МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Сутність і завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості.ПР У ВИРОБНИЧІЙ І ФІНАНСОВІЙ СФЕРАХ ТА КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте сутність і завдання системи ЗМІ. 2 Що таке преса? Вкажіть її види, завдання і можливості. 3 Охарактеризуйте значення радіо та його можливості у здійсненні зв’язків з громадськістю. 4 Охарактеризуйте значення та можливості телебачення в процесі здійснення ПР. 5 Дайте короткий аналіз класифікації телекомпаній в Україні. Вкажіть особливості їх функціонування. 6 Проаналізуйте функції ЗМІ. 7 Які права та обов’язки ЗМІ Вам відомі? 8 Проаналізуйте механізм взаємодії служби зв’язків із громадськістю із ЗМІ. 9 Охарактеризуйте основні елементи механізму передачі повідомлень службою зв’язків з громадськістю засобам масової інформації. 10 Роль позитивного і негативного зворотного зв’язку у механізмі взаємодії із ЗМІ. 11 Дайте характеристику основним напрямам діяльності спеціалістів служби ПР з установлення комунікацій із ЗМІ.
6.1 Сутність і завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості. 6.2 Особливості ПР у комерційній діяльності. 6.3 Проблеми внутрішньопромислових і комерційних комунікацій. 6.4 Система зв’язків з громадськістю у фінансовій сфері, її завдання і функції. 6.5 Зв’язки з громадськістю у відносинах із інвесторами.
Універсальність методології, спрямованість на впорядкування і розвиток відносин всередині організації, її взаємозв’язків із суб’єктами зовнішнього середовища обумовили важливу роль ПР в економічному житті та народному господарстві, зокрема промисловості Промисловість (індустрія) —це найважливіша галузь народного господарства, яка чинить вирішальний вплив на розвиток виробничих сил будь-якого суспільства і виробництво споживчих вартостей. Промисловість складається з двох основних великих груп галузей — видобувної та переробної, що поділяється на виробництво засобів виробництва (група «А») і виробництво предметів споживання (група «Б»). Зв’язки з громадськістю у промисловості — це одна з важливих функцій управління процесом організації і здійснення виробництва споживчих вартостей та їх реалізації на ринку. Ця функція дуже складна тому, що її реалізація пов’язана з людиною, її свідомістю, світоглядом, потребами та інтересами. ПР в промисловості - це система впливу на цільові Дуже важливо, щоб ПР-служба була укомплектована фахівцями високої кваліфікації і посідала гідне місце в організаційній структурі промислового підприємства, виконувала свої специфічні завдання із забезпечення керівництва необхідною аналітичною інформацією, оперативними достовірними даними про стан і перспективи розвитку виробництва, збуту, відносин з партнерами, споживачами, конкурентами й активно впливала на формування громадської думки в інтересах своєї компанії (підприємства) та її цільових аудиторій. Існує ціла низка організаційних схем розташування підрозділу ПР у вертикальній ієрархії керівних органів промислових підприємств (корпорацій, компаній). У найпростішій схемі служба ПР має такий вигляд
Рис. 6.1 Служба зв’язків з громадськістю в структурі Система ПР в промисловості передбачає виконання двох основних завдань: 1. Налагодження контактів з трьома важливими суспільними групами (своїми службовцями; своїми акціонерами; своїми покупцями) та здійснення на них цілеспрямованого впливу з метою 2. Поширення ринку збуту товарів та послуг компанії в умовах жорсткої конкуренції. Виконання цього завдання передбачає всебічне вивчення й аналіз реальних конкурентів, а також грамотне налагодження зв’язків з ними. Ефективне використання ПР у промисловості потребує грамотного і чіткого визначення пріоритетів використання фінансових засобів, робочої сили, товарів, послуг, технологій і т. ін. Реальні ринкові відносини інколи підштовхують до реалізації досить простих проектів, які, на перший погляд, можуть дати досить вагомий результат. Завдання ПР-служби у такому разі полягає у тому, щоб досконало аналізувати фундаментальність і доцільність реалізації таких проектів, не поспішаючи виявити інші важливі проблеми, за розв’язання яких слід взятися в першу чергу, щоб забезпечити стратегічну перспективу.
Рис.6.2 Основні завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості
Читайте також:
|
||||||||||||||
|