МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Будова контейнерів.Основні типи контейнерів. Самостійна робота № 2 Запобігання сніговим заметам і розмиванням колії. Для очищення від снігу колії перегонів очищають снігоочисниками: - плугові – знімають шар снігу висотою 1,5 м; - таранні – знімають шар снігу висотою від 1,5 до 2 м; - роторні - знімають шар снігу висотою від 2 до 4,5 м; - струги. Для очищення стрілочних переводів від снігу застосовуються стаціонарні пневматичні та електричні пристрої з дистанційним управлінням: - однопрограмні з ходовою системою управління, яке забезпечує по черзі очищення стрілок у певному заданому режимі; - багатопрограмні з блоковою системою управління; - пневмоочисні пристрої з малими копресорами на проміжних станціях. Комплекс профілактичних заходів для безперешкодного і швидкого пропуску талих, ливневих і паводкових вод називають водоборотьбою. До цих заходів належить захист баластового шару від розмивання шляхом укладання в безпечних місцях мішків з піском, перепуском води на протилежний бік колії та інше.
1. Основні типи контейнерів. Вантажним контейнером називається елеметн транспортного обладнання, який призначений для перевезення і короткочасного зберігапння вантажів, має постійну технічну характеристику, використовується на залізничному транспорті. Залежно від призначення і способів експлуатації, контейнери поділяються на універсальні і спеціальні. - уніерсельні контейнери призначені для перевезення вантажів і, як правило, належать транспортним організаціям (залізницям, морським і річковим пароплавствам, автотранспортним підприємстав). - спеціальні контейнерипризначені для перевезенння окремих вантажів або груп вантажів і належать відправникам або одержувачам вантажу. Універсальні уніфіковані контейнери за вантажопідйомністю поділяються: - малотоннажні масою брутто 2,5 т (майже не зустрічаються); - середньотоннажні масою брутто від 3 до 10 т; використовуються для внутрішніх перевезень; є три види: УУК-3 масою брутто 3 т, УУК-3(5) і УУК-5 масою брутто 5т; - великотоннажні масою брутто 10 т і більше (20-25 т, 30-40 т); використовуються як для внутрішніх так і міжнародних перевезень. Основні типи контейнерів: ІС і ІСС (маса брутто 24 т, зовнішня висота 2491 мм, зовнішня висота 6058 мм); ІА і ІАА (маса брутто 30,48 т, зовнішня шинина 2438 мм, зовнішня довжина 12116 мм). Велико- і середньотоннажні контейнери перевозяться на відкритому рухомому складі, млотоннажні можуть перевозитися тільки в універсальних критих, багажних і поштових вагонах. Спеціальні контейнери в контсрутивному плані відрізняються від універсальних тим, що у них всередині несучого каркасу розміщені резервуари для різних вантажів, або холодильні камери для швидкопсувних вантажів з холодильним агрегатом, або бункери для сипучих матеріалів чи інші ємкості для розміщення певних вантажів. Важливими експлуатаційними характеристиками контейнерів є їх параметри: габаритні розміри, ширина дверного отвору, внутрішні довжина, ширина і висота, внутрішній об’єм, тара та маса вантажу, яка може завантажуваьтися і разом з тарою складати масу брутто. Характеристака універсальних залізничних контейнерів наведено в таблиці 2.1.
Таблиця 2.1
Для насипних, рідких та газоподібних вантажів використовують великовагові спеціалізовані контейнери-цистерни трьох типів 1В,1С,1Д, які мають ваттажопідйомність 22,30; 18,22 і 8,66 т. Великотоннажні контейнери обладнані фітінгами, а середньотоннжні – риммами – особливої конструкції пристроями для автоматичного їх застроплювання. Фітінги використовують для закріплення контейнерів на рухомому складі і поміж собою. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|