МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Будова контейнерів.Основні типи контейнерів. Самостійна робота № 2 Запобігання сніговим заметам і розмиванням колії. Для очищення від снігу колії перегонів очищають снігоочисниками: - плугові – знімають шар снігу висотою 1,5 м; - таранні – знімають шар снігу висотою від 1,5 до 2 м; - роторні - знімають шар снігу висотою від 2 до 4,5 м; - струги. Для очищення стрілочних переводів від снігу застосовуються стаціонарні пневматичні та електричні пристрої з дистанційним управлінням: - однопрограмні з ходовою системою управління, яке забезпечує по черзі очищення стрілок у певному заданому режимі; - багатопрограмні з блоковою системою управління; - пневмоочисні пристрої з малими копресорами на проміжних станціях. Комплекс профілактичних заходів для безперешкодного і швидкого пропуску талих, ливневих і паводкових вод називають водоборотьбою. До цих заходів належить захист баластового шару від розмивання шляхом укладання в безпечних місцях мішків з піском, перепуском води на протилежний бік колії та інше.
1. Основні типи контейнерів. Вантажним контейнером називається елеметн транспортного обладнання, який призначений для перевезення і короткочасного зберігапння вантажів, має постійну технічну характеристику, використовується на залізничному транспорті. Залежно від призначення і способів експлуатації, контейнери поділяються на універсальні і спеціальні. - уніерсельні контейнери призначені для перевезення вантажів і, як правило, належать транспортним організаціям (залізницям, морським і річковим пароплавствам, автотранспортним підприємстав). - спеціальні контейнерипризначені для перевезенння окремих вантажів або груп вантажів і належать відправникам або одержувачам вантажу. Універсальні уніфіковані контейнери за вантажопідйомністю поділяються: - малотоннажні масою брутто 2,5 т (майже не зустрічаються); - середньотоннажні масою брутто від 3 до 10 т; використовуються для внутрішніх перевезень; є три види: УУК-3 масою брутто 3 т, УУК-3(5) і УУК-5 масою брутто 5т; - великотоннажні масою брутто 10 т і більше (20-25 т, 30-40 т); використовуються як для внутрішніх так і міжнародних перевезень. Основні типи контейнерів: ІС і ІСС (маса брутто 24 т, зовнішня висота 2491 мм, зовнішня висота 6058 мм); ІА і ІАА (маса брутто 30,48 т, зовнішня шинина 2438 мм, зовнішня довжина 12116 мм). Велико- і середньотоннажні контейнери перевозяться на відкритому рухомому складі, млотоннажні можуть перевозитися тільки в універсальних критих, багажних і поштових вагонах. Спеціальні контейнери в контсрутивному плані відрізняються від універсальних тим, що у них всередині несучого каркасу розміщені резервуари для різних вантажів, або холодильні камери для швидкопсувних вантажів з холодильним агрегатом, або бункери для сипучих матеріалів чи інші ємкості для розміщення певних вантажів. Важливими експлуатаційними характеристиками контейнерів є їх параметри: габаритні розміри, ширина дверного отвору, внутрішні довжина, ширина і висота, внутрішній об’єм, тара та маса вантажу, яка може завантажуваьтися і разом з тарою складати масу брутто. Характеристака універсальних залізничних контейнерів наведено в таблиці 2.1.
Таблиця 2.1
Для насипних, рідких та газоподібних вантажів використовують великовагові спеціалізовані контейнери-цистерни трьох типів 1В,1С,1Д, які мають ваттажопідйомність 22,30; 18,22 і 8,66 т. Великотоннажні контейнери обладнані фітінгами, а середньотоннжні – риммами – особливої конструкції пристроями для автоматичного їх застроплювання. Фітінги використовують для закріплення контейнерів на рухомому складі і поміж собою. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|