МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Становлення і розвиток організаційних форм управління ПР.ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ПР Контрольні запитання 1 Що таке система масових комунікацій та які її структурні елементи Ви знаєте? 2 Охарактеризуйте основні елементи СМК. 3 Які основні принципи формування та функціонування СМК Вам відомі? 4 Дайте характеристику зв’язку як головному чиннику СМК. 5 Охарактеризуйте сучасний стан зв’язку в Україні. Які перспективи його розвитку? 6 Що таке інформаційне суспільство? Вкажіть його сутність та основні характеристики. 7 Проаналізуйте систему та принципи взаємодії зв’язку України з державними, громадськими та ринковими (економічними, господарськими) структурами. 8 Що таке стратегічні комунікації? Яка їх роль у зв’язках з громадськістю? 9 Проаналізуйте роль інформаційних технологій у системі ПР. 4.1 Становлення і розвиток організаційних форм управління ПР. 4.2 Планування ПР та розробка програм. 4.3 Планування та організація проведення кампаній із зв’язків з громадськістю (ПР-кампаній).
Розвиток організаційних форм управління зв’язками з громадськістю має свою тривалу історію. Створення фірм, компаній, інститутів громадської думки у провідних країнах світу розпочалося на початку XX століття. Перше велике бюро зв’язків із громадськістю (ПР-бюро) було створено в 1912 році при американському телефонно-телеграфному об’єднанні. Підготовкою спеціалістів зі зв’язків із громадськістю ще в 1900 році займалося бюро пабліситі Гарвардського університету в США. А в 1918 році курс ПР уперше у світі було включено до програми університету штату Іллінойс. У 1948 році у Великій Британії відкрито Інститут громадської думки (Institute of Pablic Relations, IPR, м. Лондон). Нині в цьому інституті працюють понад 3000 спеціалістів. Найрозвиненіші організаційні форми управління зв’язками з громадськістю в США, де на сьогодні понад 200 університетів і коледжів пропонують навчання в межах програм «Комунікація», «Журналістика», бізнес-шкіл, особливо в галузі маркетингу. У самостійній індустрії зв’язків з громадськістю паблік рілейшнз в США працюють понад 200 000 висококваліфікованих спеціалістів, зайнятих переважно консультативною діяльністю у більше ніж 5000 агенцій. Інституційна діяльність давно поширилася за межі США та Європи. Створена і функціонує Міжнародна асоціація ПР, яка об’єднує спеціалістів із 65 країн світу. В Україні впливові консультативні ПР-центри зосереджені в Києві, Харкові, Одесі, Львові, Донецьку та інших містах. Багато вітчизняних фірм і компаній у своїй структурі мають функціональні підрозділи з ПР. Інші фірми й компанії віддають перевагу послугам спеціалізованих консультативних агенцій, консалтингових центрів. Нерідко в Україні функції служби зв’язків із громадськістю реалізуються вищим керівництвом фірми, компанії, державного закладу, менеджерами і тими, хто популяризує організацію, формує її імідж. На користь створення самостійного підрозділу служби зі зв’язків із громадськістю - в структурі промислової компанії або торгової фірми свідчать такі аргументи: - стороння консультативна організація не завжди володіє достатньо повною інформацією про політику і повсякденну діяльність фірми-замовника; - можливі перерви у процесі обслуговування фірми, пов’язані з великою плинністю кадрів; - власні ПР-спеціалісти більшість питань здатні вирішувати без втручання керівництва, самостійно; - можливість налагодження безпосередніх зв’язків з пресою, телебаченням, державними закладами, тощо; - грамотне планування організації і налагодження зв’язків із громадськістю потребує створення власної ПР-служби. Читайте також:
|
||||||||
|