Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність і завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості.

ПР У ВИРОБНИЧІЙ І ФІНАНСОВІЙ СФЕРАХ ТА КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Контрольні запитання

1 Охарактеризуйте сутність і завдання системи ЗМІ.

2 Що таке преса? Вкажіть її види, завдання і можливості.

3 Охарактеризуйте значення радіо та його можливості у здійсненні зв’язків з громадськістю.

4 Охарактеризуйте значення та можливості телебачення в процесі здійснення ПР.

5 Дайте короткий аналіз класифікації телекомпаній в Україні. Вкажіть особливості їх функціонування.

6 Проаналізуйте функції ЗМІ.

7 Які права та обов’язки ЗМІ Вам відомі?

8 Проаналізуйте механізм взаємодії служби зв’язків із громадськістю із ЗМІ.

9 Охарактеризуйте основні елементи механізму передачі повідомлень службою зв’язків з громадськістю засобам масової інформації.

10 Роль позитивного і негативного зворотного зв’язку у механізмі взаємодії із ЗМІ.

11 Дайте характеристику основним напрямам діяльності спеціалістів служби ПР з установлення комунікацій із ЗМІ.

 

6.1 Сутність і завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості.

6.2 Особливості ПР у комерційній діяльності.

6.3 Проблеми внутрішньопромислових і комерційних комунікацій.

6.4 Система зв’язків з громадськістю у фінансовій сфері, її завдання і функції.

6.5 Зв’язки з громадськістю у відносинах із інвесторами.

 

Універсальність методології, спрямованість на впорядкування і розвиток відносин всередині організації, її взаємозв’язків із суб’єктами зовнішнього середовища обумовили важливу роль ПР в економічному житті та народному господарстві, зокрема промисловості

Промисловість (індустрія) —це найважливіша галузь народного господарства, яка чинить вирішальний вплив на розвиток виробничих сил будь-якого суспільства і виробництво споживчих вартостей. Промисловість складається з двох основних великих груп галузей — видобувної та переробної, що поділяється на виробництво засобів виробництва (група «А») і виробництво предметів споживання (група «Б»).

Зв’язки з громадськістю у промисловості — це одна з важливих функцій управління процесом організації і здійснення виробництва споживчих вартостей та їх реалізації на ринку. Ця функція дуже складна тому, що її реалізація пов’язана з людиною, її свідомістю, світоглядом, потребами та інтересами. ПР в промисловості - це система впливу на цільові
аудиторії з метою формування їхньої думки та управління нею в інтересах конкретного промислового підприємства (корпорації, компанії, фірми), а також в інтересах цільової аудиторії та суспільства загалом. Від того, якою за своєю сутністю і змістом є сформована на даний час громадська думка цільових аудиторій тієї чи іншої компанії, залежать ефективність її виробничої діяльності та успіх в управлінні всіма справами як усередині компанії, так і в її відносинах з партнерами, клієнтами, споживачами.

Дуже важливо, щоб ПР-служба була укомплектована фахівцями високої кваліфікації і посідала гідне місце в організаційній структурі промислового підприємства, виконувала свої специфічні завдання із забезпечення керівництва необхідною аналітичною інформацією, оперативними достовірними даними про стан і перспективи розвитку виробництва, збуту, відносин з партнерами, споживачами, конкурентами й активно впливала на формування громадської думки в інтересах своєї компанії (підприємства) та її цільових аудиторій. Існує ціла низка організаційних схем розташування підрозділу ПР у вертикальній ієрархії керівних органів промислових підприємств (корпорацій, компаній). У найпростішій схемі служ­ба ПР має такий вигляд

 

 

Рис. 6.1 Служба зв’язків з громадськістю в структурі
найпростішої системи управління

Система ПР в промисловості передбачає виконання двох основних завдань:

1. Налагодження контактів з трьома важливими суспільними групами (своїми службовцями; своїми акціонерами; своїми покуп­цями) та здійснення на них цілеспрямованого впливу з метою
формування бажаної і необхідної думки. Для досягнення успіху у виконанні цих завдань крім грамотного впливу на кожну з названих суспільних груп потрібно забезпечити взаєморозуміння та співпрацю між цими трьома групами.

2. Поширення ринку збуту товарів та послуг компанії в умовах жорсткої конкуренції. Виконання цього завдання передбачає всебічне вивчення й аналіз реальних конкурентів, а також грамот­не налагодження зв’язків з ними.

Ефективне використання ПР у промисловості потребує грамотного і чіткого визначення пріоритетів використання фінансових засобів, робочої сили, товарів, послуг, технологій і т. ін. Реаль­ні ринкові відносини інколи підштовхують до реалізації досить простих проектів, які, на перший погляд, можуть дати досить вагомий результат. Завдання ПР-служби у такому разі полягає у тому, щоб досконало аналізувати фундаментальність і доцільність реалізації таких проектів, не поспішаючи виявити інші важливі проблеми, за розв’язання яких слід взятися в першу чергу, щоб забезпечити стратегічну перспективу.

 

Завдання системи ЗЗГ в промисловості Мета виконання завдання
1. Налагодження контактів з трьома важливими суспільними групами: · своїми службовцями; · своїми акціонерами; · своїми покупцями Формування бажаної і необхідної для компанії громадської думки цільових аудиторій
2. Поширення ринку збуту товарів та послуг компанії в умовах жорсткої конкуренції Визначення тенденцій попиту на ринку товарів та послуг. Перетворення конкурентів на своїх партнерів

 

Рис.6.2 Основні завдання системи зв’язків з громадськістю у промисловості

 

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. V. Завдання.
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  11. Автокореляційна характеристика системи
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ




Переглядів: 616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стан і перспективи розвитку засобів масової інформації в Україні. | Особливості ПР у комерційній діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.