Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Педагогічна кваліметрія. Сутність і завдання кваліметрії.

Атестація педагогічних працівників.

Атестація педагогічних працівників - це визначення їхньої відповідності зайнятій посаді, рівню кваліфікації. Залежно від цього та стажу педагогічної роботи їм установлюється кваліфікаційна категорія, визначається тарифний розряд оплати праці, присвоюється педагогічне звання. Атестація педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл проводиться відповідно до ст. 49 Закону України "Про освіту" та регулюється діючим Типовим положенням про атестацію.

Основною метою атестації є активізація творчої професійної діяльності педагогів, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання і виховання, забезпечення соціального захисту компетентної праці.

Основним рішенням, яке приймається атестаційною комісією, є рішення про присвоєння кваліфікаційної категорії. За наслідками атестації встановлюються такі кваліфікаційні категорії: "спеціаліст", "спеціаліст II категорії-", "спеціаліст І категорії"", "спеціаліст вищої категорії-" та може бути присвоєно педагогічне звання: "старший учитель", "старший викладач", "старший військовий керівник", "майстер виробничого навчання І категорії"", "майстер виробничого навчання II категорії"", "вчитель-методист", "військовий керівник - методист", "вихователь - методист", "старший вожатий - методист".

Атестація здійснюється на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації, педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності шляхом проведення "зрізів навчальних досягнень учнів", контрольних робіт, тестування; відвідування уроків, позакласних заходів; здійснення аналізу освітнього процесу в навчальних закладах з урахуванням думки батьків та учнів.

Педагогічна кваліметрія - наукова галузь, що займається питаннями здійснення контролю за ходом процесу освіти особистості, діагностики та корекції його результатів (кваліметрія - кількісна оцінка якості продукції. Основним завданням кваліметрії є відшукування методів, прийомів, способів виявлення, встановлення та доведення цілей до усіх колективних та індивідуальних учасників соціально-економічних процесів через вимірювання результатів їхньої сукупної та індивідуальної діяльності.

«Кваліфікаційні вимоги» при оцінюванні вчителя.

УЧИТЕЛЬ Посадові обов'язки. Повинен знати. Повинен вміти Кваліфікаційні вимоги. Учитель вищої категорії. Учитель І категорії. Учитель II категорії.

Критеріями педагогічного професіоналізму виступають такі показники:

1) освіта; 2) педагогічний стаж; 3) нагороди і заохочення; 4) результати підвищення кваліфікації; 5) характеристика адміністрації; 6) оцінка професійної діяльності колегами по роботі; 7) оцінка професійної діяльності батьками, учнями; 8) відгук районного методичного об'єднання.

Для оцінки праці вчителя широко використовуються тести. Значного поширення набули дві програми тестування – "Національні вчительські екзамени" та "Програма екзаменів у вчительській освіті",–за допомогою яких вимірюються професійні знання, розумові здібності та загальна культура педагогів. Тести широко використовуються й при доборі майбутніх учителів, визначенні їх професійної придатності та професійної спрямованості особистості.

Цікава новація тестування втому, що спеціальні тести-моделі використовуються для того, щоб встановити, з якою віковою групою зможе найбільш плідно співпрацювати майбутній учитель.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  9. Аудит, його мета та завдання
  10. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  11. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн




Переглядів: 4977

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття про інновації в освіті. | Поняття про передовий педагогічний досвід.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.