МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
При конспектуванні треба вказувати назви основних творів мислителів.При конспектуванні треба вказувати назви основних творів мислителів. I. 988 р. - ? Александрійсько-біблійна лінія як характеристика укр. філософії: які аспекти знання в ній домінували і чому, що таке «філософ як любомудр-практик»? Яке перше в слов’янській літературі визначення філософії дав Климент Охридський? Філософська позиція Іларіона в «Слові про закон і благодать», К. Туровського, «Ізборника Святослава 1076 р.» Принципи персоналізму, ієрархізму, корпоративності та універсалізму в розумінні людини та історії. II. Ісихазм: основні ідеї та автори. І. Вишенський, Л. Зизаній, С. Оріховський-Роксолан, П. Русин Києво-Могилянська Академія (дати?): погляди І. Гизеля (деїзм, матерія, її стани) та його опонентів Л. Барановича та І. Галятовського. Ф. Прокопович про рух, простір, час, людину і державу. Г.С. Сковорода: пантеїзм, концепція трьох світів і двох натур, пізнання і соціальний прогрес, «споріднена праця», «горняя республіка» та початок вчення про серце. III. П.Д. Юркевич: продовження вчення про серце, ставлення до «розумного егоїзму». (1819 р.) Київська духовна академія та (1834 р.) Київський університет: спрямування філософії? С. Гогоцький, О. Гіляров, О. Новицький. О. Потебня про мислення і мову, національну ідею. Соціальна філософія: М. Драгоманов, Л. Українка, М. Коцюбинський, М. Грушевський; Т. Шевченко, М. Костомаров (держава + соц. відносини), П. Куліш «хуторянська філософія». І. Франко: філософський матеріалізм, суспільний прогрес і праця, соціалізм. Діаспора. 3 напрями розвитку укр. філософії: а) політична філософія, б) академічна філософія, в) укр. персоналізм. Ідеї відповідних представників. а) Д. Донцов: ірраціоналізм, антиінтелектуалізм, романтизм і фанатизм, інтегральний націоналізм, нац. еліта б) Д. Чижевський: раціоналістичний та романтичний підходи до нації і людства, однобічність і синтез як риси філософської думки, 3 ключові особливості філософії певної нації. в) Які виміри буття особистості застосовує цей напрям ? О. Кульчицький про геопсихічний вплив на особистість (свідомого і несвідомого), архетипи та світосприйняття українців. Підручники: Філософія / Заїченко Г.А. та ін. - К., 1995. Філософія / Надольний І.Ф. та ін. - К., 1997. або інші. I. 988 р. - ? Александрійсько-біблійна лінія як характеристика укр. філософії: які аспекти знання в ній домінували і чому, що таке «філософ як любомудр-практик»? Яке перше в слов’янській літературі визначення філософії дав Климент Охридський? Філософська позиція Іларіона в «Слові про закон і благодать», К. Туровського, «Ізборника Святослава 1076 р.» Принципи персоналізму, ієрархізму, корпоративності та універсалізму в розумінні людини та історії. II. Ісихазм: основні ідеї та автори. І. Вишенський, Л. Зизаній, С. Оріховський-Роксолан, П. Русин Києво-Могилянська Академія (дати?): погляди І. Гизеля (деїзм, матерія, її стани) та його опонентів Л. Барановича та І. Галятовського. Ф. Прокопович про рух, простір, час, людину і державу. Г.С. Сковорода: пантеїзм, концепція трьох світів і двох натур, пізнання і соціальний прогрес, «споріднена праця», «горняя республіка» та початок вчення про серце. III. П.Д. Юркевич: продовження вчення про серце, ставлення до «розумного егоїзму». (1819 р.) Київська духовна академія та (1834 р.) Київський університет: спрямування філософії? С. Гогоцький, О. Гіляров, О. Новицький. О. Потебня про мислення і мову, національну ідею. Соціальна філософія: М. Драгоманов, Л. Українка, М. Коцюбинський, М. Грушевський; Т. Шевченко, М. Костомаров (держава + соц. відносини), П. Куліш «хуторянська філософія». І. Франко: філософський матеріалізм, суспільний прогрес і праця, соціалізм. Діаспора. 3 напрями розвитку укр. філософії: а) політична філософія, б) академічна філософія, в) укр. персоналізм. Ідеї відповідних представників. а) Д. Донцов: ірраціоналізм, антиінтелектуалізм, романтизм і фанатизм, інтегральний націоналізм, нац. еліта б) Д. Чижевський: раціоналістичний та романтичний підходи до нації і людства, однобічність і синтез як риси філософської думки, 3 ключові особливості філософії певної нації. в) Які виміри буття особистості застосовує цей напрям ? О. Кульчицький про геопсихічний вплив на особистість (свідомого і несвідомого), архетипи та світосприйняття українців. Підручники: Філософія / Заїченко Г.А. та ін. - К., 1995. Філософія / Надольний І.Ф. та ін. - К., 1997. або інші. Читайте також:
|
||||||||
|