МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні відомості про перевізний процес.Зміст вантажної і комерційної роботи. Тема: Основи організації і управління вантажною та комерційною роботою залізниць. Вантажна і комерційна робота займає важливе місце в експлуатаційній діяльності залізниць і включає комплекс питань, пов'язаних з перевізним процесом, головним чином, з його початковими і кінцевими операціями — навантажуванням і розвантаженням, з організацією прогресивних видів перевезень — пакетних, контейнерних і маршрутних. До вантажної і комерційної роботи відносяться також питання використовування вагонів і контейнерів за часом і вантажопідйомності, взаємодії з іншими видами транспорту, розробки і дотримання умов і Правил перевезень вантажів, забезпечення їх збереження, планування перевезень, механізації навантажувально-розвантажувальних робіт і багато інших. Технічною основою для виконання вантажної і комерційної роботи є складське господарство вантажних дворів і контейнерних пунктів, засоби комплексної механізації і автоматизації навантажувально-розвантажувальних робіт, засоби автоматики і обчислювальної техніки для виконання комерційних операцій. Правовою основою вантажної і комерційної роботи є Статут залізниць України. Діяльність залізничного транспорту, зв'язок і взаємодія його з іншими галузями народного господарства, підприємствами і окремими особами, а також з різними видами транспорту визначають сферу організації вантажної і комерційної роботи. Її основним змістом є: - оперативне планування і раціоналізація перевезень, зокрема в змішаному сполученні з участю інших видів транспорту і в міжнародних сполученнях; - прийом до перевезення вантажів і багажу від відправників і видача їх одержувачам; - оформлення перевізних документів; - зважування і зберігання прибулих вантажів і багажу до видачі одержувачам; - розробка правил і технічних умов перевезення вантажів і контроль за їх виконанням; - забезпечення збереження вантажів і прискорення доставки їх від вантажовідправника до вантажоодержувача; - розрахунок і стягнення платні за перевезення на основі діючих тарифів; - механізація навантажувально-розвантажувальних робіт; - автоматизація управління вантажною і комерційною роботою; - організація перевезень швидкопсувних продуктів; - транспортно-експедиційне обслуговування відправників і одержувачів вантажів, орендна і договірна справа; - організація, управління вантажною і комерційною роботою на під'їзних коліях не загального користування і вдосконалення їх експлуатації; - розробка єдиної технології роботи станцій і примикаючих до них під'їзних колій підприємств і організацій; - розвиток пакетних, контейнерних і маршрутних перевезень; - організація перевезень пасажирів і багажу; - міжнародні перевезення; контрольно-ревізійна робота. Виробництво будь-якої продукції можна вважати тільки тоді повністю завершеним, коли ця продукція буде доставлена з місць її виробництва в пункт її споживання. Всі продукти виробництва і видобутку під час вступу на транспорт іменуються вантажами. Підприємства, організації, установи і окремі громадяни, що пред'являють вантажі до перевезення, називаються вантажовідправниками, а одержуючі їх — вантажоодержувачами. Перевізний процес є сукупністю різних операцій, виконуваних з вантажами в пунктах відправлення, в дорозі проходження і в пунктах призначення. Перевізний процес починається на складі вантажовідправника і закінчується на складі вантажоодержувача. У нього входять наступні елементи: підготовка вантажів до відправлення і його накопичення на складі вантажовідправника; операції по доставці вантажу на станцію (порт); прийом вантажу до відправлення, накопичення і зберігання його на станції до навантажування його у вагон; навантажування у вагони, маневрові операції, пов'язані з їх прибиранням; формування поїздів і підготовка їх до відправлення; рух поїздів до станції їх призначення; переформовування поїздів в дорозі проходження; перевантаження з одного виду транспорту на іншій при змішаних перевезеннях; розформовування поїздів в пунктах призначення вантажу; маневри по подачі вагонів до місця вивантаження; вивантаження і видача вантажів одержувачам; доставка вантажів із станції на склад одержувача. Якщо до складів відправників і одержувачів вантажу підходять залізничні або водні колії, то вантаж безпосередньо перевозиться у вагонах від складу вантажовідправника до складу вантажоодержувача без участі автомобільного транспорту. Для забезпечення безперервності і безперебійності перевізного процесу необхідна чітка злагоджена робота всіх видів і ланок транспорту. У основу організації транспортного процесу встановлено два найважливіші принципи: планування і централізація управління. Плановість дозволяє повніше і раціональніше використовувати технічні засоби залізниць, створює умови для рівномірної і ритмічної їх роботи, чітких і злагоджених дій підрозділів і працівників, пов'язаних з перевізним процесом. Централізація управління перевізним процесом, тобто підпорядкування нижчестоящих ланок вищестоящим, дозволяє направляти зусилля численних підрозділів і працівників залізниць на забезпечення перевізного процесу. Читайте також:
|
||||||||
|