Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Становлення і розвиток організаційних форм управління ПР.

ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ПР

Контрольні запитання

1 Що таке система масових комунікацій та які її структурні елементи Ви знаєте?

2 Охарактеризуйте основні елементи СМК.

3 Які основні принципи формування та функціонування СМК Вам відомі?

4 Дайте характеристику зв’язку як головному чиннику СМК.

5 Охарактеризуйте сучасний стан зв’язку в Україні. Які перспективи його розвитку?

6 Що таке інформаційне суспільство? Вкажіть його сутність та основні характеристики.

7 Проаналізуйте систему та принципи взаємодії зв’язку України з державними, громадськими та ринковими (економічними, господарськими) структурами.

8 Що таке стратегічні комунікації? Яка їх роль у зв’язках з громадськістю?

9 Проаналізуйте роль інформаційних технологій у системі ПР.

4.1 Становлення і розвиток організаційних форм управління ПР.

4.2 Планування ПР та розробка програм.

4.3 Планування та організація проведення кампаній із зв’язків з громадськістю (ПР-кампаній).

 

Розвиток організаційних форм управління зв’язками з громадськістю має свою тривалу історію. Створення фірм, компаній, інститутів громадської думки у провідних країнах світу розпочалося на початку XX століття.

Перше велике бюро зв’язків із громадськістю (ПР-бюро) було створено в 1912 році при американському телефонно-телеграфному об’єднанні. Підготовкою спеціалістів зі зв’язків із громадськістю ще в 1900 році займалося бюро пабліситі Гарвардського університету в США. А в 1918 році курс ПР уперше у світі було включено до програми університету штату Іллінойс.

У 1948 році у Великій Британії відкрито Інститут громадської думки (Institute of Pablic Relations, IPR, м. Лондон). Нині в цьому інституті працюють понад 3000 спеціалістів.

Найрозвиненіші організаційні форми управління зв’язками з громадськістю в США, де на сьогодні понад 200 університетів і коледжів пропонують навчання в межах програм «Комунікація», «Журналістика», бізнес-шкіл, особливо в галузі маркетингу.

У самостійній індустрії зв’язків з громадськістю паблік рілейшнз в США працюють понад 200 000 висококваліфікованих спеціалістів, зайнятих переважно консультативною діяльністю у більше ніж 5000 агенцій.

Інституційна діяльність давно поширилася за межі США та Європи. Створена і функціонує Міжнародна асоціація ПР, яка об’єднує спеціалістів із 65 країн світу.

В Україні впливові консультативні ПР-центри зосереджені в Києві, Харкові, Одесі, Львові, Донецьку та інших містах. Багато вітчизняних фірм і компаній у своїй структурі мають функціональні підрозділи з ПР. Інші фірми й компанії віддають перевагу послугам спеціалізованих консультативних агенцій, консалтингових центрів.

Нерідко в Україні функції служби зв’язків із громадськістю реалізуються вищим керівництвом фірми, компанії, державного закладу, менеджерами і тими, хто популяризує організацію, формує її імідж. На користь створення самостійного підрозділу служби зі зв’язків із громадськістю - в структурі промислової компанії або торгової фірми свідчать такі аргументи:

- стороння консультативна організація не завжди володіє достатньо повною інформацією про політику і повсякденну діяльність фірми-замовника;

- можливі перерви у процесі обслуговування фірми, пов’язані з великою плинністю кадрів;

- власні ПР-спеціалісти більшість питань здатні вирішувати без втручання керівництва, самостійно;

- можливість налагодження безпосередніх зв’язків з пресою, телебаченням, державними закладами, тощо;

- грамотне планування організації і налагодження зв’язків із громадськістю потребує створення власної ПР-служби.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  5. Oracle Управління преміальними
  6. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  7. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  8. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  9. А. Видання прав актів управління
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  12. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.




Переглядів: 772

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічні комунікації та їх роль у зв’язках з громадськістю. | Планування ПР та розробка програм.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.