Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингові стратегії

Стратегії управління внутрішнім потенціалом підприємства

Тема 3

 

3.1 Маркетингові стратегії

3.2 Виробничі стратегії

3.3 Ресурсні стратегії

3.4 Специфічні стратегії ризику

Функціональні стратегії носять більш конкретний характер, ніж стратегії корпоративного та бізнес-рівня, і служать основним засобом їх реалізації, за своїм значенням наближаючись до тактичних заходів. До функціональних стратегій відносяться маркетингові, виробничі, ресурсні стратегії та специфічні стратегії ризику.

Сучасним підприємствам особливу увагу слід приділяти розробці маркетингових стратегій, оскільки маркетингова орієнтація їх діяльності не тільки є одним з найкращих резервів підвищення довгострокової ефективності, але і виступає об’єктивною необхідністю функціонування на ринку у сучасних умовах.

Маркетингові стратегії слід розглядати на двох рівнях: стратегії STP- маркетингу і стратегії управління комплексом маркетингу.

Стратегії STP-маркетингу. Розробка маркетингової стратегії розпочинається з вибору методу виходу на обраний ринок діяльності, який було визначено на бізнес-рівні. Стратегії STP-маркетингу розробляються у наступному порядку: стратегії сегментації (segmenting), вибору цільового ринку (targeting) і позиціонування на ньому (positioning). – рис. 3.1.

Стратегії управління комплексом маркетингу передбачають прийняття стратегічних рішень, що стосуються товару, ціни, розподілу і збуту, просування товару. Розпочинається розробка стратегій управління комплексом маркетингу з визначення загальної маркетингової стратегії підприємства, для чого можна скористатися відповідною морфологічною матрицею (табл. 3.1). В цій таблиці пункти 1-4 відображають умови та обмеження маркетингових стратегій, а пункти 5-6 – способи впливу. Вибір маркетингової стратегії здійснюється:

ü -стратегія інтенсивного (активного) маркетингу;

ü - стратегія пасивного маркетингу;

ü - стратегія широкого проникнення;

ü - стратегія вибіркового проникнення.

Характер обраної стратегії визначає інтенсивність маркетингових заходів, що матимуть місце у підприємстві. В сучасній теорії стратегічного маркетингу існує безліч стратегічних альтернатив в області товарної стратегії (рис. 3.2), цінової (рис. 3.3), стратегії розподілу і збуту (рис. 3.4), стратегії просування (рис. 3.5). Всі маркетингові стратегії повинні бути скоординовані між собою та узгоджені з ресурсними стратегіями.

 


Рис. 3.1 – Стратегічні альтернативи STP-маркетингу

 

Таблиця 3.1 - Морфологічна матриця стратегій маркетингу

Компоненти стратегії маркетингу Різновиди характеристик
1. Обсяг (місткість) ринку (Е) () невеликий (Е↓) () великий (Е↑)  
2. Конкуренція (К) () відсутня (К↓) () незначна (К) () висока (К↑)
3. Обізнаність споживачів про товар () () відсутня (↓) () наявна у меншості () () наявна у більшості (↑)
4. Ставлення споживача до ціни () () висока ціна, неприйнятна (↓) () згода сплачувати помірно () () згода сплачувати високу ціну (↑)
5. Ціна (Ц) () низька (Ц↓) () середня (Ц) () висока (Ц↑)
6. Витрати на маркетинг (у т.ч. і на рекламу) () () низькі (↓) () середні () () високі (↑)

 

 

 


Рис. 3.2 – Різновиди товарних стратегій підприємства

 


Рис. 3.3 – Різновиди цінових стратегій


 

 

 


Рис. 3.4 – Різновиди стратегій розподілу та збуту

 

 


Рис. 3.5 – Різновиди стратегій просування



Читайте також:

  1. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  2. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  3. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  4. Базові конкурентні стратегії Портера
  5. Базові корпоративні стратегії
  6. Базові стратегії і стратегічні альтернативи
  7. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  8. Взаємозв’язок стратегії розвитку персоналу та стратегії управління організації
  9. Вибір наступальної стратегії
  10. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  11. Вибір стратегії
  12. Вибір стратегії




Переглядів: 764

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії управління конкурентною позицією підприємства | Виробничі стратегії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.