Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Будова контейнерів.

Основні типи контейнерів.

Самостійна робота № 2

Запобігання сніговим заметам і розмиванням колії.

Для очищення від снігу колії перегонів очищають снігоочисниками:

- плугові – знімають шар снігу висотою 1,5 м;

- таранні – знімають шар снігу висотою від 1,5 до 2 м;

- роторні - знімають шар снігу висотою від 2 до 4,5 м;

- струги.

Для очищення стрілочних переводів від снігу застосовуються стаціонарні пневматичні та електричні пристрої з дистанційним управлінням:

- однопрограмні з ходовою системою управління, яке забезпечує по черзі очищення стрілок у певному заданому режимі;

- багатопрограмні з блоковою системою управління;

- пневмоочисні пристрої з малими копресорами на проміжних станціях.

Комплекс профілактичних заходів для безперешкодного і швидкого пропуску талих, ливневих і паводкових вод називають водоборотьбою. До цих заходів належить захист баластового шару від розмивання шляхом укладання в безпечних місцях мішків з піском, перепуском води на протилежний бік колії та інше.

 

 

1. Основні типи контейнерів.

Вантажним контейнером називається елеметн транспортного обладнання, який призначений для перевезення і короткочасного зберігапння вантажів, має постійну технічну характеристику, використовується на залізничному транспорті.

Залежно від призначення і способів експлуатації, контейнери поділяються на універсальні і спеціальні.

- уніерсельні контейнери призначені для перевезення вантажів і, як правило, належать транспортним організаціям (залізницям, морським і річковим пароплавствам, автотранспортним підприємстав).

- спеціальні контейнерипризначені для перевезенння окремих вантажів або груп вантажів і належать відправникам або одержувачам вантажу.

Універсальні уніфіковані контейнери за вантажопідйомністю поділяються:

- малотоннажні масою брутто 2,5 т (майже не зустрічаються);

- середньотоннажні масою брутто від 3 до 10 т; використовуються для внутрішніх перевезень; є три види: УУК-3 масою брутто 3 т, УУК-3(5) і УУК-5 масою брутто 5т;

- великотоннажні масою брутто 10 т і більше (20-25 т, 30-40 т); використовуються як для внутрішніх так і міжнародних перевезень. Основні типи контейнерів: ІС і ІСС (маса брутто 24 т, зовнішня висота 2491 мм, зовнішня висота 6058 мм); ІА і ІАА (маса брутто 30,48 т, зовнішня шинина 2438 мм, зовнішня довжина 12116 мм).

Велико- і середньотоннажні контейнери перевозяться на відкритому рухомому складі, млотоннажні можуть перевозитися тільки в універсальних критих, багажних і поштових вагонах.

Спеціальні контейнери в контсрутивному плані відрізняються від універсальних тим, що у них всередині несучого каркасу розміщені резервуари для різних вантажів, або холодильні камери для швидкопсувних вантажів з холодильним агрегатом, або бункери для сипучих матеріалів чи інші ємкості для розміщення певних вантажів.

Важливими експлуатаційними характеристиками контейнерів є їх параметри: габаритні розміри, ширина дверного отвору, внутрішні довжина, ширина і висота, внутрішній об’єм, тара та маса вантажу, яка може завантажуваьтися і разом з тарою складати масу брутто. Характеристака універсальних залізничних контейнерів наведено в таблиці 2.1.

 

Таблиця 2.1

Типорозмір Розмір у футах Розміри, мм Маса, т Корисний об’єм, м³
зовнішні внутрішні дверного прорізу брутто тара
  1 АА   L=12192 B=2438 Н=2591 l=12027 b=2330 h=2350 -   30,48   3,4-3,6   66,6
  1 А   L=12192 B=2438 Н=2538 l=12027 b=2330 h=2197 -   30,48   3,4-3,6   62,4
  1 СС   17,69 L=6058 B=2438 Н=2591 l=5867 b=2330 h=2350 -   24,00   2,1-2,2   32,7
  1 С   16,5 L=12192 B=2438 Н=2438 l=2867 b=2330 h=2197 -   10,20   1,2-1,3   14,2

 

Для насипних, рідких та газоподібних вантажів використовують великовагові спеціалізовані контейнери-цистерни трьох типів 1В,1С,1Д, які мають ваттажопідйомність 22,30; 18,22 і 8,66 т.

Великотоннажні контейнери обладнані фітінгами, а середньотоннжні – риммами – особливої конструкції пристроями для автоматичного їх застроплювання. Фітінги використовують для закріплення контейнерів на рухомому складі і поміж собою.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. Анатомічна будова кісток вільної нижньої кінцівки
  3. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка
  4. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  5. Антигенна будова HDV
  6. АСОЦІАЦІЯ. ПОБУДОВА АСОЦІАТИВНОГО КУЩА
  7. Атмосфера. ЇЇ хімічний склад та будова
  8. Атомно-молекулярна будова речовини.
  9. Базис і надбудова.
  10. Біоелектричні явища в тканинах: будова мембран клітини, транспорт речовин через мембрану, потенціал дії та його розповсюдження.
  11. Будова автономної нервової системи
  12. Будова активного центру ферментів




Переглядів: 888

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль за станом колії. | Структура управління вагонним господарством.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.