом Гауса.

 


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  6. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. АгротехнІЧНИЙ метод
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 1121

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Висновок. | Поняття про інновації в освіті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.