МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контроль за станом колії.Поточне утримання колії. Колійні машини і оснащення колійних робіт. Поняття про модернізацію, капітальний, середній і комплексно-оздоровчий ремонти колії. В колійному господарстві діє система плано попереджувальних ремонтів, яка включає: - модернізацію – виконується на головних коліях шляхом укладання нової рейко-шпальної решітки і баластової призми; - капітальний ремонт (КР)- виконується на головних коліях для заміни рейок, шпал і оздоровлення баластового шару і земляного полотна із заміною рейко-шпальної решітки; - середній ремонт – виконується на головних і станційних коліях для заміни, поновлення, очищення баластового шару; заміни шпал ірейок на окремих ділянках; - комплексно-оздоровчий – виконується на головних і станційних коліях для виправлення колії (рихтування і підбивання), часткового очищення баласту, ремонту шпал і рейок,їх поодинокої заміни. Цей вид ремонту виконуєтьсяміж черговим капітальним і середнім, або між середніми ремонтами. Періодичність ремонтів запроваджує Укрзалізниця.. Для виконання ремонтів графікром руху передбачено спеціальні «вікна». Для механізованого виконання важки робіт, повязаних з ремонтом колії, застосовують колійні машини: - колієукладальний кран УК-25 для укладання колій в ланки; - машина ВПО-300 або ВПО-3-3000 для виправлення, оздоровлення колії при КР; - щебенеочисні машини ЩОМ-4, ЩОМ-ЧМ, RМ-80 для очищення баласту і колії; - машини ВПР-1200, ВПР-02, ВПР-09 для виплавлення і рихтування колії при всіх видах ремонту; - ВПРС-500,ВПРС-02,ВПР-08 – для роботи на стрілочних переводах; - машини ПМГ для мащення і закреплення клемних та закладних болтів; - пересувні рейкозварювальні машини ПРСМ-3 і ПРСМ-4; - колійний струг для виконання земляних робіт і очищення колій від снігу; - динамічний стабілізатор колії ; При виконанні колійних робіт використовуються також: електричні і гідравлічні мехенізми та інструменти – електрошпалопідбійники, рейкорізні верстати, рейкосвердлильні верстати, гайковерти, шуруповерти, домкрати , зварювальні агрегати. Поточне утримання колії – це комплекс організаційно-технічних заходів на лінійних відділення, лінійних ділянках і на всій дистанції колії, яке включає: - контроль за станом колії; - усунення несправностей і причин, що їх викликають; Ці роботи можна поділити на дві групи: планово-попереджувальні; невідкладні (при аварійних ситуаціях). Два рази на рік (весною і восени) колійне господарство, штучні споруди та інше оглядає комісія під керівництвом начальника дистанції (ПЧ). Один раз у кожну половину місяця шляховий майстер (ПД) з бригадирами лінійних відділень оглядає колії своєї лінійної ділянки. Бригадир колії (ПДБ) має один раз на тиждень оглядати колію робочого відділення і уточнювати роботи бригади. Стан верхньої будови колії перевіряється за допомогою: - колієвимірювальних і дефектоскопних вангонів, що працюють у підпорядкуванні служби колії (П); - колієвимірювальних і дефектоскопних візків, що перебувають у підпорядкуванні дистанції колії (ПЧ); - універсальних колійних шаблонів, які знаходяться в бригадира колії (ПДБ); - оптичних приладів ПРП; - приладів для вимірювання температури рейок; - приладів для перевірки та вимірювання електричного опору рейкових ланцюгів і стиків. Читайте також:
|
||||||||
|