МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Конвейєр – це різновид потоку, потік же не є конвеєром!При виборі стаціонарної форми складання виходять з наступного: 1) стаціонарна форма складання менш досконала та використовується в одиничному та дрібносерійному виробництві; 2) якщо час складання рівний або менший такту, якщо час складання дорівнює такту, але за технологічними міркуваннями складаннянероздільний. В усіх інших випадках, якщо час складання більший за такт, виробництво крупносерійне, то використовується рухоме складання. 2.4. Послідовність встановлення деталей складання Рекомендується послідовність, яка виконується за принципами: 1) забезпечення доступності; 2) мінімальні ушкодження; 3) мінімальна стомлюваність працівників-виконавців. Існує реальновиконуєма послідовність, яка іноді не співпадає з рекомендуємою та виконується вона в залежності від конструктивних особливостей. Оскільки кожний виріб складається з окремих складальних одиниць, які можуть складатися самостійно та незалежно одна від одної, то всі вимоги послідовності виконання складання відносяться як до окремих складальних одиниць, так і до загальної збірки. 1) Всередині кожної складальної одиниці а також загальної збірки спочатку виконуються нероз'ємні з'єднання (зварювання, паяння і т. ін.). 2) Потім, з точки зору ушкодження, спочатку встановлювати деталі та складальні одиниці, які мають корпуси і в кінці - деталі, що легко ушкоджуються (контури, спрілкові прилади, плати). 3) 3 точки зору стомлюваності працівників – спочатку легкі деталі, потім важкі. Складання субпанелей -в процесі складання проводять встановлення та закріплення наступних деталей: лампових панелей, розшивочних панелей, типових електролітичних конденсаторів, земляних пелюстків, трансформаторів, дроселів, котушок. Складання лицьових панелей – потенціометри, контрольні гнізда, тумблери, галетні перемикачі, розняття штепсельні або ВЧ, вимірювальні пристрої. Панель може кріпитися до шасі у вже складеному вигляді. Загальне складання: конструкційні деталі – до шасі кріпиться лицьова панель, задня стінка, кутки, кронштейни, монтажні скоби, стійки, земляні пелюстки; потім встановлюються деталі в корпусах - електролітичні конденсатори, реле, лінії затримки, дроселі, розняття штепсельні та ВЧ, тримачі запобіжників. В кінці – зібрані плати, контури. 2.5. Послідовність ручної розробки технологічного процесу слюсарного складання для поточно-конвеєрного виробництва Вихідні дані для крупносерійного виробництва: річна програма випуску для дрібносерійного виробництва - такт (τ) або кількість робочих місць для багатопредметної ПКЛ. 2.5.1. Хід роботи 1) Розрахунок фонду робочого часу за період, що планується. Тф =(365 – вих. та свята)∙8,2∙60∙К, де К=0,93...0,97 – коеф. неповного використання робочог часу; 8,2 – тривалість робочої зміни при п’ятиденному робочому тижні в год.; 60 – це переведення Тф в хвилинах. 2) Для крупносерійного виробництва проводимо розрахунок такту ПКЛ. Для дрібносерійного виробництва задаються такт τ або кількість робочих місць на МППКЛ – n 3) Виконуємо розрахунок трудоємності слюсарно-складальних робіт використовуючи заводські нормувальні дані.
Таблиця 1. Нормувальні дані.
4) На підставі нормувальних даних проводиться розрахунок працеємності слюсарно-складальних робіт та складається табл. 2 зі вказівкою всіх позиційних позначень. Таблиця 2
5) На підставі табл. 2 проводиться розрахунок: – крупносерійне виробництво – розрахунок кількості робочих місць: ; – дрібносеріпне виробництво: - якщо задана кількість робочих місць: ; - якщо заданий такт: . 6) Проводиться розбиття технологічного процесу на окремі операції з урахуванням такту (припустиме відхилення ±10%) та доцільною послідовністю виконання робіт. Для цього складається графік синхронізації. Таблиця 3.
Згідно з графіком синхронізації проводиться розробка маршрутної технології слюсарного складання. Кожна з операцій описується за чотирма індексами А, Б, О і Т. За індексом 'О' в монтажних операціях виписується зміст графіку синхронізації. Заключні операції -контрольні. Правила оформлення МК - ГОСТЗ. 1118-82. 7) При випуску виробу на ПКЛ на кожну з операцій МК розробляється та оформлюється операційна технологія, яка містить два документи: – операційна карта (ОК) – описується операція за переходами у послідовності їх виконання зі вказівкою інструменту, що використовується. Правила оформлення ОК -ГОСТЗ. 1407-86; – карта ескізів (КЕ) – повинна містити вид виробу після виконання даної операції. Правила оформлення КЕ - ГОСТЗ. 1105-84. Приклад змісту операції Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|