МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні відомості про перевізний процес.Зміст вантажної і комерційної роботи. Тема: Основи організації і управління вантажною та комерційною роботою залізниць. Вантажна і комерційна робота займає важливе місце в експлуатаційній діяльності залізниць і включає комплекс питань, пов'язаних з перевізним процесом, головним чином, з його початковими і кінцевими операціями — навантажуванням і розвантаженням, з організацією прогресивних видів перевезень — пакетних, контейнерних і маршрутних. До вантажної і комерційної роботи відносяться також питання використовування вагонів і контейнерів за часом і вантажопідйомності, взаємодії з іншими видами транспорту, розробки і дотримання умов і Правил перевезень вантажів, забезпечення їх збереження, планування перевезень, механізації навантажувально-розвантажувальних робіт і багато інших. Технічною основою для виконання вантажної і комерційної роботи є складське господарство вантажних дворів і контейнерних пунктів, засоби комплексної механізації і автоматизації навантажувально-розвантажувальних робіт, засоби автоматики і обчислювальної техніки для виконання комерційних операцій. Правовою основою вантажної і комерційної роботи є Статут залізниць України. Діяльність залізничного транспорту, зв'язок і взаємодія його з іншими галузями народного господарства, підприємствами і окремими особами, а також з різними видами транспорту визначають сферу організації вантажної і комерційної роботи. Її основним змістом є: - оперативне планування і раціоналізація перевезень, зокрема в змішаному сполученні з участю інших видів транспорту і в міжнародних сполученнях; - прийом до перевезення вантажів і багажу від відправників і видача їх одержувачам; - оформлення перевізних документів; - зважування і зберігання прибулих вантажів і багажу до видачі одержувачам; - розробка правил і технічних умов перевезення вантажів і контроль за їх виконанням; - забезпечення збереження вантажів і прискорення доставки їх від вантажовідправника до вантажоодержувача; - розрахунок і стягнення платні за перевезення на основі діючих тарифів; - механізація навантажувально-розвантажувальних робіт; - автоматизація управління вантажною і комерційною роботою; - організація перевезень швидкопсувних продуктів; - транспортно-експедиційне обслуговування відправників і одержувачів вантажів, орендна і договірна справа; - організація, управління вантажною і комерційною роботою на під'їзних коліях не загального користування і вдосконалення їх експлуатації; - розробка єдиної технології роботи станцій і примикаючих до них під'їзних колій підприємств і організацій; - розвиток пакетних, контейнерних і маршрутних перевезень; - організація перевезень пасажирів і багажу; - міжнародні перевезення; контрольно-ревізійна робота. Виробництво будь-якої продукції можна вважати тільки тоді повністю завершеним, коли ця продукція буде доставлена з місць її виробництва в пункт її споживання. Всі продукти виробництва і видобутку під час вступу на транспорт іменуються вантажами. Підприємства, організації, установи і окремі громадяни, що пред'являють вантажі до перевезення, називаються вантажовідправниками, а одержуючі їх — вантажоодержувачами. Перевізний процес є сукупністю різних операцій, виконуваних з вантажами в пунктах відправлення, в дорозі проходження і в пунктах призначення. Перевізний процес починається на складі вантажовідправника і закінчується на складі вантажоодержувача. У нього входять наступні елементи: підготовка вантажів до відправлення і його накопичення на складі вантажовідправника; операції по доставці вантажу на станцію (порт); прийом вантажу до відправлення, накопичення і зберігання його на станції до навантажування його у вагон; навантажування у вагони, маневрові операції, пов'язані з їх прибиранням; формування поїздів і підготовка їх до відправлення; рух поїздів до станції їх призначення; переформовування поїздів в дорозі проходження; перевантаження з одного виду транспорту на іншій при змішаних перевезеннях; розформовування поїздів в пунктах призначення вантажу; маневри по подачі вагонів до місця вивантаження; вивантаження і видача вантажів одержувачам; доставка вантажів із станції на склад одержувача. Якщо до складів відправників і одержувачів вантажу підходять залізничні або водні колії, то вантаж безпосередньо перевозиться у вагонах від складу вантажовідправника до складу вантажоодержувача без участі автомобільного транспорту. Для забезпечення безперервності і безперебійності перевізного процесу необхідна чітка злагоджена робота всіх видів і ланок транспорту. У основу організації транспортного процесу встановлено два найважливіші принципи: планування і централізація управління. Плановість дозволяє повніше і раціональніше використовувати технічні засоби залізниць, створює умови для рівномірної і ритмічної їх роботи, чітких і злагоджених дій підрозділів і працівників, пов'язаних з перевізним процесом. Централізація управління перевізним процесом, тобто підпорядкування нижчестоящих ланок вищестоящим, дозволяє направляти зусилля численних підрозділів і працівників залізниць на забезпечення перевізного процесу. Читайте також:
|
||||||||
|